Sziasztok első sorban sajnálom hogy nem jött ki rész! Második sorban pedig nagyon szépen köszönöm a 3K read-et ez eszméletlen!!
Egy kis kérdés: Nektek mi a fav mha shippetek?
Az nap nem nagyon történt semmi. El voltunk 4 filmeztunk beszélgettünk szb. Másnap reggel nagyon korán keltem hogy be tudjak menni Denkihez. Fel kaptam magamra egy sötét kék nadrágot és egy fekete trikót hozzá. Vittem magammal pucslit is ha esetleg fáznák. Le mentem a konyhába és ott pedig Linda fogadott.
[N]: Jó reggelt! Hogyhogy ilyen korán felvagy?
Linda: Jo reggelt! Fel keltem és nem tudtam vissza aludni, gondoltam le jövök TV-zni egy kicsit. És te?
[N]: Értem! Én indulok Denkihez a kórházba mama haza engedik ha minden jól alakul!
Linda: Ja igaz! Nagyon sietsz? Ha akarod veled megyek fel szaladok át öltözni és mehetünk is!
[N]: Ja persze megvárlak siess!
Linda: Oké oké!
Linda fel szaladt át öltözni én pedig meg vártam lent. Nagyon reméltem haza engedik Denkit. Nagyon hiányzik..
5 perc múlva láttam Lindát le szaladni a lépcsőn.Linda: Kész vagyoook!
[N]: Okés gyere induljunk!
el indultunk, a kórház kb 15 percre van innen de nembaj legalább nem leszek álmos. Az úton közbe beszélgettünk mindenről.
Linda: Figyu 2 hét múlva újra suli..
[N]: MI? Teljesen ki ment a fejemből!!
Linda: Hát Ja.
Nemsokára rá már bent is voltunk. Kb 6:35 lehetett mikor be értünk.
Fel mentünk Denkinek a szobájába. A kis pikachu meg aludt. Olyan aranyos volt. Oda mentem és nyomtam egy puszit a homlokára.[N]: Jó reggelt szerelmem.
Denki lassacskán ki nyitotta szemeit. Fel ült es rám mosolygott.
Denki: Jó reggelt szépségem.
Szia Linda!Linda: Szia Denki! Na mesélj mi újság.
Denki: Ah semmi jó sokáig kómában voltam. Nálad miujság?
Linda: Ah semmi unalmas nélküled már nagyon hiányoztál!!
Beszélgettünk meg egy kicsit és be jött a orvos.
Orvos: Szép reggelt. Örömmel mondom hogy a fiatal úr pakolhat és mehet haza!
[N]: Magának is! Köszönöm hogy törődött vele! Nagyon hálás vagyok!
Orvos: Végül is ez a munkám! Jól van ha össze pakoltak össze írjuk a papírokat es mehetnek haza! Addig is viszlát!
Linda Denki [N]: Viszlát !
Denki: Végre! Nem hiszem el![N]: Ne jártasd a szád! Pakolj gyere segítek.
Össze pakoltuk cuccait es el mentünk a papírokért. Elég gyorsan készen voltunk. Haza felé hívtunk egy Taxit. Mikor haza értünk egy meglepetés várt.
Sziasztok pikachuk! Sajnálom hogy nem jött ki rész meg stb. Próbáltam ki élvezni a nyári szünetet! nagyon nagyon szépen köszönöm a 3K read-et ez lehetetlen<33
YOU ARE READING
Pikachu Első szerelme [Denki x Reader]
HumorSziasztok hoztam egy új könyvet mivel nagyon unatkozok lol. Ebbe a könyvbe bele raktam magam ne higgyétek hogy valami egoista vagyok lol csak akarok egy könyvben legjobb barátot :D btw igen a nevem Linda. Nem húzom tovább az időt