פרק 4 (כי לפנות בוקר זה זמן של השראה😅)

111 11 179
                                    

כן, זה מה שאני עושה בשעה הזאת במקום לישון... 🤦🏻‍♀️😅

אז קודם כל אזהרה קטנה - הפרק הזה קצת יותר אלים (אנחנו מתקדמים לאט לאט, או שלא?) ויהיו אזכורים של איומים, אלימות וכו'... (לא ידעתי מה יקרה כשהתחלתי לכתוב...)
הקריאה וההשתתפות על אחריותכם.

(מעבר כלשהו)

אתם הולכים ברחוב, בתוך סמטה די חשוכה ומפוקפקת, כשלפתע אתם שמים לב לאדם לבוש כולו שחור שתולה מודעה על הקיר.
אתם מסתקרנים ולמרות החשד ברגע שהוא הולך מתקרבים כדי לראות במה מדובר.
המודעה כתובה במעין צופן, אבל אתם מצליחים לפענח אותו איכשהו.
בפנים יש הצעה לעבוד בהעברה של סחורה תמורת 1,000,000 שקל, ומספר טלפון.

אם אתם בוחרים להתעלם מהמודעה מכל סיבה שהיא וממשיכים ללכת: אתם ממשיכים בדרך כשלפתע מישהו תופס אתכם ומושך אתכם חזרה לסמטה בלי שתצליחו להתנגד.
הוא מצמיד אתכם לקיר ביד אחת, ועם השניה שולף סכין.
"אתם יודעים יותר מידי" הוא אומר, ואתם יכולים לדעת מה עומד לקרות עכשיו. מה תעשו?

אם אתם בוחרים להתקשר: אתם שומעים קול גברי מהצד השני של הטלפון, שנשמע לכם מוכר במעומעם אבל אתם לא בטוחים מאיפה, ולאחר כמה שאלות הוא נותן לכם כתובת.
אתם הולכים לכיוון המקום שאותו הוא נתן לכם, כשבדרך אתם שומעים קול מוכר בוקע מטלפויזיה בחלון ראווה של חנות. זה אותו הקול מהטלפון. אתם מסתכלים ורואים אדם שרירי מכה אדם אחר עד עילפון תוך כדי צעקות.
במהרה אתם מבינים מאיפה זיהיתם את הקול הזה- זה אסיר שלפני שבוע ברח מהכלא, וכל המדינה בחיפושים אחריו. (כן, זה מה שעלה לי בראש, כנראה בעקבות זה שמצאו את שני האסירים האחרונים שברחו😅)

אם אתם מנסים לפנות למשטרה: תעברו לסיטואציה של אלה שהמשיכו ללכת

אם אתם מחליטים בכל זאת ללכת לשם: אתם מגיעים לעבר בניין משרדים מבודד במקום שלא הייתם בו מעולם, ובמהרה אתם מובלים פנימה לתוך חדר המכיל רק כיסא ושולחן קטן, שם אתם מתבקשים להתיישב, אבל מיד כשאתם עושים את זה הידיים שלכם נקשרות לכיסא. אתם מנסים להשתחרר אבל מגלים שאין לכם שום דרך להתחמק, ולכן אתם נאלצים לשבת, לבהות בקיר, וכנראה לתהות לעצמכם למה עשיתם את זה, עד שנשמע קול מרמקול שלא ידעתם שנמצא בחדר.
"ברוכים הבאים למשרד שלי" זה אותו קול שדיברתם איתו בטלפון. והוא נשמע מתלהב מידי.
"אני מופתע שהייתם תמימים מספיק כדי להגיע, אבל עכשיו שאתם פה אני יכול סופסוף ליישם את תוכנית הנקמה שלי"
הוא מסביר שהוא מתכוון לסחוט כסף מהאנשים ששמו אותו בכלא בעזרתכם. מסתבר שהוא זייף מסמכים שרושמים אתכם בתור סוכנים חשובים במשרד הביטחון, והוא מתכוון על כל יום שבו לא ישלחו לו כסף, לשלוח להם איבר מהגוף שלכם, כשהוא יתחיל מהאצבעות, ואז הידיים, הרגליים, ומשם זה רק הולך ומחמיר...
כשהוא מסיים את הפירוט מישהו נכנס דרך הדלת, וביד שלו יש סכין. אתם יודעים מה עומד לקרות עכשיו. מה תעשו?

(מעבר כלשהו)

אז כן, אני אחזור על זה שוב- לא ידעתי שזה מה שיקרה כשהתחלתי, ואני יודעת שזה קצת מוזר ולא הגיוני...
זה כנראה גם לא הכי אלים שיהיה פה, אם אני מכירה את עצמי... 😅
המשך לילה/בוקר/יום טוב למי שעדיין פה...

מה היית עושה אם...? Where stories live. Discover now