ilk kız arkadaşım annabeth chase'in tuhaf bir takıntısı vardı. Mimarlık onun vazgeçilmez ilgisiydi, ki benden daha üste koyduğunu fark ettiğimizde ikimiz de ayrılma kararı aldık.
not: aslında teslim tarihinden önceki gece maketine düştüm ve beraber yaparken ilişkimizin pek de sevgili çiftler gibi ilerlemediğini fark ettik. durumu dramatikleştiriyorum sadece.
ikinci sevgilim, ilk erkek arkadaşım luke castellan harika birisiydi. nazikti, kibardı, centilmendi. sarışındı. ortak derslerimiz olduğunda bana hep yardımcı olmuştu. evet, üniversitede ikinci senemdi.
onu düşünmeden edemedim. o da benimle flörtleşmeden edemedi. ancak altıncı hisleri yüksek olan arkadaşım olmasaydı çoktan ölmüştüm.
onda bir şeyler olduğunu biliyordu.
luke castellan ile olan randevumu evinde yapsaydım, delirmiş bir katilin kurbanı olacaktım.
luke castellan, birkaç haftalardır manşetlerden düşmeyen o tuhaf seri katilmiş. evinde tuhaf antik ritüeller yapıyormuş. son maktülünün adı ethan nakamura olan bir baristaydı.
polisler yaka paça luke castellan'ı kampüste götürdüğünde şaşırmıştım. bu olay beni çok etkilemiş miydi? pek sanmam. çünkü ben zaten DEHB'li bir yetişkinim. yani, dikkatsizlik benim peşimi bırakacak bir şey değil.
ancak son sevgilimle tanıştığımda olayın DEHB ile alakasının olmadığını öğrendim.
son sevgilim tuğla kafalı, tuhaf bir elektrik elektronik mühendisliği öğrencisi olan jason grace'ti. öncelikle, o da bir sarışındı. ve luke'un aksine, gözünde değil de dudağının kenarında bir yara izi vardı.
bazen elektrik çarpar gibi titriyor -bölümünğn hakkını veriyor-, başımıza türlü bela çekiyor jason. sevgili olmamız için kırk takladan fazlasını atmam(ız) gerekti.
tabi jason tek talihsiz sarışın değildi. zamanında benden hoşlanan bir çocuk vardı, şu an hukuk 2. sınıf öğrencisi. nico di angelo. heh, onun sevgilisi, will solace da pek normal birisi değildi. dördümüz toplaşınca sağ çıkmamızın mucize olduğu bir takım şeyler yaşıyorduk.
belki de sorun bende değil de sarışınlardaydı.
—
selamm nasılsınız?
umarım iyisinizdir
evet iki tane kitabı yarım bırakarak jercy yazmak istedim
diğerlerine de devam ederim belki ama çerezlik şeyler yazmak daha çok hoşuma gidiyor. belirli bir olay örgüsü yok, sadece jason ve percy'nin yaşadığı absürd olayları anlatan bir kitap
kendinize iyi bakın umarım beğenirsiniz ♡♡♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
worst-case'jercy
Fanfictionpercy ve yeni partneri jason yaşanılabilecek en kötü senaryolara şahit olurken hayatta kalmaya çalışırlar. +solangelo