İyi okumalar 🙃
"Hadi göster kendini babacığa meleğim"
Louis Harry'nin t-shirtünü hafifçe sıyırıp hala kendini ona iterken pürüzsüz belini okşamaya başlamıştı. Harry o kadar güzeldi ki Louis bazen kendisini beğenmemesine şaşırıp kızıyordu. Kör müydü bu çocuk?
Ellerini biraz daha yukarı çıkarıp yavaşça üzerindeki kumaş parçasından kurtulmuştu Louis. Sonrasında çocuğun elindeki kutuyu alıp kenara bırakmış ve kuyruğun ucundaki plug'ı üst gövdesinde gezdiren çocuğu kendine doğru çevirmişti. Koca elleriyle yüzünü kavrayıp sabırsızca o güzel dudaklara sarılmış Harry'nin boğukça inlemesine sebep olmuştu.
Parmaklarıyla Harry'nin şakaklarını okşuyor kirpiklerinin üzerinde gezdiriyordu. Çocuğun sıcacık ağzına dilini ittirip o güzel dudaklarıyla emmesine izin vermişti. Harry ellerini Louis'nin boynuna sararak öpücüğü iyice derinleştirirken Louis de ellerini Harry'nin beline atıp ayaklarını yerden kesmiş ve onu kucağına almıştı.
Harry Louis'nin omuzlarına tutunup bacaklarını büyük bedene sardığında Louis'nin iyice sertleşmiş penisini kalçasında tekrardan hissederek adamın ağzına doğru inlemişti. Adam kucağında Harry'nin dudaklarını istekle öperken giyinme odasından çıkıp yatağın yanına gelmiş ve eğilerek Harry'i yatağa yatırmıştı. Dudaklarından ayrılacağı sırada Harry onun geri çekilmesine izin vermemiş ve boynuna daha sıkı sarılmıştı. Louis kapadığı gözlerini açıp bir elini Harry'nin eteğinin altından sertleşmeye başlamış olan penisine götürmüş ve sıkmıştı. Harry bu ani hareketle istemsizce inleyerek kafasını arkaya atıp sırtını yay gibi germişti. Louis onun bu haline sırıtıp eli hala penisini sıkarken serçe parmağını hafif bir şekilde çocuğun açılıp kapanan deliği üzerinde gezdirmişti. Harry bu sefer kendini Louis'nin eline ittirmiş ve tekrardan boğukça inlemişti.
"M-mmh babacık"
Louis Harry altında kıvranırken kafasını kaldırıp çocuğun bacak içlerini öpmeye başlamıştı. Diliyle beraber yukarı doğru çıkarken elini sertleşmiş penisten çekmiş ve diliyle iç çamaşırı üzerinden onu emmeye başlamıştı. Harry refleks olarak ellerini babacığının saçlarına atıp kafasını kendine bastırmaya çalışsa da Louis ondan önce davranıp kafasını Harry'nin bacak arasından çıkarmış ve çocuğun bileklerini sıkıca tutmuştu.
Harry hissettiği boşlukla bacaklarını birbirine bastırırken Louis de gözleri kapalı şekilde inleyen çocuğun kulağına yaklaşmış ve kulak memesini dudakları arasına almıştı. Bir yandan pantolonu üzerinden de kendini Harry'nin kalçasına ittiriyordu. Harry sabah duş aldığı için Louis kendi şampuan kokusunu kolaylıkla alabiliyordu. Bu onu gülümsetirken emdiği yumuşacık tene son bir dil darbesi atıp inlemeye karışık fısıldamıştı.
"Ben gelene kadar üstündekilerden kurtul. Sadece iç çamaşırın kalsın. Başka hiçbir şey istemiyorum kedicik"
Harry hafifçe kafasını salladığında Louis parmaklarını Harry'nin çenesine sarıp sıkmıştı. Harry gözlerini açıp hazdan mavileri belli olmayan gözlere çevirmişti bakışlarını. Çok güzellerdi.
"Kelimelerini kullan Harold"
"Anlaşıldı babacığım"
Louis ellerini çekip giyinme odasına doğru gitmeden önce konuşmuştu.
"İyi kedicik"
Harry sertleşmiş şekilde yatakta sırt üstü uzanırken Louis'nin odadan çıkmasıyla yavaşça doğrulmuş ve diz altı tül çoraplarını çıkarmıştı. Sonrasında ayağa kalkıp kısa eteğini bacaklarından sıyırıp kenara atmıştı. Penisine sürten etekle inlemişti. Ne kadar istese de kendine dokunması yasaktı ve kuralları çiğneyip babacığını sinirlendirmek istemiyordu. Bugün zevki dibine kadar yaşamak istiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Your Pain İs My Pleasure| L.S |
FanfictionLouis elleri hala bağlı olan Harry'i çalışma masasının üstüne oturtup tam karşısına geçmişti yüzleri karşı karşıya dururken Harry aldığı emir nedeniyle kafasını kaldırmıyordu. Louis onun uyluklarını okşarken elini Harry'nin çenesine çıkarıp kafasını...