"Strach tnie głębiej niż miecze"
Samotność chodziła za mną niczym cień...przychodziła i odchodziła zabierając mi przy tym najważniejsze dla mnie osoby.
Straciłam wszystko co było możliwe — a z tym odeszła również moja dusza.
Byłam zagubiona, sponiewierana a przede wszystkim czułam się... no właśnie, jak się czułam?
Jakby w jednej chwili ze mnie wszystko uleciało — emocje, życie.
Ta uśmiechnięta dziewczynka która codziennie wracała ze szkoły z pełnym uśmiechem na twarzy i na każdym kroku była wspierana przez swoich bliskich... Zniknęła. A po niej pozostał tylko i wyłącznie niechciany przez nikogo wrak człowieka. Marna imitacja którą każdy widział ale nikt nie reagował.
Jednak w życiu również bywa przewrotnie. Pojawia się się mała iskierka która poprzez jeden dotyk umie rozpalić płomień.
I właśnie tak było w tym przypadku
Pojawiła się jedna osoba, a z jej przybyciem świat zwariował. Mój własny, zatopiony w mroku świat.
Pojęcie, które mnie prześladowało, przestało istnieć, a On wyrwał mnie z tego melancholijnego stanu.
Nauczył mnie jak żyć na nowo
Nauczył mnie że nie wolno się poddawać
Wzbudził we mnie te cholerne emocje o których od dawna zapomniałam
Nauczył mnie jak zburzyć wybudowane przeze mnie mury
Wzbudził we mnie ogień pożądania
A przede wszystkim...
Nauczył mnie kochać
Był to dla mnie wspaniały czas, ale jak wspominałam wcześniej. Samotność nawiedza i znowu odbiera.
Odszedł
I zapytacie co dalej...
Mury powstaną
Wszystko ogarnie mrok
Pozostaną same zgliszcza
Nadzieja na "lepsze jutro" umrze na zawsze
Ale to nie ważne, bo dzięki tobie moje życie się odmieniło, a dzięki temu byłam przez moment silniejsza... dla ciebie.
***
Cześć kochani ! Oto nowa, poprawiona wersja prologu "For You"
Zaczynamy przygodę od nowa... i mam nadzieję że będzie się wam ona podobała.
Wszystkie informacje będę dodawać na moim twt na którego was bardzo zapraszam <3 piszcie swoje wrażenia
Twitter ----> #foryouwatt
CZYTASZ
FOR YOU | +18
ActionFaith Harris - młoda studentka prawa marzy o pracy w jednej z najlepszych kancelarii prawnej w Nowym Yorku. Czy uda jej się pokonać przeszkody aby zdobyć swój cel ? Czy jeden nieznajomy mężczyzna pomoże jej w spełnieniu tego marzenia ? "Upadek pod...