Arkadaşlar bölümün yarısına kadar çok olmasada biraz yakınlaşmalar vardır.
Eğer rahatsız olacak olan varsa okumayabilirler dikkatinize
Çok fazla bi yakınlaşma değil ama belki rahatsız olanlar olabilir diye baştan uyarıyorum !!!
Güne yavaş yavaş gözlerimi açtım burnumun altındaki o muhteşem kokuyu soludum.
Bi an fark ettiğin şey ile kaskatı kesildim.
Biz hangi ara böyle bi pozisyona gelmiştik.Alinin üstünde hiç bi şey yoktu üstü derken hemen fesat düşünmeyin tişörtü yoktu çıkarmıştı.
Derin derin nefes alıp verdim onu uyandırmadan kalkmam lazımdı yoksa yerin dibine girebilirdim her an
Bir süre durdum ama sonun da Ali Asaf kıkırdayarak başını kaldırdı
''Güzelim daha ne kadar uyuyor numarası yapmayı düşünüyorsun ''
Cevap vermedim uyuyordum ben bi kere hıh
''Ben sen uyanmadan önce uyanmıştım ama bozmak istemedim pozisyonumuzu senin de bi süredir uyanık olduğunu biliyorum ''
Yine cevap vermedim burnunu boynuma sürttü sonra bi an ayağa kalktı
''Ben ben özür dilerim '' yok artık şimdi şu anda başa mı dönecektik
Hızla ona döndüm kaskatı bi yüzü vardı.
''Ne için '' dedim
''Ben düşünemedim sen rahatsız oldun değil mi bu pozisyonumuzdan gerçekten nasıl o hale geldik bilmiyorum ama uyandığım da böyleydik ben sadece bozmak istemedim eğer senin rahatsız olacağın aklıma gelseydi seni uyandırmadan uzaklaştırabilirdim''
Ohh şükür korktuğum değil di, ama bi nefes al be adam
''Ali '' dedim bakışlarını kaçırdı.Yataktan kalktım yanına gelip omuzlarına tutundum .
''Sevgilim ''
''Hımmm''
''Ben öyle düşünmedim sadece anlık olarak utandım o yüzden hem istesem uyandığım anda kaçardım zaten''Yok hala bana inanmıyordu sen bilirsin Ali bey yatağın üstüne çıktım Ali bana ne yapıyorsun der gibi bakıyordu. Yaralarımın sızlayacağını düşünmeden kendimi ona doğru attım ani refleksle beni kucağında tuttu bacaklarımı beline kollarımı boynuna doladım sarıldım .
Sert bi nefes aldı sesi titriyordu
''Güzelim ne yapıyorsun ''Cevap veremedim kahretsin ki acının geçmesini bekliyordum aptal dedim kendi kendime , kafamı kaldırdım ve
''Yakışıklım '' dedim yutkundu
''Ne ne yapıyorsun '' sesi titriyordu ciddi ciddi''Beni yatağa yatırır mısın sevgilim ''
Kafasını salladı ve yavaşça yatağa bıraktı beni ama kollarımı ve bacaklarımı çekmedim dip dibeydik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Yari 《DÜZENLENECEK》
ActionBir insan sevdiği birisini ne kadar bekleyebilirdi ? Kaç dakika , kaç saat hatta kaç yıl bekler beni sevsin diye .. Ben bekledim uzun zamandır onun beni sevmesini, benim gözlerimde kaybolmasını bekledim.. Peki bizim bir sonumuz varmıydı yoksa sonu o...