~PROLOG~

359 9 0
                                    

Svaki njegov pogled, svaki njegov dodir osećam kao da je stvaran. Uvek mi se pojavi osmeh na licu kada razmišljam o tome, kada samo pomislim kako me je gledao i kako me je činio značajnom i drugačijom od drugih. Osećam njegove dodire kao da su stvarni, kao da je tu pored mene. Kao da me nežno miluje po kosi i govori: " Pored tebe sam i uvek ću biti." Ali sve to pada u vodu kada sam shvatila da me je iskoristio i napustio. Ništa drugo nisam ni mogla da očekujem jer je on bio takav i prema drugim devojkama. Mislila sam da sam ga promenila, ali očito nisam uspela.
________________________________________

Ja sam Hana. Imam 15 godina i živim u Beogradu sa svojim roditeljima. Izgubila sam brata pre tri godine i taj gubitak je izuzetno puno uticao na mene. Bila sam jako vezana za njega, ali moja najbolja drugarica Rea mi je pomogla da se pomirim sa tim da ga više nema. Moji roditelji su izuzetno imućni ljudi koji imaju svoje firme koje su u partnerstvu sa Reinim ocem. Tako smo se i upoznale. Od malena smo bile nerazdvojne. Danas, Rea i ja polazimo u srednju školu. Obe volimo arhitekturu i dizajn kao naši roditelji, pa smo upisale arhitekturu. Dok sam se spremala, čula sam glas moje majke kako me doziva.

",, Hana, požuri dušo zakasnićeš. Rea te već čeka napolju ! "

Uzela sam svoju torbu i brzo izašla iz kuće.

" Pa dobro Hana gde si ti do sada ?" Upita Rea nervozno.

" Izvini, uspavala sam se."

" Kao i obično."

Sele smo u auto i vozač je krenuo.

Nakon 20 minuta, smo stigli ispred škole. Taman što smo izašli iz auta, neko je proleteo autom prešavši preko bare i mene je celu isprskao. Auto se zausavio, a iz auta je izašla visoka muška figura. Moram da priznam, bio je prelep.

" Alo, gledaj kuda voziš !"

" A ti lepotice gledaj kuda staješ."

I evo početka nove ljubavne avanture, nadam se da će vam se Hana i Miloš svideti kao Rea i Relja.😊❤

PONOVNI SUSRETWhere stories live. Discover now