Şüphe

510 56 103
                                    

Henüz ismini iki dakika önce öğrendiğim çocuk şu anda alaycı ve küçümseyici bir ifadeyle gözlerini bana dikmişti

'herhalde buna bir cevabın yoktur ?'

Şaşkınlığımı az da olsa kenara bırakıp kendimden emin ses tonumla konuştum

'asılsız cümleler ile ilgilenmiyorum diyelim biz ona '

Sinsi sırıtışı yüzüne yayılırken boğazımı temizleyip ayağa kalktım

' siz Tom ile işinizi halledersiniz bana ihtiyaç yok zaten '

Adımlarımı merdivene çevirdiğimde arkamdaki ses sinir katsayımı arttırmaya yetmişti

' bir bardak su alabilir miyim ? '

Basamakları çıkarken sadece onun duyabileceği ses tonunda bağırdım

' bence bacaklarında bir problem yok ! '

' ama mutfağın yerini bilmiyorum ya kaybolursam ! '

Umursamaz ifadeyle yoluma devam ettiğimde odamın kapısına gelmiş olduğumu farkettim.

Üzerimdeki kıyafetlerden ve makyajımdan kurtulduktan sonra kendimi yatağa atıp bilgisayardan film açtım. Aşağıdan gelen gülüşme seslerine derin bir iç çekerek karşılık verdim ve kulaklığımı takıp kaldığım yerden devam ettim.

Kitlenmiş bir şekilde filmi izlerken kapı açılıp kapanma sesini duymamış olacaktım ki önümdeki gölge git gide koyulaşınca korkuyla farkettim.

' AAA-'

Çığlığımı yarıda kesen daha 2 saat önce tanıştığım ismini bile hatırlamadığım o adamdı.

' sessiz ol lütfen '

Titrek bir nefes verip yerimde dikleştim ve güven verici olduğunu umduğum bir şekilde kafamı salladım.

Bir süre kararsız kaldıktan sonra ellerini kapattığı ağzımdan çekip yanımdaki boşluğa oturdu

' napıyorsun sen burda ?! '

' senden su istemiştim hatırlarsan '

'bende ayaklarını kullanabileceğini söylemiştim'

' sanırım ayaklarım kapıları karıştırdı '

' Tanrım ! Mutfak alt katta nasıl karıştırabilir ?! '

' oluyormuş işte '

Sıkıntıyla yataktan kalkıp kapıyı işaret ettim

' lütfen odamdan çıkar mısınız Bayım  '

' ilk olarak ismim Draco , ikincisi ise madem gerçekten evlisiniz o zaman yatak odanız neden ayrı ? '

' isminiz inanın umrumda değil ve yalan yanlış bilgiler yaymayın diye söylüyorum Bay Drala şu anda yatak odamızda bazı değişiklikler yaptığımız için misafir odalarında kalıyoruz '

Yüzündeki asla çözemediğim ifadeyi takınmış bir şekilde kapıdan çıktı.

^

Sinirden ağlamama ramak kalmışken kendimi dükkandan dışarıya attım. Lanet olsun ki olmuyordu sahte pasaport işini asla halledemiyordum. Hangi dalı tutsam izin yok diyip başından savıyorlardı.  Bu işi çözmem lazımdı ama anlamadığım bir güç buna engel oluyor, sanki benimle oyun oynuyor ve bundan zevk alıyor gibiydi.

Biraz daha oturduktan sonra arabama atlayıp eve geçtim. Her zamanki gibi bomboş bir evdi Tom işe gitmiş sadece hizmetlilerin topuk sesleri yankılanıyordu.

Rutin işlerimi hallettikten sonra kendimi yatağa bırakıp yenilgimin tadını çıkardım.

^

Yanağımda gezintiye çıkan bir parmak ile irkilerek uyandığımda karşımda Tom vardı.

' ben korkutmak istemedim sadece saçların kaşındırır diye düşünüp çekmek istedim '

' önemli değil Tom '

' bu gün dışarda yiyelim mi ? '

' bunu sonra yapsak olur mu başım çok ağrıyor '

Kırgın bakışları ile odayı terkettiğinde yanımda duran komidindeki sudan bir kaç yudum içtim.
Saatlerdir kapalı olan telefonumu açtığımda ise hiçbir bildirim olmadığını farkettim sanırım yanlız öleceğim.

Bir süre daha odamda takıldıktan sonra sıkılıp aşağıya indim Tom siyah takım elbisesini giymiş vitrindeki aynadan kravatını düzeltiyordu.

' bir yere mi gidiyorsun ? '

' evet çocuklar geldi bahçedeler şuan, az sonra eğlenmeye çıkacağız '

Aynadaki yansımasından gözlerimizi birleştirdiğimde arkasına dönüp belimden tuttu ve kendi ile birlikte beni de bahçeye yönlendirdi.

Dünki üçlünün yanına gittiğimizde hepsiyle selamlaştım ve asıl konuya girdim.

' nereye götürüyorsunuz benim kocamı ? '

Dikkat çekmemem lazımdı, birazcık sahte kıskançlıktan zarar gelmezdi sanırım.

Sözümü bitirir bitirmez ismini Theo olarak hatırladığım çocuk konuştu.

' yanlarında ben varken hiçbir şey yapamaz '

İçten bir gülümseme ile Tom'a dönüp yanağına bir öpücük kondurdum.

' keyfinize bakın '

Bahçeden çıkmak için kapıya yönelmiştim ki arkamdan bir ses beni durmaya zorladı.

' Diana eğer istersen kız arkadaşımı da buraya çagırayım birlikte oturun hem kaynaşmış olursunuz '

Tekrardan arkamı döndüğümde mavilerini bana dikmiş pis pis sırıtıyordu.

' aslında fena fikir değil zaten fazla arkadaşım yok '

^

Üzerime rahat bir şeyler geçirip salonda oturuyorken zil çaldı. Elimdeki mısırı kenara bırakıp hızı adımlarla kapıya yöneldim ama karşımdaki kişi hiç de hoşuma gitmeyecek türdendi.

' Diana ! '

' P-Pansy '

Selam 

Violent 2 / Draco MalfoyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin