((7 min later))
Ik huip zachtjes, hij gaat eindelijk van me af. -zie? Zo moeilijk is het niet- zegt hij, een traan valt op de grond van mijn wang.
Hij loopt de wc ruimte uit, ik ga zitten.
Ik voel zwak, ik trek mijn onderbroek en joggingbroek omhoog, het doet pijn daar beneden.
Ik loop de ruimte uit, zo te zien is iedereen buiten, ik zie mn meester lunchen in de klas. Ik loop de klas in.
-naar buiten Het Lam- zegt de Meester.
-ik wil niet naar buiten- zeg ik, ik loop ook iets moeilijker.
-hoezo dat nou weer- vraagt hij, overduidelijk geirriteerd.
-ik ben net verkracht- zeg ik, mijn lippen trillen.
-Wie wilt jou nou verkrachten?- zegt hij
-w-wat?- zeg ik.
-je hebt me gehoord, naar buiten nu Lara- zegt de Meester...
Oke.. het zal wel aan mij liggen
Ik loop naar buiten, en ga weer op het bankje zitten.
Ik doen de capuchon van mn hoodie op, en verstop mijn armen in mijn mouwen.
Ik pak het mesje van een scheermesje uit mn zak, ik stroop kijn mouwen een beetje op. Ik maak diepe snijwonden in mijn arm, ik verstop mijn arm weer. En het mesje ook.
Ik voel het bloed onder mijn mouwen, ik wil naar huis... ik zie de andere voetbal spelen, en ook een paar spelen verstoppertje. Ik veeg een traan van mijn wang. Ik wil naar huis! Ik kijk naar de lucht, er zijn geen wolken, de lucht is blauw. Ik staar ernaar.
Ineens zie ik een auto stoppen, ik staar gewoon weer.
-Lara!- roept iemand, ik kijk- KOEN.
Ik sta op en ren naar hem toe, nou zover dat dat kan. Hij geeft me een knuffel. -Hallo, en u bent?- grrrr mijn Meester. -Koen- zegt hij.
-en wie ben je van lara- vraagt meester.
-mijn broer- zeg ik, hij is echt als een broer voor me.
-huh, oke. Ik begreep dat je haar eerder kwam ophalen?- zegt meester, Koen knikt. Hij mag mn meester Volgensmij niet.
-ik ga mijn tas halen- zeg ik.
-ja is goed- zegt Koen, ik loop de school en dan m klas in. Ik pak en stop alles terug in mijn tas. Ik loop daarna terug naar Koen, ik stap alvast de auto in.
Ik zet mn tas voor me neer en doe de riem om, ik staar voor me. Koen stapt ook in. -wat een kut meester heb je- zegt hij. -weet ik-.
-één vraagje voordat we gaan- zegt Koen.
-ja?- zeg ik.
-waarom liep je moeilijk?- vraagt hij
-oh gevallen-zeg ik.
-ooooo, oke- zegt hij, hij start de auto, we rijden weg.
JE LEEST
Laatste Dag (REWRITE) Lara Het Lam
Fanfiction-vergeef me jongens- fluister ik. -OPEN DE DEUR LARA- ze kan het gewoon niet meer aan.