56-Fotka

49 2 0
                                    

Vypnu počítač,a zapnu telefon.Podívám si na zprávy je tu jedna od neznámého čísla.Je to fotka...mě jak brečím na Harryho pohřbu.Nakonec se jim podařilo něco vyfotit a ještě přežít když to posílají.Zítra to všichni budou mít v telefonech.Promnu si obličej a zvednu se ze židle.Něco musím vymyslet.

Vstanu,obléknu se a jdu si dat snídani.V kuchyni mě vyděsí postavy u linky.Je to jenom Zayn a Louis.Ruku,kterou jsem zatla v pěst povolím.,,Co vy tady ? Nic k jídlu tady není."Projdu okolo nich.,,Škoda,tak já zase jdu."Louis se otočí na patě.Hodím po něm housku.Strefí ho přesně do krku.Chytí se za krk,houska dopadne na zem, a otočí se na mě.Nevypadá úplně spokojeně.Zayn to sleduje a začne se smát.Nevydržím to a taky se začnu smát.Jak já ráda po lidech něco házím.

,,Koukni co je na internetu."Zayn vytáhne telefon a ukáže mi fotku,která mi přišla včera.To mi připomnělo,že bych měla zjistit kdo mi to poslal.,,To už taky vím."Zayn se na mě dlouze podívá.,,A co s tím chceš udělat ?"Zeptá se mě..,,Lidi se budou vzpouzet,když měl Harry pohřeb,k tomu ty fotky.Zjistí to a budou se tě pokusit zbavit."Jestli mi nevyjde co plánuju,tak jsem skončila.Co už.,,Já si s nima promluvím."Řeknu klidným hlasem.Na obličeji se mi objeví malý úšklebek.

Je to velká místnost do který jsem pozvala dost žvanilů z gangu,který se postarají o to,aby se moje slova dostala ke všem.Samozřejmě tu nechybí ani ty co myslí,že spasili svět.Jsou tu i tací,kterým můžu věřit.Stoupnu si na stůl a zařvu.,,Ticho !"Místnost se uklidní a pohledy padnou na mě.,,Jak už jste asi slyšeli Styles umřel."Na chvílí se odmlčím.,,No...a ke mně se dostala dost nepříjemná informace.Chcete se mě zbavit."Na všechny se podívám.,,Ženský,jsou slabý a ty nejsi výjimka."Vyjde z davu,chvilku mi trvá než ho najdu pohledem.Svojí chytrou řeč zakončí plivnutím na zem.Z hrdla se mi vydere smích.,,Mám pro vás dohodu."Řeknu,abych upoutala jejich pozornost.,,Pokud se dozvím,že neděláte co vám řeknu a budete se vzpouzet...budete zakládat svoje gangy a plno dalších věcí co vaše malý mozečku vymyslí,nebude to hezký."Z davu se ozve smích.,,A co nám jako uděláš ? Ty děvko."Vyplivne nějaký chlap co stojí ve předu.Usměju se a seskočím ze stolu.Dav se posune o kus dozadu.I ten chytrák,vytáhnu si nůž z pouzdra na stehně a rozpřáhnu se nůž letí až se mu zabodne do krku.Spadne,pod ním už se pomalu vytváří krvavá louže.Vyhoupnu se zpátky na stůl.,,To bylo varování příště nebudu takhle milá.Noo a abych dokončila co jsem chtěla říct."Odkašlu si.,,Vám se nic nestane...hůře na tom bude vaše rodina.Najdu si je a po jednom je zabiju.To poslední co uslyší bude,že za to můžete vy."Z davu se už nic neozve.,,Teď můžete jít."Seskočím a vytáhnu mu nůž z krku,otřu si ho o jeho tričko.Nůž si uklidím do pouzdra a vydám se pryč.

Omlouvám se tento díl měl vyjít dříve,bohužel jsem neměla čas.

H.

Dohoda,kterou musí dodržetKde žijí příběhy. Začni objevovat