" Miloše?"
" Aleksa, šta sam ja tebi rekao za ovo ?! Koliko treba da ti ponavljam da ne radiš ovo ?! "
" Izvini. " Okrenuo se i pobegao je.
" Ti ga zaš ? "
" Bolestan je, pored toga i pije. Lečeni alkoholičar, ali ne i izlečeni."
" Nije mi ni čudno što ga znaš."
" Ha ha ha jako smešno. Ajde odbaciću te do kuće. "
" Nema potrebe. "
" Ajde prekini taj inat jednom u životu i dopusti mi posle ovoga da te odvedem kući ! " Prodrao se na mene iz sveg glasa, toliko jako da sam se preplašila.
" Kreni Hana !"
Mrzovoljno sam krenula za njim. Stigli smo do njegovog auta i sela sam na suvozačevo mesto. Put je prošao u tišini. Nakon nekog vremena je stao ispred moje kuće. Krenula sam da izlazim ali me je on uhvatio za ruku. Okrenula sam se prema njemu i u očima sam mu videla puno sažaljenja, neke nade i tuge.
" Da li bi htela da odemo sutra na neko piće ili tako nešto. Sutra je vikend pa imaš vremena verovatno."
" Imam vremena, ali ne želim da izadjem sa tobom."
" Molim te, želim da se iskupim bar nekako."
" Znaš, nekada nisu potrebne materijalne stvari i izlasci da bi se odužio za nešto što si uradio. Potrudi se da ti oprostim."
" Molim te Hana. Samo obično piće. "
" Dobro, razmisliću. "
" Molim te." Dvoumila sam se.
" Dobro, vidimo se ovde sutra u 20h."
" Dogovoreno. "
Izašla sam iz auta i ušla sam u dvorište.
Čekaj zašto sam ja pristala da izadjem sa njim. Jaooo glupačooo ne znaš lepo da razmisliš.~sutradan, veče 19:50~
19:50 je i ja sam gotova sa spremanjem. Nisam ništa specijalno obukla. Obična crna majčica, crna suknja sa tananim belim linijicama, crna torbica i providne štiklice. Nisam htela jaku šminku jer inače i ne volim puno da se šminkam. Uuu već je 19:58. Brzo sam stavila medaljon i izašla sam napolje. Ugledala sam Miloša naslonjenog na auto, imao je crnu košulju i pantalone. Prvi put ga vidim ovako obučenog i mrzim što ovo kažem ali... prelep je. Košulja mu je naglasila svaki milimetar njegovog tela, a na vratu je nosio neki zlatni lančić.
" Prelepa si malena."
" Ni ti nisi loš. Nikada te nisam videla ovako obučenog."
" Ne oblačim se često ovako. Samo za specijalne prilike." Namigne mi i otvori mi vrata od auta. On je seo na vozačevo mesto i mi smo krenuli.
" Zar nije malo čudno što izlaziš sa maloletnicom, mislim šta će drugi reći. "
" Samo si 3/4 godine mladja od mene, tu nema ničeg lošeg. Nego, u koji restoran želiš da idemo ?"
" Pa iskreno, pošto je prijatno veče, bilo bi lepo da kupimo nešto u Meku i da odemo u park. " Malo je reći da je bio u šoku.
" Čekaj, hoćeš da mi kažeš da sam se ja ovako spremio i ti takodje za park ? "
" Pa to mi je sada palo na pamet ali ako ne želiš u redu je idemo bilo gde. "
" Ne ne samo... iznenadila si me. Druge su obično tražile neki elegantni restoran, a ti... ti želiš nešto... da kažem skromno iako si iz toliko bogate porodice. "
" Ja sreću ne tražim u materijalnim stvarima. Materijalne stvari su mi pored lepih stvari donele i puno loših, ali porodica i pravi prijatelji su mi bitniji.
" Gledao me je nekako očarano. Malo mi je neprijatno.
Izvinjavam se zbog neaktivnosti, evo novog dela, nadam se da čitate priču i da vam se svidja.😊❤️ Uskoro idu likovi😏
YOU ARE READING
PONOVNI SUSRET
RomanceDevojka Hana živi u Beogradu sa svojim roditeljima. Izgubila je brata i to je jako teško podnela, ali njena drugarica Rea joj je pomogla da se vrati u normalu posle tog velikog gubitka. Sa druge strane imamo Miloša, nevidjenog ženskaroša koji je hte...