A fegyegetett ló🤎🐴🐎

30 3 0
                                    

Hajnal volt mikor fel ébredtem vegyes érzelmek és a tegnap este történt események kavarognak bennem. Mivel még mindig haragszom Bablevesre amiért megijesztett, de büszke is, hogy milyen ügyesen le patintotta Lindát és hálás is azért mert nem kaptam fej mosást. Ki keltem az ágyból és felöltöztem aztán ki sétáltam a szobából. Kint leültem egy padra, hogy egy kicsit levegőzek mikor egy ismerős hangott hallotam mögülem.
- Kölyök te mindig ilyen kor kelsz?
Fel pattantam a padról és megfordultam, hogy szembe nézek a hadnaggyal.
- Igen. De neked muszály mindig mögöttem megjelened?
Csak bólintot és a szoba fel mutatott ezzel jelezve, hogy menjek vissza. (Név) akkor ébret amikor vissza tértem a helyiségbe és beszámoltam neki a tegnap este eseményeiről. Az nap végig szívatuk Lindát annyira jó szórakoztunk és nem buktunk le.
Vacsi után mentünk vissza a szobánkba az oda út közben rossz elő érzetem lett amit az undorító csaj váltott ki az iritáló mosolyával. Beléptünk rá pillantottam az ágyamra be volt vette pedig én emlékeim szerint nem tettem ilyett rá néztem az éjjeli szekrénnyemre egy levél volt rajta. A be vettet ágyból, a nőci gonosz mosolyából és a borítékon lévő feliratból nem sok jót lehetett selyteni. A meg fogtam a borítékot amin a nevem állt és fel bontottam bár ne tettem volna. Olvasni kezdtem (Név) közben elment sétálni a hadnaggyal.
Kedves Luna!
Ha ezt a levelet olvasod akkor észre vetted a bevettet ágyat és a neveddel ellátott borítékot amit fel bontotál. Van valami nálam ami a tiéd és nagyon fontos neked ha vissza szeretnéd kapni akkor egy dolgot kell meg tenned, de kétt választási lehetőséget kapsz. A tárgyat a nyakláncod amit nagyon eldugtál ezért gondolom, hogy fontos. A választási lehetőségeid vagy elárulod, hogy kik szívatnak meg  vagy elárulod, hogy ki Levi szerelme. Addig gondolkodsz rajta, hogy meliyket szeretnéd ameddig csak akar az időm mint a tenger. Nem mutatható meg a levelet senkinek vagy különben a barátnőd bánja.
Tömény gyülölettel: Linda
Utóirat: Nem legég a fenyegetés el húzom a csíkot és soha többé nem látod a nyaklánct.
Össze hajtottam a levelet és vissza raktam a borítékba azt pedig be vágtam az éjjeli szekrényem polcára. Ki mentem a szobából a harag, a szomorúság, a gyűlölet és a kétségbe esés érzése kavargott bennem. Sétáltam össze vissza nem tudtam mit akarok most pontosan csinálni, de azt tudtam, hogy valamit tennem kell ez a boszorkány ellen. Össze találkoztam (Név)vel és Levivel értetlenül nézték rám.
- Luna minden rendben?- kérdezte a szemében aggodalom csillant.
- Kölyök  sápadt vagy történt valami?- Bableven is érezhető volt, hogy aggódik.
Én megpróbaltam felelni, de nem jöttki hang a torkomon egyre jobban elsötéttült a világ aztán annyit éreztem, hogy össze csuklott alattan lábam és zuhanok.
*(Név) szemszöge*
Sétálunk a hadnagyommal és néha csókolozunk amikor egyszer csak össze találkotunk Lunával aki sápad és levegő után kapkod. Megkérdezük a szerelemmel, hogy jól van-e nem válaszol hanem az egyik pillanatban elájul. Én nagyon megijedtek Levi meg elkapja az eldölő barátnőmet és vissza visziszük a házba.
A hadnagy le rakja az ágyába és én hozok vízet. Szolongatjuk nem válaszol nagyon aggódok és már a sírás kerülget ekkor a szerelmem átkarol és bele suttogja a fülembe, hogy nem lesz semmi baj most haggyuk pihenni. Megnyugatt Levi jelenléte mind ketten leülünk az ágyamra felém fordul és gyengéden meg csókol többször is és megsimogatja a háttamat meg hajamat és puszit nyomok az arcára. Megsimogatja az arcom én meg csókolom. Azt mondja mennie kell és búcsú csókot adunk egymásnak aztán távozik. Rá pillantok Lunára aki mégsem motcan csak levegőt vesz és semmi mást aztán valahogy elnyom az álom.

Vadparipa🐎 💕(Levi X Reader)💕Where stories live. Discover now