"Ollaanko me nähty joskus?"

159 3 1
                                    

Y/N on laulaja joka ilmottautui UMK:hon ja blind channel oli siellä samaan aikaan.

Y/N pov

Oli tiistai päivä noin 8 aamulla, minä heräsi.."KELLO ON 8 AAMULLA?!!? MUN UMK BUSSI LÄHTEE 9!?!?!??! No nyt mä kyl myöhästyn" minä huusin, no siinä sitten tein vähän hätäisen meikin ja repäisin päälleni mustan t paidan,harmaan ruututakin ja mustat leveä- lahkeiset farkut. Ja sitten minä rupesin pakkaamaan kamoja kun sekin näköjään oli unohtunut.olin juuri ottamassa korkealta kaapistani omaa huppariani mutta sitten kaaduin selälleen maahan. " voi hemmetti taas" totesin, no sain sen sieltä jollain ihmeellä ja olin unohtanut laittaa hajuvettä, olin etsimässä sitä kun katson kelloa joka onkin 8.45 "voi prkl" hätiköin sitten siinä niin paljon että koko hajuvesi oli tippunut lattialle. "Ihansama" mä totesin ja lähin abc:lle jolle oltiin sovittu missä nähään. Samalla mä näin blind channelin keikka bussin jotka olivat juuri tulossa abc:lle. Minä siinä odotin kun ei ollut vielä bussini tullut niin päätin lähteä siihen abc:een ruokalaan syömään leivän. Samalla menin juttelemaan blind channelin kanssa." Mooi mites teillä menee?"  " mitäs tässä tultiin nopee syömis tauolle" Aleksi sanoo. " joo mäki ajattelin kävästä tässä ku ei oo vielä bussi tullu" sanoin. " hei mä voi tarjoo sulle jos ton leivän aiot siis ottaa" Aleksi sanoi, ja samalla punastui vähäisen.

————————————————————————
Tässä ois nyt eka luku joten kertokaa mitä pidätte tästä ja pitäiskö tehä jatkoo?

227 words

Love of mine<3( Aleksi x reader)Where stories live. Discover now