Capitolul 22

99 8 6
                                    


Din perspectiva lui Christofor

Doamne sper din tot sufletul ca seara asta sa se termine cu bine, nici nu vreau sa ma gandesc daca ar fii deschis usa in locul meu ce ar fii iesit.

- Au fost super bune spaghetele astea!

Vocea suava a Evei ma trezeste la realitate si imi indrept privirea spre ea si beau din paharul din fata mea, o gura de vin rosu ca sa pot avea curaj si sa imi revin.

- Ai fost tacut in seara asta, sigur esti ok? Ai ceva sa imi spui Christofor?

- Da Eve, chiar am ceva sa iti spun!

I-am captat toata atentia si ma apropii de ea, ii iau mana in mana mea si imi ating buzele de pielea sa fina.

- Vrei sa fii sotia mea?

- Ce?

     E total surprinsa ca si mine de fapt, abia acum realizez ce am scos pe gura dar asta sa intamplat datorita inimi mele care tanjeste dupa a ei.

- Vrei sa ne casatorim Eve? Cat de curand?

- Da, da normal ca vreau!

      Se ridica dupa scaun si sare in bratele mele, habar nu am ce fac dar atat timp cat o vad zambind si fericita numai conteaza nimic.

***

- Abia astept sa fac un dus si sa ma intind!

- Stiu iubito, a fost un drum lung si o seara de asemenea!

      Ne zambim reciproc, opresc motorul masini si coboram jos, ma rog in gand ca totul sa fie in regula si toate lucrurile fostei sa fii disparut impreuna cu ea normal.
Deschid usa si parca as vrea sa opresc timpul in loc ca sa vad eu primul tot ce e in casa inaintea ea dar asta nu e posibli, poate doar in filme.

- Intra frumoasa mea!

    Inghit in gol  si o invit sa intre prima, imediat inchid usa in urma noastra si imi asez mainile pe talia ei.

- Sa stii ca te iubesc mult frumoasa mea, si nu o sa te mai ranesc niciodata!

Ma priveste si se apropie de buzele mele, incepem sa ne sarutam din ce in ce mai pasional si fara sa mai realizez incep sa o dezbrac pe hol. Hormonii pun stapanire pe amandoi si scapam rapid de haine, o ridic in brate si o asez pe canapeaua din living, incep sa imi plimb buzele peste tot corpul ei atat de fin si ingrijit.

Din perspectiva Evei

Imi las capul pe spate si savurez fiecare atingere si sarutare de-a lui. Imi era dor de el, imi era dor sa ii simt buzele pe pielea mea, si mai ales imi era dor de sex, de sexul cu el!
Imi bag mainile in parul lui si il trag intr-un sarut, ma afund in bratele lui si incepem o partida se sex romantica daca as putea sa o numesc asa caci asa am simti tot!
Ma patrunde cu grija si miscarile lui sunt adanci si ferme.

- Cat de dor mi-a fost de tine iubito!

Imi sopteste si ii zambesc scurt si ii raspund cu aceleasi cuvinte, dupa alte cateva momente terminam si ramanem imbracisati si obositi pe canapea langa seminelui aprins,unde mocneste un foc.
Noaptea trece pe nesimtite, as putea spune ca mult prea repede ca de obicei, o aroma de cafea incep sa o simt si deschid ochii cu greu.

- Buna dimineata viitoarea mea sotie!

Zambesc cand aud din fundal aceste cuvinte si parca nu imi vine sa cred ce sa intamplat in utimele 12 ore.

- Buna dimineata... sotul meu!

Ma ridic in sezut si imi trag cearcaeful pe mine, iau ceasca de cafea pe care mi-o imaneaza Christofor si beau o gura din lichidul fierbinte.
Se aseaza si el langa mine si ne privim.

- Ce urmeaza sa facem acum? Chiar o sa ne casatorim si o sa traim ca o familie Christofor?

- Eu asta imi doresc Eve, tu ce iti doresti?

Imi dreg vocea si imi trec o mana prin par dand-ul peste cap.

- Si eu vreau sa fiu toata viata langa tine, sa fim o familie adevarata, in adevaratul sens si poate la un momendat sa avem si copii!

Fata lui........Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum