•Capitolul-1•

3.4K 91 4
                                    

Aisha POV:

M-am trezit, traspirată, respirând foarte repede, inima mai avea puțin și-mi ieșea din piept..în fiecare seară am acest coşmar îngrozitor, coșmarul care-mi bântuie visele.
Amintirea cu părinții mei omorâți de vârcolaci, sfâșiați de vii, chiar în fața mea ,eu neputând să fac nimic, doar să mă ascund şi să plâng.
Priveam cu frică macabrul din fața mea ..scoțându-le fiecare organ pe care îl aveau înăuntrul lor.. lăsându-i într-o baltă de sânge.. priveliștea care era in fața mea era înfiorătoare.. neputând să mai suport totul se face negru si leşin înăuntrul copacului...

Acum stau în casa părinților mei , în dormitorul meu, încă  în gândurile mele, uitându-mă pe geam..m-am ridicat în picioare ducându-mă în baie și făcându-mi toate tabieturile de dimineață,ieșind înfășurată într-un prosop,m-am dus în fața dulapului deschizându-l și luându-mi pe mine un set de lenjerie intimă neagră, o pereche de blugi negrii, o bluză albă destul de larguță și un hanorac maroon, după ieșind din cameră coborând scările și după trecând prin sufragerie pană în bucătărie, am deschis frigiderul luându-mi din el laptele și după din dulap cerealele..mi-am luat un bol și am pus niște cereale și după am turnat lapte, așezandu-mă după aceea la masă,au trecut 15 minute,ridicându-mă am mers să-mi spăl vasele,după aceea am mers și m-am încălțat după mi-am luat ghiozdanul ieșind din casă și încuiând ușa, mergeam încet spre noua mea școală fiindcă era prea devreme..
O să pară ciudat..dar școala mea nu e una obișnuită..e plină cu creaturi magice,dar eu nu sunt o creatură neobișnuită,sunt un simplu om... dupa 20 de minute am ajuns in fața impunătoarei construcții ,
am intrat în curtea scolii,toate privirile ațindindu-se spre mine, am oftat zgomotos și am țipat în gura mare " N-AVEȚI TELEVIZOR ACASĂ DE VĂ HOLBAȚI AȘA LA MINE?!", după toate cele spuse se făcuse o liniște de mormânt, eu încă uitându-mă la persoanele care mă priveau.. mi-am continuat drumul și am intrat în școală..fiind al doilea semestru trebuia să recuperez foarte mult.. m-am dus in fața ușii directoarei și am bătut îndrăzneață, după ce am auzit un "intră" am apăsat clanța și am intrat fără nici o ezitare, în fața mea stătea o doamnă în jur de 50 de ani, cu părul roșcat închis cu puține firicele albe in cap și cu ochii albaștrii, am auzit de la mai multe persoane că ea ar trebuii să fie oracolul.. dacă aveai nevoie de ajutor la ea trebuia să vii..și-a ridicat privirea spre mine și mi-a zâmbit blând.

Directoarea: " bine ai venit draga mea în noua ta școală,presupun că tu ești Aisha Black, sper că o sa te acomodezi rapid aici , eu sunt directoarea Annabell, dar îmi poți spune Anna, și presupun că ai venit să-ți iei orarul și numărul dulapului",spunând toate astea am dat aprobator din cap și ea a scos dintr-un sertar niște chei,orarul și o hartă ca sa nu mă pierd pe care mi le înmânează.
Eu(Aisha): "mulțumesc!", și îi zâmbesc călduros după întorcându-mă ,am mers şi deschis ușa și am plecat uitându-mă pe orar să văd ce oră aveam prima dată.. aveam dirigenție.. m-am dus să-mi caut dulapul , mă uitam la fiecare dulap cu numărul de pe el și cu numele fiecărui elev pe el până când m-am oprit la dulapul numărul 666 ce avea numele meu scris pe el.. interesant dulapul.. am deschis dulapul cu cheia și mi-am luat un caiet și un pix pornind spre noua mea clasă.. am gasit uşa pe care scria a 11-a B , am tras o gura mare de aer si am bătut în uşă şi am auzit un "intră", când am intrat nu mi-a venit să cred ochilor.. aproape toți elevii din clasă aveau aripi,colți,ochii de culori ciudate,cozi,coarne,urechi ciudate,piele ciudată..."tare" mi-am spus în gând şi după m-am uitat la profesorul care stătea pe un scaun la catedră.

Eu:"îmi cer scuze că am întârziat,dar sunt nouă aici şi m-am cam pierdut căutând dulapul şi clasa..",spun cu capul puțin în pământ, unii chicotând.

Profesorul:" nu este nici o problemă,tocmai făceam prezența,poți sa te duci si să te aşezi într-o bancă acum..",zâmbind.
M-am uitat din nou în clasă să văd dacă e vreo bancă liberă şi m-am dus în spatele clasei lângă perete punându-mi caietul şi pixul pe masă.

Stăpâne!Where stories live. Discover now