פרק 13-״תחזור״

5.1K 275 4
                                    


*******פלאשבק*******
לפני ארבע שנים. 

״ארזת הכול?״ שאלה אמא בעיניים עם דמעות את אייל אחי הגדול.
״כן אמא, תפסיקי להגזים אני רק מתגייס, הכול טוב״ אמר אייל וחיבק אותה.
״צ׳יק?״ תפס אותי והרים אותי בחיבוק כמו שהיה עושה לי כשהייתי קטנה. למרות שאני בכיתה ח׳ אייל עדיין קורא לי צ׳יק. זה כינוי שהוא נתן לי כשנולדתי. אני ואייל ממש מחוברים למרות שאנחנו רבים מלא והוא תמיד יותר טוב בהכול אני אוהבת אותו. הוא מבין אותי בלי שנוציא מילה. תמיד יש לו עצות טובות. אני יודעת שהוא יחסר לי מאוד. ״תזכרי שבנים עושים שטויות. כן, אנחנו לפעמים טמבלים אבל כשיגיע הבן שיאהב אותך באמת הוא ישים אותך במקום הראשון והדבר האחרון שהוא ירצה לעשות זה לפגוע בך״ הוא הוריד אותי ואני נענעתי בראשי לחיוב. הוא תמיד מרגיש כאילו הוא צריך לשמור עליי אז עוד עצה אחרונה היא משהו ברור מאליו. הוא נתן לי נשיקה על הלחי ואמר ״אל תעשי יותר מדי שטויות״ אין הוא פשוט חייב לעצבן. ״לך כבר״ הבאתי לו אגרוף לכתף. ״בהצלחה בן״ אמר אבא ונתן לו חיבוק אוהב. אגם הקטנה רק התחילה לדבר ואמרה ״איול״ ככה היא קוראת לו. הוא הרים אותה וסובב אותה ״כשאני חוזר אני רוצה לראות שכל הצעצועים כבר אכלו וצחצחו שיניים״ אמר ״טוב איול״ אמרה אגם.
״כל המתגייסים נא להגיע לנקודת האיסוף״ נשמע קול הכריזה. אייל הלך אחרי כמה שאלות דואגות של אמא ואני הרגשתי שהבית הולך להיות שקט למשך תקופה ארוכה.

***סוף פלאשבק****

שכבתי על המיטה וחשבתי לעצמי איפה אייל כשצריך אותו. לא ראיתי אותו כבר כמעט 4 חודשים ובסוף השבוע הוא אמור לחזור. בגלל שהוא קצין בתפקיד חשוב וסודי לא מאפשרים לו לצאת הביתה כמו כל קצין אחר. ואז חשבתי לרגע על דור ואייל והאם הם יסתדרו. שניהם אוהבים כדורגל, ומצחיקים כאלה אני חושבת שאייל יאהב את דור. לפחות הוא.

פתחתי את הטלויזיה וראיתי את הכותרת בחדשות. ׳צה״ל מתכונן לכניסה לעזה׳
ישר כיביתי את הטלויזיה. הבנתי שאייל לא חוזר השבוע. לא סתם שהוא לא חוזר הוא נכנס. הלב שלי צנח לתחתונים ועכשיו הכול התחבר לי. למה ההורים שלי חזרו מוקדם, למה הם כועסים כל כך. ידעתי שאני לא יכולה להישאר בבית. שמתי לי בתיק בגדים ואמרתי לאמא שאני ישנה אצל זוהר.

אני:אני יכולה לבוא?
Dor💪: בטח הכול בסדר?

My (VERY) Hot MessOù les histoires vivent. Découvrez maintenant