#29{Ucapan ikhlas author}

78 11 2
                                    

Tamat sudah FF Let Go Of You-Yoon Jaehyuk ni,author nak ucap terima kasih banyak ii kepada readers yang membaca cerita mengarut dan merepek author ni yang setia baca dari awal sampai akhir,sanggup support baca ff dari account kecik macam acc author ni and tunggu author yang pemalas and sibuk memanjang ni mengupdate lama yang penting terima kasih sebab dah teman author sampai saat ni kepada yang masih bertahan.

Author pun nak minta maaf kalau ada sebarang penulisan author yang buat korang selesa dan benci or perangai author dalam penulisan jadi author nak minta maaf sangat dari hujung rambut sampai ke hujung kaki.maaf sebab sanggup baca cerita cringe macam ni sebab ni masih permulaan untuk author dalam bidang penulisan ff jadi author janji cerita akan datang akan lebih matang dan xsemerepek ni.cerita lebih menarik dan author akan update secara konsisten setiap minggu.jadi tolong tunggukan comeback author dengan buka yang lebih menarik dan penulisan yang lebih baik,sekarang author tengah siapkan banyak book untuk korang semua jadi nanti tinggal update je xpyh suruh korang semua tunggu ii lagi.



Asalamualaikum dan salam sayang dari author untuk readers semua

-author shasya🐾♥️

[C] Let Go Of You ; Yoon Jaehyuk √Where stories live. Discover now