2. Slecht nieuws..

11.1K 349 48
                                    

Cameron pov

Ik loop met Daan en Bastiaan de school uit en zie dat de scooter van Bo een lekke band heeft.

"Guys?" Vraag ik.

"Ja wat is er?" Vraagt Bastiaan.

"Ik zat dus net naast Bo en ze luisterde muziek en er rolde een traan over haar wang. Dus ik pakte een oortje en dat nummer see you again was op. Ik zei mooi nummer en vroeg vanwaar die traan en toen ze ze 'Niks'. Ik heb het gevoel dat er wat is. Oja en Bastiaan help haar even haar achterband is lek" zeg ik.

"Wauw, Bo met een traan?! Daar is inderdaad meer aan de hand. Ik breng der wel thuis met mijn scooter" zegt Bastiaan en hij loopt naar haar toe.

Bo pov.

Kut een lekke band serieus! Hoe krijg ik dit voor elkaar?! Dat word Max bellen.

B: Heey broertje, kan je me ophalen zit met een lekke band.
M: Nee sorry, ben net bij oma, kan je iemand anders vragen?
B: Oh geeft niet,doe haar de groetjes.
En ik hang op geen zin in gezeik.
"Dat ziet er niet best uit. Zal ik je een lift geven?" Vraagt Bastiaan terwijl hij zijn sleutels in de lucht houd. Ik zucht. Ik moet wel. Ik kan ook met de bus, dat doe ik wel. "Nee bedankt, ik ga wel met de bus" zeg ik en loop weg. Ik hoor Bastiaan zuchten maar gelukkig houd hij het erbij. Ik pak mijn ov en wacht op de bus. Na tien minuutjes stap ik uit. Ik pak de huissleutel en loop naar binnen. Ik gooi mijn tas in de hal. Ik loop naar de woonkamer en plof neer op de bank. Ik pak mijn mobiel en zie dat ik in een klassen app ben gepleurt. Dankje! Ik heb geen zin om alles terug te lezen dus klik er alleen op. Dan kruig ik een normaal appje. Ik kijk 'onbekend'.

Onbekend: Prinses? Waarom mocht ik je niet naar huis brengen ? :(

U: Geen prinses! Ik heb gewoon geen zin in jou! Je wilt me alleen in bed!

Onbekend: Reken maar dat ik je in bed krijg prinses! ;)

U: Nooit! Maar ik ga mijn payback voor bereiden ;)

Onbekend: Als het iets ergs is doe ik niet voorzichtig in bed babe! En reken maar dat je ook nog een payback terug krijgt als je het doet. Wat ga je vanaaf eten? X

U: Ik doe het toch! En ik ga niet met je naar bed! En wat boeit jou het wat ik ga eten?!

Ik besluit om hem in mijn contacten te zetten

Bastiaan: Ik hoop niet dat je veel aankomt, je hebt het perfecte lichaam nu namelijk! X

U: Vies kind, ik ga waarschijnlijk niks eten niet zo'n honger

Bastiaan: Hoezo heb je geen honger?

U: Gewoon niet

Bastiaan: Beloof me dat je iets gaat eten, oke?

U: Nee ;)

Bastiaan: Dan niet, zie je morgen prinses x

U: Tot morgen irritantje

Waar bemoeid die jongen zich mee?! Als ik niks wil eten eet ik niks. Dan gaat mijn mobiel af. Ik pak op. "Hallo met Bo?" Zeg ik. "Hallo met dokter Griet, ik heb slecht nieuws, dus ga even zitten" zegt ze. Ik doe wat ze zegt en ga zitten.

Bo: Wat is er?
Dokter Griet: Je ouders hebben een auto ongeluk gehad en zijn net in het ziekenhuis terecht gekomen en ze hebben het niet overleefd
Bo: Wat?! Hoe?!
Dokter Griet: Het spijt me
Bo: U kunt hier niks aan doen, kan ik nog wel naar ze toe ?
Dokter Griet: tuurlijk
Bo: tot zo

En ik hang op. En nu? De ketting van me fiets ligt er nog af! En mijn scooter staat op school. Ik ga wel lopend het is pas half zes. Ik doe mijn oortjes in en loop naar het ziekenhuis. Daar aangekomen loop ik naar de balie. "Waar liggen meneer en mevrouw Stephons?" Vraag ik aan de dame. "Kamer 36, 1ste verdieping" zegt ze vriendelijk, ik knik en ga met de trap naar boven. Ik zie ze liggen, lijkbleek en in twee bedden. Ik ga eerst bij mijn vader zitten."Ik hou van je. Je verdiende dit niet, je was de beste vader die er bestond" snik ik. Dan loop ik naar mijn moeder en ga op haar bed zitten. "En jij, jij verdiende dit ook niet. De beste ouders die er waren zijn er niet meer. Mam ik ben bang, mijn eerste keer seks, ik wou het met je delen. Nouja niet letterlijk maar ik wilde je vertellen hoe het was" snik ik. Dan hoor ik de deur open gaan. Daar staat Max. Hij loopt naar me toe en knuffelt me. "Ze verdienen het niet" fluister ik. Max trekt me dichter tegen zich aan. Zo blijven we even staan.

Badgirl hate/love the badboyМесто, где живут истории. Откройте их для себя