Medya Kaptan abimiz)
Ulan dün gece neye uğradığımı şaşırmıştım, yüzü yüzüme çok yakındı. Nefesini hissedebiliyordum. Biraz daha yaklaşıp öpmüştü beni, sikeyim. Beni öptükten sonra apar topar ayrılmıştı yanımdan, ben de orda öylece mal gibi kalakalmıştım. Garip hissediyordum beni ilk kez biri öpmüştü ve bir erkekti. Sarhoş olmasa beni dövebilirdi diye düşünüyordum. Yoksa beni öpmezdi. Fakat bu benim işime yarardı.
Düşünmeye devam ederken hoca girdi içeriye. Ulan salak matematik hocası nefret ediyordum. Tahtaya sürekli beni çıkarıyordu. "Şş dün niye öyleydin lan" dedi melih sakin bir sesle. "Sen oynarken ben bir kadeh içmiştim, kötü olmuştum" yalana bak aq. "Kanka ilk kez hamam böceği görmüş gibiydi surat ifaden" Gülmemek için ağzımı kapattım. "Ne alakası var aq malı?" Melih de güldü "Valla öyleydi kardo"
Dersten çıkıp eve gelmiştim direkt. Melih de kafeye gitmişti çocuklarla. Annemler dönmüştü, ayrı bir sinirliydim. Akifi görmeye dayanamıyordum artık, sokarım böyle işe. Kurtulmam gerekiyordu bu adamdan. "Çok özledim seni oğluşum" diyerek sarıldı annem bana. "Ben de özledim anne" karşılık verdim. "Acıktıysan gel sofraya" dedi annem. Hayır anlamında kafamı sallayıp odama geçtim.
Beni öptüğü için onu tehdit edebilirdim, yardım etmek zorunda kalırdı. Bu çok güzel fikirdi ama ben hala etkisindeydim. Garip hissettirdi çünkü. Kız bile öpmemişken bir erkeğin öpmesi farklı duyguydu. Ben bunları düşünürken kapı çaldı. Daha sonra annem odaya girdi "Oğlum arkadaşın gelmiş seni çağırıyor" Ne arkadaşı lan melo gelse haber verirdi. "Tamam geliyorum". Kapı da duran adamı gördüğüm de şok oldum Kaptan gelmişti. "Dışarıya gelsene bir şey konuşmamız gerekiyor" Yüzünde saçma bir gülümseme vardı, sikecekti beni. Ayakkabımı giyinip çıktım. "Ne oldu" dediğim de kolumdan tutup çekiştirdi, evden biraz uzaklaşmıştık.
Sinirle yüzüme bakıp konuştu "Dün geceyi kimseye söylemeyeceksin, yemin olsun işini bitiririm" dedi. He lan kolaysa bitirirsin. "O zaman bana yardım et Kaptan" dedim sırıtarak "Yoksa herkesin haberi olur, ağır abi mafya babası gay çıktı" kahkaha atmıştım. Kolumu biraz daha sıktı "Damarıma basıyorsun sıkarım kafana" yine güldüm "Sıksana lan hadi sık, sıkarım sıkarım diyorsun sürekli al burdayım sık lan" 2 3 saniye yüzüme baktı "İkimizin arasında kalacak, bu kadar uzatma" dedi. "Bana yardım etmezsen aramızda kalmayacak kaptan" Sırıtarak konuşuyordum.
Yüzüme bir yumruk geçirdi yere yığılmıştım "Ulan sikik orospu evladı gebertirim lan seni ne demek aramızda kalmayacak lan sen kimsin ki beni tehdit edebiliyorsun?" dedi bağırarak. Haklıydı ben kimim ki aq ama başka çarem yoktu vazgeçmeyecektim. "Kaptan akiften kurtulmam gerekiyor" dedim "Bana ne lan bana ne git sapla bıçağı kurtul" Ulan ne diyordu bu. Ayağa kalktım "Kolay mı lan insan öldürmek, kolay olsa bunca zaman bekler miydim amına koyduğum" dedim. "Evet kolay, senin meselen beni ilgilendirmez. Siktir git kendin hallet. Dün gece de aramızda kalacak kalmak zorunda" Dedi yine bağırıyordu.
İttirdim "Bana yardım etmezsen kalmayacak diyorum sana". Yüzüme bir yumruk daha geçirdi "Canına mı susadın sen" dedi. "Lütfen kaptan yardım et" Ben nasıl bir manyaktım lan hem yalvarıyorum hem kafa tutuyorum. "Lütfen kaptan lütfen" diye alaylı bir sesle konuştu. "Anlamıyorsun piç, akif iyi birisi değil" dedim Lan gözlerim dolmuştu resmen. "Bu beni ne kadar ilgilendirir?" Sırıtarak konuşuyordu.
"Son kararın mı Kaptan?" Arkasını dönüp gidecekken duraksadı "Evet son kararım ufaklık" Ufaklık mı? Ulan ben var ya bedelini ödetmezsem şerefsizim. Vazgeçmeyecektim, bana yardım edecekti. Eve geçtiğim de annem yüzüme bakıp yanıma geldi "Ne oldu oğlum iyi misin?" dedi endişeli bir sesle. "İyiyim anne biraz atıştık" dedim. "Oğlum yapma böyle kimseye bulaşma" Tamam anlamında kafa sallayıp odaya geçtim.
Kafama koymuştum. Hem vazgeçmek bizim kitabımızda yoktur hacı. Telefonu elime alıp melihe mesaj attım. Bize gelsin ona anlatacaktım.
1 saat beklemiştim pezevengi. Sonunda gelmişti. "Bir şey söyleyecek gibisin" dedi melih cipsini yerken. "Kaptan dün sarhoşken beni öptü" Gözleri iri iri açıldı "Hassiktir lan öpüştünüz mü" dediği şeye gülmeden edemedim "Melih kafana sokayım senin ne öpüşmesi aq sarhoştu diyorum" dedim. "Kanka geçmiş olsun gay çıktı da niye yalandan içtim dedin" deyip biraz duraksadı "Lan tehdit edebilirsin" dediğinde kahkaha attım "Bunu yaptım zaten meloo" dedim. "Vayyy kardooo zekisin he benden bulaşmış" Melih kafa dengi çocuktu seviyordum keratayı.
Biraz daha takıldıktan sonra melih evine gitmişti. Ben de telefonumu açıp kaptanın hesabına girdim. Hikaye atmıştı, tabii ki ben geri zekalı olduğum için main hesabımdan baktım hikayeye amk. Kendisini atmıştı. Naneyi yemiştim vallahi, beni stalklıyor diyecekti şimdi. Telefonu bırakıp kendi aptallığımı sorgularken bildirim sesi geldi, kaptan yazmıştı. Haaayda diyerek tıkladım mesaja, "Çok bakma nazarın değer ufaklık" yazmıştı. Direkt çıktım instagramdan telefonu kapattım, ulan neyine bakayım senin hayvan herif.
YOU ARE READING
MAFYA SEVGİLİM-GAY
ActionNot; Uzun süredir yoktum, kitabı yeniden yazmaya başlayacağım.