01.01

178 23 69
                                    

17.10.2012

Annesiyle parka gelmişti küçük kız. Annesi banka oturunca küçük kızda annesinin elini bırakıp salıncakların bulunduğu yere gitti. Sıranın kendisine gelmesini beklerken salıncaktaki çocuğu inceledi, ondan biraz büyük görünüyordu. Gözleri ne renkti göremiyordu ama bakışlarının gökyüzünden ayrılmaması, bir beklentisi olduğunu gösterirdi.

Annesine baktı küçük kız, birisiyle konuşuyordu. Yine babasıyla telefonda birbirleriyle tartıştıklarını düşündü. Zorla gülümseyip derin nefes alıp, verdi ve önüne dönüp sıranın ona gelmesini beklemeye devam etti.

Çocuk, annesine hala daha hızlı salla deyip duruyordu. O ne zaman binecekti bu salıncağa?

Annesi kızı fark edip salıncağı durdurdu ve oğlunun önüne geçip çömeldi. ''Hadi artık in oğlum.''

Çocuk kollarını göğsünde birleştirip başını iki yana salladı.' 'İnmeyeceğim, hadi sallamaya devam et.''

Annesi kıza baktı; ''Ama bak seni bekliyor o da binsin biraz hem park kaçmıyor yarında geliriz, yarında sallarım seni.''

''O da yarın gelip sallansın.''

Annesi oğluna baktı ve başını iki yana salladı. ''Ah, Jungkook daha kibar olmalısın.''

Kadın çömeldiği yerden kalkıp oğlunu zorla da olsa kucağına alıp salıncaktan indirdi ve kıza bakıp gülümsedi, kızda gülümseyince oğlunun elini tutup uzaklaşırken çocuğun söylediği cümle kızın olduğu yerde kalmasını sağladı.

''O çirkin kıza salıncağı kaptırdığıma inanamıyorum.''

Çirkin miydi küçük kız? Babası ona hep prensesim derdi, prensesler çirkin olmazdı ki. Yoksa bu da mı yalandı?

Bir anda kolunun tutulmasıyla tutan ele bakamadı hala o çocuğun arkasından bakıyordu zaten tutan kişiyi de biliyordu, annesiydi. ''Roseanne artık gitmeliyiz işten aradılar acil gitmem gerekiyor.'' Hayal kırıklığıyla annesinin gözlerine baktı. O daha salıncağa binemedi ki neden gitmesi gerekiyordu?

''Ama daha salıncağa bineme...''

''Bu saate kadar ne yaptın?''

''Çocuk inmedi bende onu bekledim.''

''Çocuğu beklemek yerine salıncaktan indirseydin şimdi böyle olmazdı. Bu sana ders olsun, bir dahakine zamanını daha iyi değerlendir."

Başını bir suçluymuş gibi eğdi küçük kız ama asıl suçlu o değildi, ailesiydi.

........

12.01.2022 Chaeyoung;

Aniden gözlerimi açıp başımı sıradan kaldırdım, yine rüya görmüştüm. Elimle yüzümü sıvazlayıp gözlerimi kapattım. Bu anıları tekrar tekrar yaşamaktan nefret ediyordum ama annemi bir tek orada görebiliyordum.

Gözlerimi açıp elimi yüzümden çektim ardından sıradaki su şişesini aldım ve kapağını açıp ağzıma götürdüm. Etrafı incelediğimde aynı zamanda suyumu içiyordum. Sınıfta benden başkası yoktu. Su şişesini ağzımdan çekip kapağını kapattım ve sıraya geri koydum.

Duvarda asılı olan saate baktığımda 14:35'ti. Öğlen olduğu için çoğu kişi kafeteryadadır diye düşünüp ayağa kalkıp sınıftan çıktım ve koridorda dolaşmaya başladım.

Önlerinden geçtiğim insanlar, arkamdan fısıldaşıp gülüyordu.

Yani kendi aralarında konuşuyorlar, tesadüf sadece büyütme bu kadar Chae.

Scars|JRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin