~2~

250 4 0
                                    

En ik antwoord 'oké Isgoed' ik twijfel wel iemand van 24 en ik ben 15 maar we gaan het wel zien.hij zegt terug ' kom we gaan'
' is het goed als ik heel even naar m'n vriendin toe ga'
'Tuurlijk wel snel terug komen hè' ik loop naar Hailey toe ' ik ga met een jonge mee'
Hailey zegt 'omg girl met die ene waar je mee zoende'  'jaaa omg' Robbie komt naar me toe lopen
'Ga je mee' ik loop mee met hem en roep snel 'doeii girl' we komen aan in een grote villa Robbie zegt ' dit is mijn huis ik woon hier met 3 vrienden' ik ben onder de indruk. Moet ik hem vertellen dat ik pas 15 ben. Of verpest ik dan de avond. Robbie vraagt onzeker ' vind je het wel leuk' ik zeg snel ' jaa heel leuk maar ben best moe' Robbie is verbaast ' ga je vaak uit?' Ik twijfel wat ik ga zeggen ik doe wel de waarheid maar een beetje verdraaid ' nee eigenlijk nooit' Robbie voelt zich ongemakkelijk ik merk het en zeg snel ' jij wel ?' Hij antwoord ' ja best vaak ' ik zeg ' mijn ouders zijn niet zo makkelijk' Robbie kijkt verbaast er zegt ' woon je nog thuis ?' Ik twijfel tuurlijk woon ik thuis ik ben 15 maar dat hoeft hij niet te weten dus dan zeg ik maar 'ja tuurlijk'
Robbie vraagt bezorgd 'weten je ouders dat je hier bent?' Ik zeg ' nee en dat hoeven ze ook niet te weten😂' ohh hahah
We horen dat de rest thuiskomt Robbie trekt me mee naar boven ik zeg 'hahah je hebt een roze kamer' hij antwoord lachend ' ja hebben m'n vrienden gedaan' ik voel me ongemakkelijk en zeg 'zullen we gaan slapen' ik merk aan Robbie dat hij het maar raar vind. Tijdje later ik mocht een trui van hem aan we liggen in bed. Robbie probeert me te zoenen en te knuffelen. Ik vind het niet chil en draai weg. Robbie merkt het en stopt.

Vind Koen het goed?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu