Capitolul 93

1.4K 53 4
                                    

Mă uit la ea,dar nu își ridică privirea spre mine
- Îmi pare rău...dar nu e așa...
Spun și se întoarce spre mine,avea ochii înlăcrimați.
- Voi bărbații din mafie vă place să mă distrați cu multe femei,asta știm,dar să îmi ascunzi ceva atât de important?Ai spus că ai avut o relație doar.
- Așa este.
Spun serios spre ea și se uită puțin confuză dar inca este tristă și nervoasă pe mine.
- Toate fetele au vrut să fim împreună pentru că eu nu credeam in iubire,nu de la prostia aia de despărțire din liceu,pentru că nimeni nu mi-a arăt cum e să iubești pe cineva,până când tu ai făcut-o.
Își întoarce fața în alta parte și spune:
- Ce a vrut să zică că ai avut peste 5 relații? Și fostele relații?
Spune și nu se uită la mine.
- Charlotte s-a referit că m-am culcat cu multe alte fete,iar a crezut de fiecare data că am o iubita,dar nu era așa.
Spun și mă apropii de ea
- Michael și Trevis sunt prieteni cu voi?
- Da,sunt.Sunt și ei prieteni familiei.
Dă din cap că bine și își ia valiza și vrea să iasă din dormitor dar o prind de mână și ne uitam unul la altul.
Ne uitam amândoi cu tristețe și îngrijorarea cu ceea ce s-ar putea întâmpla cu relația noastră.
- Te rog nu mă părăsi...
Ii spun și ea spune:
- Te cred că tu ai avut doar aceea relație dar sunt dezamăgită
Spune și iese din mica strânsoare a mea.
- Îmi pare rău..
Spune și rămân mut..
Iese din dormitor și eu mă uit în urma ei.
Nu o pot lăsa să plece,nu pentru că a înțeles puțin altceva,iar eu sunt un prost și trebuia să îi zic de la început că doar aceea relație am avut-o,mai bine nu aș fii avut-o (cea din liceu) și că doar m-am distrat cu alte fete,dar de când am întâlnit-o nu am mai făcut-o.
M-am îndrăgostit din prima de ea și nu o pot lăsa să plece..
Ies din dormitor repede și din camera de hotel.
Deja cred că a ajuns jos.Intru in lift și apăs butonul spre parter și după câteva secunde ajung acolo și vreau să mă îndrept spre ieșirea hotelului dar văd ceva.
Mă întorc și văd mai bine.
Mă duc la un bărbat din hotel care avea o valiză la fel ca al lui Kim și spun:
- Cine vi-a dat aceasta valiza?
Îl întreb și se întoarce spre mine și spune:
- O domnișoară, mi-a spus să îi chem și un taxi.
- Nu ai văzut unde a mers?.
Da din cap că da și îmi arată spre ușa la care m-am uitat mai devreme.
Am știut eu că am văzut ceva.Vreau să plec dar mă întorc înapoi spre el și spun:
- Du valiza aceasta în apartamentul 867 și nu suna la taxi
Aprobă din cap și ies pe ușa aceea.
Ajung pe plaja și după câteva minute ajung la niște stânci și pietre înalte.
Locul este retras de lume.Văd o silueta de femeie,care se plimba pe marginea plajei pe lângă acele stânci..
Așa arăta locul:

Nu era nicio persoană aici,doar la vreo 2 km departe de aici

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Nu era nicio persoană aici,doar la vreo 2 km departe de aici.
Cum am zis,e retras locul..
Mă uit la aceea femeie puțin mai bine și îmi dau seama de ceva.
- Kim!
O strig și aceea femeie se întoarce spre mine și e chiar ea..
Merg spre ea și ea doar se uită la mine.
Nu eram foarte departe de ea la doar 4 metri distanță.
Ajung in fața ei și spun:
- Te rog iartă-mă,te iubesc prea mult și nu vreau să ne despărțim..Te rog crede-mă.
Spun și ea doar se uită la mine..
Mă uit la ea și aștept un răspuns dar se uită în jos și trece pe lângă mine.

Din perspectiva lui Kim:
Merg doar puțin mai in față..
- Kim!
Îl aud pe Black cum mă strigă dar nu mă întorc spre el.
- Măcar întoarce-te... gândește pentru tine și iubirea ta pentru mine.
Mă întorc spre Black și stau mută și ne mișcată..
Avea o cutie micuța neagra în mână și când mă întorc se pune în genunchi.
- Black...
Spun și el da din cap că nu și spune:
- Ne-am mai certat dar te-am împăcat am metodele mele.
Spune comic și surâdem.
- Dar vreau să știi că te iubesc enorm de mult,ești prima mea iubire adevărată.Știu că mă crezi și că amândoi am fost îngrijorați in legătură cu relația noastră și că am fost încordați dar te rog spune-mi,mă mai iubești?.
Spune și mă uit la el..
Aveam in ochii lacrimi de fericire.
- Normal că te iubesc, te-am iubit și atunci când erai arogant cu mine,la început.
Spun și surâdem.
- Știu că nu ai avut alte relații decât aceea,dar nu am putut să te iert sau să gândesc așa, oricum nu ești de vina daca toate fetele te plac,la cum de bine arăți,e normal
Spun la sfârșit comica și surâdem puțin..
- Kamila Morris,vrei să îți petreci toată viața împreună cu mine, fiind soția mea?
Zâmbesc și aveam lacrimi în ochii de fericire
- Vrei să fii soția mea?
Îmi pun mâinile la gura de mirare și dau din cap că da și spun:
- Da vreau să fiu soția ta Bryan.
Spun și se ridică și vine la mine și îmi pune inelul și după ne îmbrățișăm strâns..
Ne desprindem din îmbrățișare și ne uitam unul la altul.
- Îți promit că nu ne vom mai certat.
Spune sincer și dau din cap că bine și ne sărutăm.
Ne mai îmbrățișăm odată și după ne luăm de mână și ne plimbam pe plaja.
Avem adidași în mâinile noastre.
- Cine a mai știut că vrei să mă ceri?
Îl întreb și spune:
- Nimeni,doar eu.Am vrut să știu că te voi avea lângă mine pentru tot restul vieții și că nimeni nu are cum să ne despartă.
Timp de ora ne plimbam pe plaja și ne-am decis să mergem înapoi la hotel pentru că este ora 19 și ar trebui să mâncăm.
După câteva minute ajungem la hotel și intrăm în camera de hotel și ne facem ceva de mâncare.
După aceea mâncăm și adunăm după aceea vasele...
Eram la chiuveta și spălam niște vase și Black vine in spatele meu,doar pentru a pune o farfurie să o spăl.
El inca era în spatele meu când șterge vasele și le pune în dulap.
Terminam cu vasele și după stingem lumina și mergem in dormitor.
- Striga la mine.
Spune și mă întorc spre el confuză.
- De ce?
Îl întreb confuză și spune:
- Ca să am motiv să te împac și să te sărut.
Spune comic și surâdem
- Nu trebuie să strig la tine ca mă săruți ca și un iubit.
Spun și el se apropie de mine și dă din cap că nu e așa dar comic și avea zâmbetul lui drăcește.
Ne sărutăm și stinge lumina in dormitor iar Lumina noastră o avem de la luna plină.
Ne sărutăm și după mă așează ușor pe pat și mă sărută pe gât.
Îmi pun mâinile în părul lui creț și șaten și după ne sărutăm.

Din perspectiva lui Black:
Ii dau tricoul jos și O sărut pe clavicula.
Îmi dau tricoul jos și o sărut pe corp.
Îi dau pantaloni jos și după îmi pun mana pe piciorul drept și urc in sus spre coapsa.
- Mi-a fost dor de tine.
Ii spun și ne uitam unul la altul.
Ea îmi zâmbește doar și îi zâmbesc și eu..
Ne sărutăm și o sărut pe gât și îi las o urmă și după aceea o sărut de la gat în jos,pe corp.

***
A doua zi:

Doctor dar mafiot!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum