4.

950 30 0
                                    

  - Lehet hogy felkellene hívnom már Milot, mivel sok mindenről levagyok maradva. - mondta Peti.

Peti szemszöge

Milo
- Na csá tesó. - köszöntem bele a telefonba.
- Csá tesó. Mizu van? - kérdezte Milo.
- Nagyon le vagyok maradva ami azt illeti. Mi a helyzet Bogival? - mosolyogtam.
- Még jelenleg nem vagyunk együtt csak randizgatunk, átszoktam menni hozzá, filmet szoktunk nézni, sétálni is szoktunk menni, fagyizni meg ilyenek. - mondta Milo.
- Na az szuper, látszik rajtatok hogy szeretitek egymást, és meg is érdemlitek hogy együtt legyetek. - mondtam biztatóan.
- Na és mi a helyzet Majával? - kérdezte Milo.
- Mi is randizgatunk, elszoktam vinni moziba, én is átszoktam menni Majához, virágot szoktam venni neki meg csokit is. Ja és megvolt az első csókunk is és kimondtuk mind a ketten azt a bizonyos "sz" betűs szót.- mondtam boldogan.
- Na az szuper nekünk még nem volt csók de már éppen itt az ideje. - mondta Milo.
- Amúgy tudod min gondolkodtam? - kérdeztem.
- Na min? - kérdezte.
- Össze kéne a lányokkal költözni abba a hatalmas házba amit mi "nyaralónak" használunk. - mondtam.
- Ez egy nagyon jó ötlet, megkellene beszélni a lányokkal meg Manuellel. - hallottam hogy Milonak nagyon tetszett az ötletem.

  Még beszélgettünk egy kicsit Miloval majd miután leraktuk vissza mentem Majához aki éppen egy romantikus filmet nézett. Lefeküdtem mellé, átöleltem majd megcsókoltam. Nagyon szeretem Maját és soha nem szeretném elveszíteni, nagyon fontos számomra.

- Holnap Milo, Bogi, Manuel, Eszter átjönnek hogy megbeszéljünk valamit amit már elmondtam Milonak és most neked is elmondom. - mondtam Majának.
- Na kíváncsian várom hogy milyen szuper ötlet pattant ki a fejedből. - mondta Maja mosolyogva.

Röviden elmeséltem Majának az ötletem ami nagyon tetszett neki és ő azt mondta hogy nagyon szeretne a legjobb barátaival együtt lakni. Ennek nagyon örültem hogy tetszett neki az ötletem és hogy szeretne is együtt lakni velünk. Közelebb húzódtam hozzá és megcsókoltam.

                   Pár órával később

Maja elment fürödni én pedig felnéztem instára, hallottam hogy jött egy üzenete Majának. Nem akartam elolvasni de mikor megláttam hogy csak Bogi írt neki akkor megnyugodtam. Mikor Maja kijött a fürdőből én is mentem fürödni, utána pedig befeküdtem mellé átkaroltam, majd elaludtunk.

Minden egy bulival kezdődött Where stories live. Discover now