פרק 15

4.5K 230 179
                                    

כשלואי חזר הביתה אחרי השיחה עם המנהל הוא ראה את אמו. הוא לא ידע אם לספר לה או לא. לואי נהיה יותר בטוח מעצמו מאז הארי, ולואי ראה לאן הביטחון הזה הביא אותו.

לואי התחיל להתקדם לעבר אימו. הלב שלו דפק במהירות ולואי רצה לברוח משם מהר אך הוא החליט שהוא רוצה להתמודד מול זה לבד, אין שום סיכוי שלואי יתן לה לשמוע את זה מהמנהל.

״שמעתי מהמנהל״ אמו של לואי אמרה והסתובבה לפני שלואי יכל לפתוח את פיו. פניה היו עצובות והיא לבשה חלוק מטבח ורוד ושיערה היה אסוף לקוקו גבוה. לדעת לואי אמו הייתה יפה והוא אהב אותה בכל ליבו, אבל מאז שהכניסו את אבא שלו לכלא היא נלחצה ופחדה ולכן הטיפול בילדים נהיה לה דבר קשה יותר.

״אני מצטער אמא״ זה כל מה שיצא מפיו של לואי והוא השפיל את ראשו. ״למה עשית את זה?״ גוהאנה שאלה בשקט וליטפה את ראשו. ״כולה שרנו בקפטריה..״ לואי ענה עם ראשו מושפל למטה, האשמה השתלטה עליו ומציפה לו את הגוף.

״אני יודעת שאתה אוהב לשיר מתוק שלי,״ אמו התחילה ולואי הרים אליו את פניו, ״וזה בסדר.. פשוט הבית ספר לא מכיר מה שאתה רגיל מהבית ספר הקודם״ אמו לחשה וליטפה את ראשו.

לואי למד בDMC (דקאנסטר מיוזיק סנטר) . היה לו מגמת בחירה הייתה חמש פעמים בשבוע, ושיעורי מוזיקה שלוש פעמים.

השיעורים המעשיים של מגמת המוזיקה- שבה לואי היה היו בעיקר אלתורים שהיו מילים והם היו צריכים לשיר. עבודות הגמר היו לכתוב שיר ולהציג אותו ושיעורי הבית היו לראיין או לחקור על סוגי המוזיקה. לעומת זאת, העיוני היו הסברים על ז׳אנרים מוזיקליים, זמרים, תקופות של מוזיקה וסיכומים שהיו על אותה תקופה.

ללואי הייתה חברה בשם אלינור. אלינור הייתה רזה וגבוהה, היה לה שיער חום שהייתה עושה לו בייביליס בקצוות. היא הייתה לובשת בגדים חלקים ורוב הגקט עם שלה היו שחורים. עיניה היו חומות.

אם להשוות, לואי לא אהב את אלינור כמו שהוא אהב את הארי. אין לו את הפרפרים בבטן כמו שיש לו עם הארי, את דפיקות הלב המהירות ואת החשק לראות אותה כל הזמן. עם הארי זה קורה, עם אלינור זה לא קרה. להפך, לואי יכול להודות בזה שהוא שנא אותה והיא אהבה אותו ׳יתר על המידה׳.

המעמד של לואי היה גבוה בבית הספר. ללואי היה את מירנדה שהיא הייתה הידידה הכי טובה שלו ואדם היה החבר הכי טוב שלו.

מירנדה הייתה גינגית עם עיניים כחולות, שיערה היה מקורזל והיא לא הייתה אוהבת להשתמש בתכשירים ולכן שיערה היה נפוח. מירנדה הייתה מתלבשת בשווארלים וחולצות שמגיעות לה עד המותניים שהיו נחות מחוץ לגופה ונעליה היו טבע נאות חוץ משיעורי ספורט.

אם להודות באמת, אדם היה חתיך. היה לו שיער חלק חום, עיניים כחולות והוא היה שזוף. לאדם היה קעקוע בצד הימין של החזה שהיה כתוב עליו ׳חזק׳ שזאת אחת
מהתכונות הבולטות של אדם- נפשי ופיזי. הוא היה לובש רק מותגים וגקטים שחורים. היה אפשר להגיד שהוא הגרסה של אלינור בבן, אבל חבל שאדם הומו.

Change  - Larry StylinsonWhere stories live. Discover now