9.rész

750 27 0
                                    

Amanda

-mivel mind itt vagytok...- mondja apám.- beszeretném jelenteni hogy a lányom is megkapja a tetoválást!-fejezi mosolyogva és engem néz. Én csak mosolygok.
-Na mit szólsz?
-Nagyon örülök. Már alig várom- vigyorgok mint a vad alma.- a bordáimra szeretném.- ezt már komolyabban modnom.

Igen. A tetoválás. A családban mindenki megkapja a tetoválásunkat, ami egy halálfej, amiből kinő egy rózsa bokor egy kígyó pedig rá tekeredik. Ez a La'Costra jelképe. Akkor kapjuk meg amikor az adott maffia vezér úgy dönt.

-És én mikor kapom meg? - kérdezi Adam.
-Majd ha felnősz kisfiam, máj ha felnősz. - mondja apa ,mire kitőr mindenkiből a nevetés.

2nappal később...

-készen állsz?-kérdi apám mikor a tetkosunk asztalán fekszek.
-Egész életemben erre készültem.

-van tetkóm van tetkóm - cukkolom Adamot, mert ő mindennél jobban szeretne egy ilyen tetoválást.
- Menj anyádba. - feleli.



2 évvel később...

Igen....szóval ez volt két éve.... Azóta elköltöztem onnan.... Mert amikor mentünk vissza a villába anya ott feküdt halva a kanapén. Valaki lelőtte. Nekem pedig anyu volt a mindenem. És nem tudtam megmaradni. Utáltam azt a házat utáltam a maffiát is. És legjobban magamat utáltam mert elmentem. És ott hagytam anyámat. Meg akartam szabadulni mindentől ami arra emlékeztet
... Meg is szabadultam. Fő sulira mentem, a hajam megnőtt. Vagyis egy kicsit, a hátam közepéig ér. Meg is nőiesedtem egy picit. Ami azt jelenti hogy megnőtt a cicim.
A testvéreimmel és apámmal sem tartom a kapcsolatot. Néha Lisával beszélünk. Már csak egy valami emlékeztet rá hogy ki vagyok...Az pedig a tetoválás. Nem szeretném hogy akárki ki is megtudja hogy kinek a lánya vagyok. Normális életet akarok. És talán igaz szerelmet. Most épp Lisával beszélek.

-Adam és Alessandro hogy vannak?- kérdem.
-Jol Adam nagyon örül. Megkapta a tetoválást. - elhuzom a szám.- Amm.....Ryan-ról 2 hete nem tudnak semmit...-mondja halkabban.- mire kitágulnak a szemeim. Lisa meg elneveti magát.
- Nem vicces! Ha a te gyerekkori szerelmedről lenne szó te se lennél jobb...- modnom mire kicsit elpirul.-mondjuk neked meg most is a gyerekkori szerelmed a szerelmed...aki nem más mint Alessandro-kiáltom el magam nevetve.
-Kussolj Amy...-mondja fülig elpirulva.
-Lis! Hol van a cukor? -hallok meg egy ismerős férfi hangot, majd ég férfi mesztelen felső testel, egy szál boxerben közledik.
-Ott van a harmadik ajtónál.
-Uuuu...-huzogatom a szemem.- ki a szerencsétlen?

Maffia érzéseiWhere stories live. Discover now