Kicsit késve indultam és még dugóban is ültettem 20 percet így 5 után pár perccel érnem be az étterembe, ahol az első utam az öltözőbe vezetett. A laza szinte már otthoni szettem váltottam át egy hosszú fekete csillogós estélyire a kezembe vettem a ma esti dal listát és elindultam vele a főnök irodája felé, de előtte beugrottam konyhába, ahol a fiúk, Lola és Anne készülődtek elő az esti vacsorához.
- Sziasztok!- köszöntem, amint a lengőajtó túloldalára értem ahonnan egyből jött válaszul a "Hello", a "Szia" és ezeknek a könböző változatai.
- Ma is csinos vagy Rose!- mondta egy kacsintás kíséretében Mark az egyik szakács, de mire tudtam volna rá reagálni Anne észre vett.
- Rose gyere kostold ezt meg.- szólt a konyha túloldaláról az előbb említett lány.
- Mi ez?- kérdeztem mikor megláttam azt, ami a kezében van.
- Fogd be és csak kostold meg!- emelte a szám elé az ételt. Kis hezitálás után bekaptam azt a falatot és pillanatok alatt egy igazi ízbomba ként robbant a számban.
- Mi ez?
- Egy sima lazac tatár feltúrbózva a speciális füszerkeverékemmel.
- Esküszöm nem szeretem a halat, de n....
- Rosalie hol van a dal lista? Ilyenkor már rég próbálni szoktál.- jelent meg az ajtóban Robert.
- Robert! Pont hozzád tartottam.- sétáltam oda hozzá és a kezébe adtam a lapot.
- Rendben...- gyorsan végig olvasta a listát majd rám emelte a tekintetét.
- Igen?- szólaltam meg mert nem mondott semmit csak nézett.
- Mehetsz a zongorához Mrs. Potts már biztosan végzett a takarítással.- hajtotta össze a lapot és visszament az irodába.
- Bejössz neki!- lökött oldalba a csípőjével Anne.
- Kinek?- indultam el az étkező térbe, és nagy szerencsémre jött utánam Anne.
- Na vajon kinek?- kérdezett vissza és közben Robert irodája felé biccentett.
- Dehogy jövök be a nagyfőnöknek. Meg amúgy is a főnököm, soha nem szűrném össze vele a levet.
- Nem is kell összeszűrni, elég keverni.- kacsintott egyet majd felnevetett.
- Neked véletlen nincs semmi dolgod?- álltam oda a zongorához és a ma estére szükséges kottákat raktam sorba.
- Voltaképp jelenleg semmi, a fiúk pucolják a zöldségeket nem kell oda még egy ember.
- Nagyszerű...- forgattam meg a szemeim majd mosolyogva barátnőmre pillantottam.
- Eljátszodd nekem a You Are The Reason-t?- nézett rám hatalmas bociszemekkel.
- Már megint?
- Miaz hogy már megint? Már vagy két napja nem kértem ezt a számot.
- Igen mert szabad napos voltál úgy nehezen kérsz te bármit is.
- Az lényegtelen.- legyintett és a megmaradt kották között keresgélt.
- Nem kell kotta.- vettem el tőle a papírokat és zongora tetejére raktam.- Na nézzük.- tördeltem meg az ujjaimat. Helyet foglaltam a padon és a kezdő akkordok lenyomása után teljesen átadtam magam a zene dalamainak. Egyik billentyűt nyomtam a másik után és egyre jobban beszippantott a dal dallamai, amik így egymás mellett egy csodálatos harmóniát képeznek.
YOU ARE READING
In pieces~Darabokban//Charles Leclerc Ff.//
FanfictionMi történik akkor ha egy eltökélt, célorientált Bristoli fiatal zongorista lány és egy a világon a legjobbak közé tartozó autóversenyző találkozik és egymásba szeret, de a végkifejlet nem a szokásos Happy Enddel végződik? Ha érdekel a történetem, ak...