Én egy egyszerű rövidnadrág-póló szettet akartam felvenni, de mikor Petra meglátott (ugyanis egyáltalán nem ijesztő módon ott állt a folyosón az ajtóm előtt), nemes egyszerűséggel visszalökdösött a szobámba, és hozzám vágott egy rakat ruhát, amit a saját cuccából választott ki, majd nemes egyszerűséggel hátat fordított nekem, és behúzta az erkélyes ajtó függönyét.
-Haladj már, nem érünk rá egész este - türelmetlenkedett, de a hangjából hallottam, hogy mosolyog.
-Jólvan már - forgattam a szemem, majd felhúztam a szoknyámat is (!), és kínosan húzogattam a felsőmet, ami... Nos, elég szűk volt. - Kész - tártam szét a karom, mire Petra villámgyorsan vissza fordult felém.
-Úristen, de jó alakod van! - hüledezett, mire kínosan össze fontam magam előtt a karom.
-Jézusom, már láttál bikiniben - nyafogtam, miközben kihúztam a hajamból a hajgumit. Petra természetfeletti sebességgel termett mögöttem, és azonnal rendezgetni kezdte a frissen mosott hajamat, ami már most, enyhén vizesen is hullámosodni kezdett.
-Tudom. De ez nem olyan! Baromi szép vagy - dicsért meg, mire elmosolyodtam. Petra is csodás volt a vörös nyári ruhájával, és a piros rúzzsal, amit felkent hozzá. - És tuti, hogy Zozo és Geri csorgatni fogják utánad a nyálukat - tette hozzá vigyorogva, mire én is elnevettem magam. És még csak nem is tudtam, mit hoz az este.
Mire mi ketten Petrával leértünk, a három fiú már halálra unta magát a nappaliban. Mindhárman kitettek magukért, ing-térdnadrág-tornacipő kombót viseltek, csak más-más színű inggel. Egész jól néztek ki. A tekintetem megakadt a kanapé háttámlájának dőlő Zozón, akin még egy napszemüveg is volt. Este fél nyolckor. Ezt furcsa fintorral vettem tudomásul, amit egyből észre is vett. Mily meglepő. És ő úgy nézett végig rajtam, mintha a világ legtermészetesebb dolga lenne. Pf. Mikor befejezte... Azt amit csinált, mélyen a szemembe nézett, mire felvontam a fél szemöldökömet, és ezzel egy időben össze fontam magam előtt a karom. A többiek elkezdték össze szedni a cuccaikat, amihez mi is csatlakoztunk (pl. Pulcsi/farmerdzseki) és együtt indultunk a diszkóhoz. Én Zozo mellé ültem a kocsiban, a többiek hátra, és felvettem pár vágóképet a naplementében elsuhanó tájról. Mikor odaértünk és kiszálltunk a kocsiból, egy vörös villanást érzékeltem a szemem sarkából, a következő pillanatban pedig oldalról belém csapódott valami. Vagyis valaki. Mosolyogva toltam el magamtól a bordáim közé beékelődött Bogit, majd a többi fiú felé fordultam, és lepacsiztam velük. Zsolti és Ádi megdicsértek, hogy nagyon szép vagyok, Geri viszont csak némán nézett végig rajtam mielőtt lepacsiztunk volna. Ma mi lelte a fiúkat?
-Na, akkor bemegyünk?- kérdezte Imi vigyorogva, mire elég zajos társaságként indultunk meg befelé.
YOU ARE READING
Cseppet sem átlagos nyaralás // Kempf Zozo
FanfictionÖt tini egyedül a Balatonnál? Nem túl biztató. Még akkor sem, ha az egyik 23 éves. Flóra a baráti társaságával eltölt öt napot a Balatonnál, de ez az idő Kempf Zozóval nem piskóta, valljuk be. Ez a sztori még 2020-ban íródott, aki követett Instagram...