"Iseul?"

"Hm kenapa?"

"Kau okay tak ni? Dari tadi aku tengok kau lemau je ni. Jom lah pergi hospital. Aku trauma dah tengok kau koma haritu,sampai-"

"Jangan sebut nama dia,Mia. Aku tak suka."

"Maaf Iseul ,aku tak sengaja."

.
.

"Yeseul balik dulu ya eomma. Mummy kat rumah sana duduk sorang sorang je."

Puan Lee hanya diam tanpa membalas sebarang kata.

"Ada menantu pun macam takde je. Baik aku duduk sorang je macam ni. Menyesal aku kahwinkan kau dengan Mark kalau macam ni perangai."

Dia hanya mengeluh perlahan. Nak menyesal pun tak guna.
.
.

"Kim Iseul ! Kau serius lah?"

"Jap jap apa ni? Aku tak paham?"

"Kau mengandung kan? Jawab Kim Iseul."

Iseul hanya diam. Nampaknya rahsia dia simpan selama 3 bulan kini terbongkar.

"Ye,Mia. Aku pregnant. Dah 2 bulan. Puas hati kau?"

Mia menunjukkan riak tidak percaya pada Iseul.

"Betul lah apa yang kau fikir. Aku dengan dia bersama sebelum kami berpisah esoknya."

Dia yang memilih untuk bersama yang lain selepas kejadian itu berlaku.
Semuanya salah dia atau bagaimana?

.
.

"Jangan pernah tunjuk muka kau depan aku atau Mark. Kau buat macam tu,nyawa kau melayang. Ingat tu. Aku takkan teragak agak untuk bunuh kau tahu tak,Kim Iseul."

"Satu lagi,jangan datang pun pada perkahwinan dia minggu depan. Dengan abang abang kau aku bunuh nanti."kata Puan Lee

Iseul hanya menangis dan menangis sahaja. Tidak mampu mengungkapkan sepatah kata tika itu.

.
.

tbc

(C) Happiness - Mark LeeWhere stories live. Discover now