Bölüm 2

22 4 9
                                    

Kapıyı açtığımda karşımda Venüs ve onun bakıcısı vardı. Venüs'ü bana teslim edip evden ayrıldı. Venüs içeri girdiğinde direk Burak'ın yanına gitti. Neden mi? Biz Burak ile küçüklükten beri kardeş gibiyiz yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi. Diğerlerinden daha
yakınız. Venüs, ben ve Burak'ın bir sürü anımız var her neyse çok uzattım.

Br: Oy sen beni mi özledin bakeeem. Bende seni özledim.

El: Olm alt tarafı bi sabah dolaşmaya çıktı o kadar.

Br: Olsun ben Venüs'ümü özlerim.

El: Neyse biz borcunu vermeyen Kang Sung Amerika'ya kaçmış.

Yt: O zaman Amerika'ya gideceğiz gibi görünüyor.

Ym:Eveeeeeğğtttt!

El:Bağırma kulaklarımı siktin.

Koruma: Efendim Kang'ın peşinden mi gideceğiz yoksa onun şirketini mi çökerteceğiz.

El: Olabilir ama onu kendi ellerimle öldürmek istiyorum. Peşinden gideceğiz ve onu bulacağız. (Korumayı işaret ederek) Eğer bulamazsak size haber veririm. İçeri sızarsınız. Siz şimdi gidin hazılanmaya başlayın gidelim.

Ym,Yt,Br: Tamam Wick.

Size söz etmeyi unutmuşum benim soyadım Wick olduğu için bana böyle sesleniyorlar.(Kesinlikle John Wick'ten almadım ve takıntılı değilim.)

El:Hadi o zaman. Bana kahve yapar mısın Hatice'm ?

Hatice(Hizmetçi): Tabi Elina'm. Hemen yapıyorum.

Hatice Anayı çok seviyorum. Ailem öldüğünden beri bana bir anne gibi destek oldu. Bir abla gibi derdimi dinleyip derman arayıp öğüt veriyordu. Bazende bir arkadaş gibi birlikte gezer kıyafet alırdık ve dedikodu yapardık. Neyse çok uzattım. Hemen sağ kolumu (Max'ı) arayıp biletler almasını söyledim. Telefonu kapattım ve sonrasında kahvem geldi.

El: Sağ ol Hatice'm. Eline sağlık.

Ht: Afiyet olsun Elina'm.

Kahvemi içtikten sonra Yağmurun yanına çıktım. Eşyalarını topluyordu ve yarısına kadar gelmişti bile? Bi dakika ne?

El: Kızım biraz kalıp gelicez. Bu valizler ne böyle?

Ym:Kızım Amerika'ya gideceğiz oradaki erkeklere kötü mü görünüyüm.

El: Neyse karışmıyorum. Sen taşıyacaksın zaten.

Ym: Ben mi neden? O kadar koruma boşuna mı var?

El: Neyse ama çok fazla alma çünkü oraya giderken korumalarımız olacak bu doğru ama eve gelince eşyalarını gene sen yerleştireceksin.

Ym: Neyse bu kadar yeter zaten bana(Dört tane bavulu işaret ederek).

El: Hadi görüşürüz Yağmur, bende hazırlanayım.

Ym: Görüşürüüüüzzz!

Bende odama geçip hazırlanmaya başladım. İki tane bavul hazırladım. Biri kıyafet bavulu; biri bakım, makyaj ve saç bakım kremleri vs. vardı. Neyse artık saat geç oldu, yatayım. Size de iyi geceler.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Merhabaaaaaa!
Ben yazarınızzzzz!
Bölümü nasıl buldunuz!
Umarım beğenmişsinizdir.
Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın!
Sizi morluyoruuuuuummmmm <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 02, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlık Oda & Karanlık DüşüncelerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin