𝐑𝐄𝐐𝐔𝐄𝐒𝐓𝐒/𝐈𝐍𝐅𝐎𝐑𝐌𝐀𝐓𝐈𝐎𝐍

385 4 11
                                    

𝐇𝐞𝐥𝐥𝐨! 𝐀𝐧𝐝 𝐰𝐞𝐥𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐭𝐨 𝐦𝐲 𝐛𝐨𝐨𝐤, 𝐭𝐡𝐚𝐧𝐤𝐬 𝐟𝐨𝐫 𝐬𝐭𝐨𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐛𝐲! 𝐓𝐡𝐞𝐫𝐞'𝐬 𝐚 𝐟𝐞𝐰 𝐫𝐮𝐥𝐞𝐬 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐫𝐦𝐚𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐤𝐧𝐨𝐰 𝐚𝐛𝐨𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐞𝐠𝐢𝐧 𝐭𝐨 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐢𝐭!


Rules of the book!:

1.) 𝐷𝑜𝑛𝑡 𝑎𝑠𝑘 𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑠𝑒𝑥𝑢𝑎𝑙 𝑜𝑟 𝑟𝑜𝑚𝑎𝑡𝑖𝑐 𝑖𝑚𝑎𝑔𝑖𝑛𝑒𝑠 or headcannons 𝑓𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑦 of the Dsmp 𝑚𝑖𝑛𝑜𝑟𝑠 (𝑂𝑟 𝑎𝑛𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑤ℎ𝑜 𝑖𝑠 𝑢𝑛𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑠𝑒𝑥𝑢𝑎𝑙𝑖𝑧𝑒𝑑 𝑜𝑟 𝑟𝑜𝑚𝑎𝑛𝑡𝑖𝑠𝑖𝑧𝑒𝑑)! 𝐼'𝑙𝑙 𝑑𝑜 𝑝𝑙𝑎𝑡𝑜𝑛𝑖𝑐 (non-Romantic, 𝑛𝑜𝑛-𝑠𝑒𝑥𝑢𝑎𝑙) 𝑜𝑛𝑙𝑦.

2.) 𝐼𝑠 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑎𝑛𝑦 𝑁𝑆𝐹𝑊 imagines or headcannons for any people/character, 𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑐𝑙𝑜𝑠𝑒 𝑡𝑜 𝑖𝑡, 𝑑𝑢𝑒 𝑡𝑜𝑛𝑚𝑒 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑛𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑑𝑜𝑖𝑛 𝑠𝑜 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑎𝑐𝑘 𝑜𝑓 𝑒𝑥𝑝𝑖𝑟𝑒𝑛𝑐𝑒.

3.) 𝐼𝑓 𝑎𝑛𝑦 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑠𝑚𝑝 𝑚𝑒𝑚𝑏𝑒𝑟𝑠 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑦 𝑎𝑟𝑒𝑛'𝑡 𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑓𝑎𝑛𝑓𝑖𝑐𝑠 𝑜𝑟 ℎ𝑎𝑣𝑒 them or their cannon character 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑡𝑒𝑛 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑖𝑛 𝑎 𝑟𝑜𝑚𝑛𝑡𝑖𝑐 𝑤𝑎𝑦 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑡𝑒𝑙𝑙 𝑚𝑒!

4.) 𝑃𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑟𝑒𝑝𝑜𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑜𝑟 𝑎𝑛𝑦 𝑝𝑎𝑟𝑡𝑠 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑜𝑜𝑘 𝑎𝑛𝑦𝑤ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑚𝑦 𝑐𝑜𝑛𝑠𝑒𝑛𝑡 𝑎𝑛𝑑 𝑜𝑟 without crediting me.

