Amber's pov
Probudila sam se i jedva digla. Još jedan ponedjeljak. Vidjela sam da je Draco budan.
- "Jutro."
- "Jutro, Amber."Približio mi se i poljubio me u obraz.
Netko na je pokucao na vrata. Draco je otvorio vrata i ugledala sam Dumbledora. Nije valjda da se Draco vrata u svoju sobu.- "Mogu li ući djeco?"
Ja sam klimnula glavom jer je Draco samo bio naslonjen na vrata i nije ga baš zanimao Dumbledor.On je ušao a iza njega su bili Sofia i Harry.
- "Znam da vi već dijelite sobu i da ne možemo miješati kuće ali nema mijesta i ne mogu se vratiti u tu sobu dok ne sredimo sve tako da će biti s vama moža i cijelo vrijeme nismo sigurni."
- "Nemamo dva kreveta." - rekao je Draco i prevrnuo očima
- "Dobit ćete još jedan tako da ćeš ti Sofia biti sa Harryem a sada moram ići."Čim je otišao ja sam povukla Sofiu i izvela je iz sobe.
- "Napokon ćeš biti s Harryem."
- "Neću jer sam vidjela kako su se on i Ginny poljubili."- "Žao mi je."
- "I ja sam tužna ali sam ona išla do dvorišta znaš gdje se igra ono zaboravila sam ime i tamo sam upoznala Olivera i pozvao me u šetnju."- "Ha, koliko sreće imaš."
- "Kako misliš?"
- "Pa ja sa Dracom ma nije bitno."
- "Da je."- "Jako je dugo a moramo na nastavu."
- "Ne reći češ mi."Udarila sam je po glavi rukom.
- "Drugom prilikom sad hodaj."
- "Čekaj prvo a mi ka..."
- "Hodaj inače..."Odmah je potrčala.
- "Gdje ste vi bile zakasnit ćemo?" - Harry je zabrinuto rekao.
- "Nije bitno idemo."Sjeli smo za stol.
- "Idemo za Gryffindorski ovaj put?"
- "Idi ti."
- "Ne ti ideš sa mnom."
- "Ne idem."- "Dobro onda danas spavam kod Rona."
- "E ne nećeš idemo." - povukao me za ruku.Kada smo sijeli prostrijelio je Rona pogledom, a ja sam se blago namijala.
Dumbledore nam je rekao da imamo novu učiteljicu i ona se predstavila. Iskreno izgleda ko da je jednorog povraćao na nju i ima tako iritantno sve.Kada smo pojeli krenuli smo prema učionici kada je Harry pao na pod a Hermione se odmah sagnula k njemu. Nakon nekoliko sekundi Harry je postao blijed i samo je rekao - "živ je."
Na to smo se svi naježili ali smo svejedno krenuli prema učionici.
- "Dobar dan djeco otvorite stranicu 153."
- "Zar nebi trebali učiti kako se obraniti?"
- "Od čega nema potrebe."- "Ali on se vratio." - Harry je nastavio.
- "Nemoj da sam više čula da si tako nešto izmislio!"
- "Vratio se vi sigurno radite za njega."- "U moj ured nakon nastave!"
- "Zašto je takva?"Ništa mi nije odgovorio.
- "Draco?"
- "Halo tebe zovem."
- "Draco!!" - malo sam preglasno rekla no idalje ništa.Draco's pov
*To sto traže je previše ne mogu im to napraviti ali ako ne napravim. Nema ali neću ih izdati, ali moram.*
Iz mojih me misli trgnulo zvono. Moram krenuti. Samo sam izletio.
Amber's pov
- "Što je njemu?"
- "Vjerovatno je nervozan, ne brini."
- "Nadam se."
- "Idemo sa Harryem."- "Ne, ne idete sa mnom."
- "Da idemo čekat ćemo ispred."Harry je ušao u njen ured.
- "Hermione brinem se za Draca."
- "Valjda je dobro iako priznajem bio je čudan i zamišljen."
- "Čekajte cure!" - viknuo nam je Ron trčećis hranom u rukama.- "Rone?"
- "Aaa?" - promrmljao je jedeći
- "Jel i tebi Draco bio čudan?"Podigao je prst u znak da pričekamo.
- "Sad kad razmislim da, bio je čudan."
Harry je izašao iz ureda i imao je nestao na ruci.
- "Moramo je reći profesoru."
- "Ne već imaju dosta problema."Vidjela sam Draca.
- "Šššššššššššš, ljudi eno Draca."
- "Gdje!?"
- "Rone, tiho!"
- "Idemo ga pratiti?" - Hermione je upitala.- "Amber?" - upitao je Ron.
- "Da."Pratili smo ga i bili smo pažljivi i stalno smo se skrivali kada bi pogledao iza sebe no onda smo ga izgubili
- "Ma ajde idi..." - ja i Hermione smo rekli
- "Čekaj imam mapu?"
- "Molim?"- "Kasnije ću vam objasniti."
Harry ju je izvadio.
- "Fora!"
- "Pratite me." - rekao je Harry.Pratile smo ga i ušli smo jedva u prostoriju jer se skoro zatvorila. I vidjeli smo nešto i Draca...
YOU ARE READING
Između Dvije Vatre
RandomTi si Amber Snape. Do sad si se školovala kod kuće i imaš 15 godina, ovo je svima 4 godina a tebi je prva. U ovoj priči ćeš se boriti između dvije ljubavi barem si to mislila. Koga izabrati za dečka a koga za prijatelja. Što kad saznaš da nije bila...