Έχουν μείνει αλλά δυο κεφάλαια. Μόλις φτάσετε στα 50 σχόλια θα ανεβάσω το επόμενο. Καλη επιτυχία💘😈
Συγνώμη ρε παιδιά...
Συγνώμη...
Τι ήμουν στην προηγούμενη μου ζωή μου και τα περνάω όλα αυτά?
Σίριαλ κιλερ?
Ιεροεξεταστής?
Ο δήμιος που εκτελούσε όλους όσους καταδίκαζε σε θάνατο ο βασιλιάς Ντομινίκ από το «His queen»?
Γιατί τα περνάω εγώ όλα αυτά?
Τι έχω κάνει?
Το μόνο που ήθελα ήταν να φυγω...
Να γυρίσω στην Αμερική... Στους γονείς μου...
Να ξεκινήσω μια καινούρια ζωή... Ξανά...
Όπως είχα ξανά κάνει πριν λίγα χρόνια όταν αφησα την Αμερική για να έρθω στην Ελλάδα...
Το οποίο όπως φαίνεται αυτή την στιγμή ήταν το μεγαλυτερο λάθος μου...
Με απήγαγαν.
Εμένα.
Για κάποιο λόγο... Με απήγαγαν...
Δεν είμαι σίγουρη ποιος.
Ίσως... Οι... Οι... Γονείς του Σωτήρη... Ή... Ή ο ίδιος ο Σωτήρης...
Ίσως... Ίσως κάποιος... Που... Που... Θέλει χρήματα από την οικογένεια μου.
Με έχουν δέσει πάνω σε μια καρέκλα. Έχουν δέσει πολύ σφιχτά τα χέρια, τα πόδια μου, το σώμα μου, έχουν κλείσει το στόμα μου με ένα πανί και το ίδιο έχουν κάνει και στα μάτια μου. Δεν βλέπω τιποτα. Δεν μπορώ να κουνηθώ. Δεν μπορώ να μιλήσω.
Το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να κλάψω και να ελπίζω να σωθώ.
Γαμωτο...
Τι έχω κάνει και με τιμωρεί έτσι... Ο Θεός, το συμπαν, η ζωή?
Ακουω μια πόρτα να ανοίγει και βήματα να με πλησιάζουν. Τρέμω από τον φόβο μου.
Φοβάμαι.
Φοβάμαι πολύ.
"Κρίμα. Και είσαι μικρή..." Λέει ένας άνδρας και εγώ τρέμω φοβισμένη.
Θέλω... Θέλω να φυγω...
"Διψας?" Με ρωτάει και δεν... Δεν μπορώ ουτε να γνεψω. Τότε εκείνος βγάζει το πανί από το στόμα μου και ξεσπαω σε κλάματα.
"Please... Let me go. I am begging you. Please..." Τον παρακαλάω.
"Νερό... Απλά πιες νερό..." Μου λέει ενώ βάζει ένα μπουκάλι το στόμα μου και πίνω. Καταλαθος πέφτει νερό πάνω στα ρουχα μου και ο τυπος βρίζει.
YOU ARE READING
Fuck her
Humor"Ζωή... Σε αγαπάω..." Μου λέει ο Στέφανος και τον κοιτάζω σκληρά με δάκρυα στα μάτια... "Πλέον δεν είναι δικό μου πρόβλημα..." Εξώφυλλο από LilDevil1961