Hello everyone
Thank you everyone for giving this much love to this story .
And a big thanks to -Squishysky- for this beautiful suggestion . Thank you so much .So let's start -
Enjoy -
The episode starts with lisa running really very fast and going towards kaira .
Lisa ( shouting from back ) - Tinaaa......
Naira turned and saw liza standing there .
Naira - Tina nahi naira .
Liza - Naira ???
Naira - Haa naira goenka .
Liza ( pointing towards kartik ) - Ek minute yeh kon hai ??
Kartik ( shaking hand with liza ) - Hello I am kartik goenka , naira's husband and kairav's father .
Liza ( shaking hand ) - Nice to meet you . Aur tina I mean naira sab problem sort out ho gayi tum dono ki beech mein ??
Naira - Haa .
Liza ( smiling ) - Good to know this .
Naira - Par liza tu yahan kya kar rahi hai tu toh kairav ko school lene gayi thi na .
Liza ( with a tensed face ) - Woh actually kairav nahi mil raha .
Naira ( with a shocked face ) - Kyaa !!! Matlab kya he tera mein khud chod kar aayi thi kairav ko school .
Liza - Haa par jab mein school gayi toh kairav wahan nahi tha aur jab meine uski maam se pucha toh unhone kaha ki kairav toh already school se chala gaya hai .Naira was shocked to know this . She turned towards kartik and saw him equally shocked as her .
Naira ( crying badly , panicking and clutching to kartik's shirt ) - Kartik please mujhe mera kairav chahiye . Please kartik find him kartik please .
Kartik ( trying to calm her ) - Naira shh.... bss..... shh..... bss .... bacha . Kairav yahi kahi hoga . Kaha jayega woh but please tum shant ho jao . Please naira . Please bacha .Kartik was shocked seeing her condition moreover he was shocked to see that his sherni who used to be very strong now has became weak .
Suddenly naira started breathing heavily .
Kartik tried to calm naira but naira got fainted in his arms .
YOU ARE READING
KAIRA ❤❤
FanfictionIt contains kaira os on different tracks Cover credit goes to @shryu_agarwal