188.Oturum:''klişe''

293 30 287
                                    

Mark:Adeta kurgumakerking olduğum için bugün sizlerle kurgu yapıyoruz.

Doyoung:E bu da bir kurgu değil mi 187 bölümdür ne yapıyoruz biz?

Mark:Şimdi okullar da açılmak üzereyken okulumuza yeni bir öğrenci gelmiş kurgusu enter.

Jisung:Mükemmel bir konu kimsenin aklına gelmez.

Mark:Ama ficlerdeki nct klişelerine göre ilerleyeceğiz.Herkes ficlerdeki karakterine bürünsün.

Taeyong:Dönüşeceğim kişiden ben sorumlu değilim.

Jaehyun:O zaman ben gavat bir pezevenkim.

Ten:Kendini oynayabilirsin yani.

Mark:Ana karakter Winwin olsun.

Winwin:Direkt konuya gireyim işte yeni öğrenci ben o kadar safım ki pandaların ülkeyi yönettiğine inanıyorum.

Lucas:Benim girmem lazım durun.YOROBUN

Jungwoo:O kadar safım ki Lucas'ın geri döneceğini düşünüyorum.

Kun:Senin en son kısmet gidiyordu Johnny tarafından.

Jungwoo:Azıp azıp sahneye çıkmayın arkadaşlar.

Chenle:Beni de Johnny'nin yanına alın ne olur belki anlık gaza gelip öper beni.

Doyoung:İnsanlara yaşattığın gay panic dönüp dolaşıp nasıl sana girdi ama?

Mark:Kurguya döner misiniz arkadaşlar?

Yuta:Yeni öğrenci gelmiş ben yeni öğrencileri her daim severim.Yanım dolu ama istersen kucağıma gelebilirsin gülüm.

Winwin:Olur gelirim.

Yuta:Bakın gördünüz mü bu yeni gelen artık benim.Kimse benimkime ellemesin.

Winwin:Ne kadar da benimseyen sahiplenici bir erkek.Böyle biriyle arkadaş olduğum için çok şanslı olmalıyım.

Yuta:Bak sınıftaki herkes yavşak tek adam benim diğerlerinden bir hayır gelmez bu yüzden uzak duracaksın onlardan tamam mı?

Winwin:Olur dururum.

Shotaro:Jaehyun hyung mu o gelen?

Jisung:Bayılıyorum Jaehyun hyunga ya çok yakışıklı.

Shotaro:Keşke Jaehyun hyung bana göz kırpsa.

Jisung:Biz Jaehyun hyung ile aynı pisuvara işedik.

Shotaro:Ya ben de Jaehyun hyungun pisuvarından istiyorum.

Jaehyun:Gamzelerime parmak sokmak isteyen ellinci kişisin lütfen sıra numarası al.

Shotaro:Jaehyun hyungu ilk kez bu kadar konuşurken gördüm.

Jisung:O cool biri olduğundan fazla konuşmaz.

Shotaro:Biz Jaehyun hyung övücü yan karakterleriz.

Jaehyun:Naber bebek sen yenisin galiba.

Winwin:Ya evet yeniyim nasıl da fark ettin beni?

Yuta:Alo bebek falan ne oluyor

Jaehyun:Bu bebek benim olmalı.

Yuta:İlk ben gördüm.

Jaehyun:İlk görenin değil ilk sahip

Yuta:Ne?

Jaehyun:Bugünlük kelime kotamı kullandım.Soğuk bir karakter olduğum için daha fazla konuşamam.

Taeyong:Sevgili günlük bugün Jaehyun siyah deri ceket altına kalçasını saran bir pantolon giydi.O kalçaya bakıp birtakım fanteziler içeren hayallere daldım.

Abnormal NCTWhere stories live. Discover now