5.) 𝐼 𝑊𝐼𝐿𝐿 𝑁𝑂𝑇 𝐵𝐸 𝑊𝑅𝐼𝑇𝑇𝐼𝑁𝐺 𝐴𝑁𝑌𝑇𝐻𝐼𝑁𝐺 𝑆𝐸𝑋𝑈𝐴𝐿 𝑂𝑅 𝑅𝑂𝑀𝐴𝑁𝑇𝐼𝐶 𝐹𝑂𝑅 𝐴𝑁𝑌 𝑂𝐹 𝑇𝐻𝐸 𝑀𝐼𝑁𝑂𝑅𝑆 𝑂𝑅 𝐴𝑁𝑌𝑂𝑁𝐸 𝑊𝐻𝑂 𝐼𝑆𝑁𝑇 𝐶𝑂𝑀𝐹𝑂𝑅𝑇𝐴𝐵𝐿𝐸 𝑊𝐼𝑇𝐻 𝐵𝐸𝐼𝑁𝐺 𝑅𝑂𝑀𝐴𝑁𝑇𝐼𝑆𝐼𝑍𝐸𝐷! (𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛)

6.) 𝐼 𝑢𝑠𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝐼𝑛 𝑔𝑎𝑚𝑒 𝑎𝑢 𝑃𝑂𝑉 (𝑇ℎ𝑒 𝑝𝑜𝑣 𝑜𝑓 𝑤ℎ𝑜 𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑤𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑠𝑒𝑡 𝑖𝑛𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑜𝑓 𝑡ℎ𝑒 𝑚𝑖𝑛𝑒𝑐𝑟𝑎𝑓𝑡 𝑔𝑎𝑚𝑒)

Information:

𝐶ℎ𝑎𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑟𝑠 𝐼 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑒:

𝐷𝑟𝑒𝑎𝑚 (𝑎𝑘𝑎. 𝐷𝑟𝑒́)

𝐺𝑒𝑜𝑟𝑔𝑒𝑁𝑜𝑡𝐹𝑜𝑢𝑛𝑑 (𝐺𝑜𝑔𝑦)

𝑆𝑎𝑝𝑛𝑎𝑝 (𝑠𝑖𝑝𝑝𝑦 𝑐𝑢𝑝)

𝑇𝑜𝑚𝑚𝑦𝐼𝑛𝑛𝐼𝑡 (𝑐ℎ𝑖𝑙𝑑𝑖𝑛𝑛𝑖𝑡) (𝑃𝐿𝐴𝑇𝑂𝑁𝐼𝐶)

𝑇𝑢𝑏𝑏𝑜_ (𝐵𝑒𝑒 𝑏𝑜𝑦)
(𝑃𝐿𝐴𝑇𝑂𝑁𝐼𝐶)

𝑅𝑎𝑛𝑏𝑜𝑜 (𝑀𝑦 𝑏𝑒𝑙𝑜𝑣𝑒𝑑)
(𝑃𝐿𝐴𝑇𝑂𝑁𝐼𝐶)

𝑃𝑢𝑟𝑝𝑙𝑒𝑑 (Purp)
(𝑃𝐿𝐴𝑇𝑂𝑁𝐼𝐶)

𝑃𝑢𝑛𝑧 (Punzo)

𝐹𝑜𝑜𝑙𝑖𝑠ℎ_𝐺𝑎𝑚𝑒𝑟𝑠 (Shark boy)

𝐴𝑤𝑒𝑠𝑎𝑚(𝑑𝑎𝑑)𝑑𝑢𝑑𝑒 (𝑊𝑎𝑟𝑑𝑒𝑛)

𝑇ℎ𝑒_𝐸𝑟𝑒𝑡 (𝑜𝑢𝑟 𝑏𝑖-𝑘𝑖𝑛𝑔)

𝐎𝐙𝐘𝐌𝐀𝐍𝐃𝐈𝐀𝐒 | 𝐌𝐂𝐘𝐓 𝐗 𝐑𝐄𝐀𝐃𝐄𝐑 𝐈𝐌𝐀𝐆𝐈𝐍𝐄𝐒Where stories live. Discover now