ze is gevaarlijk maar ik kan haar gewoon niet uit mijn gedachten halen.
iedereen zegt hetzelfde blijf uit haar buurt maar waarom kan ik dat dan niet?
aan de ene kant het meisje wat ik niet uit mijn hoofd kan krijgen ook al weet ik dat het fout is, maar aan de ene kant mijn vrienden en familie die bijna nooit weten wat ik wil, ik weet niet eens zeker of mijn beslissingen wel belangrijk zijn voor ze niemand zou mij begrijpen.
hij is anders anders dan iedereen maar het kan niet ik doe niet aan relaties of terwijl ik doe niet aan jongens. mijn leven draait alleen maar om drank feestjes drugs en mijn vrienden meer niet. ik geloof niet in de liefde ik ben meer van het haten van.
ik leef van slecht zijn hoe slechter ik ben hoe beter ik mij voel.
we zullen ons wel even voorstellen.
heeeey ik ben alexandra of terwijl alex ik ben 17 jaar en ja wat zou ik nog meer vertellen. mijn leven bestaat uit drank feestjes drugs en mijn vrienden meer niet.
ik ben niet iemand die iets over zichzelf kan vertellen, gevoelens doe ik niet aan.
in het kort i'm the badgirl with the badboys on her side.
dan zal ik mijzelf maar ook voorstellen...
ik ben noah 17 jaar nieuw verhuisd naar amerika.
vrienden die heb ik wel maar of het echte vrienden zijn daar ben ik niet zeker van,
mijn leven wat zou ik zeggen, school familie en vrienden, in tegenstelling tot alex ben ik niet van het feestjes en het drinken ja ik een jongen van 17 die in amerika woont drinkt niet kan toch? misschien is mijn leven wel een beetje saai maar ik vermaak me wel op dit moment. ik ben totaal niet verlegen maar ik hou er ook niet van om in de middelpunt te staan van alles. ik hou niet van alle aandacht.
let op er komen intieme scenes in voor. dit zal ik aan zowel het begin als aan het einde van de scene aangeven met >>>>>
dit is mijn allereerste boek op wattpad hopelijk vinden jullie het leuk........
JE LEEST
broken and bad
Mystery / Thrilleralex of terwijl alexandra de gebroken badgirl die alleen maar van feestjes houdt haar leven gaat alleen om feestjes drugs drank en haar vrienden meer niet. liefde en gevoelens niks voor haar toch? noah de nieuwe jongen in tegenstelling tot alex hou...