10.fejezet

88 10 0
                                    

-Ha meg sérült akkor hogy tudod még most is ilyen könnyen mozgatni?-aladékoskodik tovább a tanár nő.
-Mert meg műtötték és attól még tudom mozgatni csak csúnya.
-Legyen.-adta be végül a derekát a tanár.-de felelsz mert alig van jegyed!
-Asszem azt sem kell!-elkezdtél kotorászni a táskádban a mappa után.
-Miért is?
-Ezért.-elővetted a mappát és meg mutattad a kémia alól felmentő lapod.
-Ez honnan van? Hamisítattad?
-Nem. És igazából tudom az anyagot a teljeset!
-Akkor meg miért bújsz a felmentés alá?
-Tudja mit adjon egy egyetemes kémiai feladatot!
-Rendben.
Kaptál egy olyan nehéz feladatot ami a tanárnak hogy megfejtse egy óra kellett de te meg oldottad hibátlanul 10 perc alatt.
-Látja! Ennyi.
-Azta. És ezt eddig hol rejtegette?
-Ott ahol a nyelveket amiken beszélek.
-Gondolom annyira érdekelte a kémia hogy amíg fel épült a balesetből ezt tanulta!
-Nem! Egyszerűen egy hónap alatt többet tanultam mint maga első osztálytól egyetem végéig.
-Az lehetetlen.
-Márpedig lehetséges. Ugyan így tudok 40 nyelven anyanyelvi szinten beszélni, matekot is így tudom a fizikát, kémiát, biológiát, egyszóval tudok nagyjából mindent amit általánosban tanítanak.
-Mégis hogy tanulta meg ezeket egy hónap alatt?
-Sajnálom lakat van a számon!
-Mert?
-Titok tartási szerződés.
-Az hogy jön ide?!
-Nem beszélhetek róla.
Kicsöngettek.
-Viszont látásra tanárnő!-fel vetted a táskád és elindultál kifelé. Út közben oda súgod Zsófinak és Lizának:
-Köszi
Mendtél a következő órádra, ami rajz volt. Igazából a napod többi része megint csak nyugis volt... Kivéve a tesit.
Megint csak a gatyádat vetted át, le menttél és meg vártad a tanárt. Meg jött a tanár be mentetetek a csarnokba.
-Ha mindenki itt van akkor kezdünk. Ma erősítőzni fogunk.-persze neked nem kellett erősítőznöd ezért azt találta ki neked Zoli bá, hogy állísd fel egyedül a röpi hálót. Persze neked ez valamilyen szintem könnyű volt... Az óra maradék részében röpiztetek, te több nyire jobb kézzel ütöttél mert a bal kezed ehez túl erős. Ki csöngettek és el mendtetek öltözni.
-Nikó át jössz hozzám ma délután?kérdi Zsófi.
-Nem lehet. Röpi eddzésem van... Bár utána be tudnék ugrani az jó?
-Oké.
Ezután el indultál haza. Mikor meg érkeztél nem volt otthon senki. Fel rohantál a cuccodért és elindultál az eddzésre. Vissza úton el gondolkodtál, hogy elmond-e Zsófinak hogy mi volt a 3 hónap alatt. Késsőbb meg érkeztél át vetted a cipőd, gatyád és le vetted a jobb kesztyűd.
Közben az eddző csarnokban.
-Kis figyelmet kérnék ma egy jól ismert látogatónk érkezik addig is kezdjetek el be melegíteni!-Mondta Ágnes.
Mikor nagyjából kész voltak a bemelegítéssel be jöttél.
-Sziaztok!-intettél a jobb kezeddel.
-Nikó!-kiáltották kórusban és oda szaladtak meg ölelni.
-Csajok levegő is kell!-mielőtt el tűntél te voltál a csapat kapitányuk ezért szeretnek ennyire. Miután fel oszlott az ölelés jöttek a kérdések:
-Hol voltál?
-Miért hordasz kesztyűt?-és a többi...
-Lányok ez egy fontos dolog! Nem önszántamból csináltam és ha tudnátok hogy mi van a kesztyű alatt félnétek ezért meg értéseteket kérem illetve nem biztos hogy ugyan úgy tudok röpizni.
-Nem baj már az is lényeges hogy újra itt vagy!-mondja az eddző.
-Illetve már nem fogok versenyeken részt venni.
-Az már nagyobb baj! Nem találtunk eddig se jó csk-t.
-Én tudok egy jót!-mondod.
-Kit?
-Lizát! Szerintem ő a legalkalmasabb erre a posztra!
-Engem?!-csodálkozik Liza.
-Igen velem eddzettél és segítettél nekem mindenben! Te vagy az új csapat kapitány!
-Nekem jó!-mondja Ágnes.-csapat?
-nekünk is jó!-jelentik ki kis tárgyalás után.
-Akkor most még itt vagyok de több eddzésen csak látogatóba jövök.
-Rendben.
El kezdődött az eddzés, ugyan úgy bal kézzel erősebbeket ütöttél, de a jobb kezed ugyan olyan jól röpizett. Az eddzés után elmendtél Zsófiihoz. Fel mendtetek a szobájába beszélgetni.
-Nos úgy döntöttem elmondom neked!
-De mit?
-A titkot.
-Milyen titkot?
-Amivel kapcsolatban ma meg véttél kémián...
-Jaaa, tudod hogy rám mindíg számíthatsz!
-Tudom és ezért is avatlak be!
-Oké.
-De tudnom kell hogy miután elmondtam neked azután is számíthatok rád!
-Persze hogy számíthatsz! Első óta legjobb barátnők vagyunk és ez nem fog ettől meg változni!
-Azért ebben nem vagyok olyan biztos...
-Mert olyan nagy dolog?!
-Háát! Teljesen meg változtatta az életem kezdve azzal, hogy abba hagyom a röpizést...
-Hogy mi van?! De hát az az eggyik kedvenc sportod!
-Tudom de... Ez van, már nem tudom folytatni!
-Dehogy is nem! Mindíg te bíztattál! Még amikor a legmélyebb ponton voltam akkor is segítettél!
-Tudom, de ez teljesen más!
-Miért akkor mi ez?
-Ez...

Nikó/BEFEJEZETT/Marvel ff./Where stories live. Discover now