2.

52 4 0
                                    


1сар хичээлдээ суугаад галзуу найзуудтайгаа гадуур гарж бөөн юм баяр баясалган болж байна
Аав ээж дүү нар сайн байгаа ах сургуульдаа сураал бас найз охинтой болсон гэсэн аав ээж дүү нарыг аваад америкд амьдран гэсэн тэнд нэг том кампани байгуулсан гэсэн одоо л нэг сургуульдаа дасаж байна манай найзууд хөөрхөн болохоор хөвгүүд араасан хөлөө хуглах шахам гүйн бас тэр долоон хөвгүүн манай хэдэд талтай ххэ ялан гуяа тэтэ тэр манай сараг хархаар л сонин үйлдэл хийгээд манай сара тоохгүй болохоор гуниглаад сууж байдаг харин тэр жимин билүү тэр бас над дээр ирээл манай хэд хөөгөөд явуулан хөөрхий2 бас намайг хэн нэгэн хараад ажиглаад байдаг юм шиг сангдаад байгаа охидод хэлх гэхээр айчих юм болов уу гээд хэлхгүй л байна ойрд нэг л сонин энд нээх удахгүй юм шиг санагдаад байгаа мэргэн болж байгаа юм байхдаа ххэ тэнэг юм бодох юмаа.

Би"Хэжү сара ара мина хэдүүлээ өнөөдөр гадуур гарах уу?"
Бүгд"тэгье хаашаа явах уу?"
Би"Дэлгүүр хэсэх үү?"
Хэжү"Энэ"
гээд нэг цаас гаргаж үзүүлээд энд очиж үзье их сонирхол татаад байна гээд гаргаж ирээд үзүүлэв.
Энэ чинь аялал Жуулчлалын газар байна бас .....;арал гэж байна
Би"7 хоног чөлөө аваад аялах юмуу?"
Бүгд дуу нэгтээ"тэгье"
Би"залгаад үзье" <утсаар залгах> хэд хэд дуудуулж байж авлаа.
Би"Сайн байна уу? Энэ.......; аялал жуулчилалын газар мөн үү?"
Нэг залуу"Сайн байна уу? мөн байна."
Би"аан би хэдэн найзуудтгаа аялах гэсэн юм?"
Залуу"Хэдүүлээ вэ? Хэдэн хоног аялах вэ?"
Би"5-лаа 7хоног"
Залуу"Аан за та надаа нэрнүүдээ хэлээрэй хэн гэдэг хүмүүс вэ?"
<Монгол-Солонгос нэр>
Би"Сара, Жулла,Ара,Мина,Хэсү
Залуу"За маргааш өглөө 11цагт .... ; газар ирээрэй манайхаар үйлчилүүлсэнд таньд баярлалаа баяртай сайхан аялалаарай."
Би"За баярлалаа баяртай." <утасаа таслах>
Бүгд"YES"
Би"За одоо өрөө өрөөндөө ороод хувцасаа бэлд тэгээд маргааш өглөө эрт явна шүү ок"
Бүгд"Тиймээ" <өрөө өрөөндөө орох>
Би хамгийн түрүүнд юмаа бэлдэж тайвад хоол хийхээр доош бууж гал тогоонд ороод хоолоо хийгээд охидыг дуудлаа бид хэд хоол идэж ойр зуурийн юм яриж суув."
Би"Охидоо та нарт тийм сонин мэдрэмж төрөхгүй байна уу?"
Бүгд"Үгүй яасан?"
Би"Зүгээр л энэ гэрт дахиж ирэхгүй юм шиг тийм мэдрэмж?"
Хэжү"За битгий тэнэгтээд бай муу ертой хар хүүр вэ чи ямар бөө удган ууу ай"
Бүгд"харин тий"
Хэжү"ашгүй ашгүй нэг юм хардаг найзтай болчихож миний заяаны хань хаана явна нэг хараад өгөөч найзаа"
Би:Маргааш чиний орон дотор чинь байна гэхдээ царай муутай шүү сэрээд цочиод үхчихэв"<инээх>
Хэжү"Яа"
Мина"За боль боль маргааш гоё аялалд явах гэж байж битгий хэрлдээд бай"
Би Хэжү"БИД ХОЁР ХЭРЛДЭЭГҮЙ."
Мина"ЗАЗА"
Сара"Одоо эрт амарцгаая"
Ара"Тэгье"бүгд амархаар болоод харин би нэгэл сонин дахиад энд ирэхгүй юм шиг санагдаад байх юм за за тэнэг юм бодох юм унтаж амархаас
"Өөр нэгний талаас"
"Төлөвлөгөө ийм амархан бүтэн гэж мэдсэнгүй шүү"<инээх>
Залуу-1"Сая манай хүн яарьсан тэр хэд аялалд явхаар болсон гэж байна."
Залуу-4"Хурдан хармаар байна хэдэн цагаас ирэх юм."
Залуу-1"11Цагт ирнэ гэсэн"
..."миний азын од минь ингээд минийх болох гэж"
Залуж-1"Нөгөө хоёртоо хувийн онгоц бэлд гэж хэл."
Залуу-4"ойлголоо"
..."Ийм тавилан гэж бас байхаа бүгд сайн найзуудад дурлал."
Залуу-1"Хувь тавилан гэж нээрээ<инээх>гэхдээ сайхан байна тэгээд уулзаад айлгаад хаячихваа золигнууд минь зугтхааргүй газар бэлдсэн байгаа энэ миний та нарт бариж байгаа бэлэг түлхүүр өгөх маш сайн хамгаалтай шүү ингээлд жаргаад байж дээ."
залуу-4"Өөрийгөө хичээ бас баярлалаа сайхан бэлэг байна."
..."Маргааш ч зуугаатай юм болхон дээ үүү"
"МИНИЙ ТАЛААС"
Өглөө бүгд гэрээсээ гараад машиндаа суугаад хөдлөлөөө ирэх гэсэн газартаа ирээд сонин юм бид хэдээс өөр хүмүүс алга🧐
Нэг залуу ирээд "Сара ара хэсү хэжү мина мөн үү"
Бүгд"Мөн байна"
Залуу"Сайн байна уу намайг дагаад явна уу?"
Би"Уучиларай нэг юм асуучих уу бид хэдээс өөр хүмүүс байхгүй юм уу"
Залуу"Тийм ээ манайх гэр бүл найзуудын аялал тусдаа үйлчилдэг байгаа"
Би"Аан за баярлалаа"
Залуу"За ирчихлээ сууцгануу онгоц удахгүй хөөрөх байгаа сайхан аялалрай."
Бүгд"За баярлалаа"
Би"Ёоо ямар гоё юм бэ сайхан долоо хоног гоё байх нь дээ."
Хэжү"Тийм шүү"
Бүгд"YES"

My Lucky star (Миний азын од) Where stories live. Discover now