8.Bölüm

120 5 0
                                    

Oy vermeyi unutmayın 🥰🌸

Zehra'dan devam:

--Evet çocuklar kelebeğin etrafını bu elimde gördüğünüz elişi kağıtlarıyla kaplayacağız. Öncelikle elişi kağıtlarını makas yardımıyla kesip sonra kelebeğimizin önce kanatları sonra gövdesini kaplayacağız.

--Zehra Hocam bir beyefendi sizi soruyor

--Tamam Hande geliyorum

Hande'ye sınıfı emanet edip bahçeye çıktığımda onu gördüm. Çıkış saatine az kalmıştı ama neysee.

Üzerindeki ütülü üniforma ve güneş gözlüğü ile muhteşem gösteriyordu. Müthişli bey de bu niye gelmişki şimdi.
Aman Allah'ım o üzerime gelen felakette ne? Kendine gel bir Lailaheillallah de..

--Merhaba

--Merhaba Ömer

--Müsaitsen konuşalım mı Zehra?

--Konuşalımmm.

Ağzının içine düşseydin Zehra. Aff sen bir sussana.

--Burda olmaz. Eğer müsaitsen seni bir yere götürmek istiyorum.

--Tamam olur. Zaten çıkış saatiydi.

İçeri girip montumla çantamı aldım. Birlikte arabaya bindik. Yol boyunca ikimizde konuşmamıştık bir gergindi zaten.
Araba bir yerde durunca düşüncelerimden sıyrılıp kafami kaldırıp Ömer'e baktım.

--Zehra ben bi üstümü değiştirip gelsem olur mu?

--Tabi olur

Ömer gittikten sonra etrafı incelemeye başladım. Sanırım burası Ömer'in eviydi.
Yarım saat sonra Ömer geldiğinde tekrardan yola koyulduk.

--Zehra gideceğimiz yere kadar uyu istersen

--Tamam ama nereye gidicez?

--Önce mezarlığa ordan da seni bir yere götürücem.

Sadece kafa sallamakla yetindim koltuğa iyice kurulduktan sonra gözlerimi kapattım.
Mezarlığa gitmemiz iyi oldu. Babamı ziyaret etmiş olurum. Çok özledim onu. Tam uykuya dalacakken üstüme örtülen şeyle irkildim.

--Şşş korkma Ay yüzlüm. Hem bak geldik kalk.

İlk önce Ömer'in babası Musa amca'nın mezarına gittik.

--Baba ben geldim.

Sesi çatallanmıştı. Gözünden bir damla yaş düştüğünde benimde ağzımdan bir hıçkırık firar etti. Onu babasıyla  başbaşa bırakıp babamın yanına gittim. Her zaman yaptığım gibi önce solmuş çiçekleri kopardım. Sonra su döküp mezar taşında isminin yazılı olduğu kısmı okşadım.

--Babam ben geldim. Çok yoruldum baba sensizlik çok zor. Ömer'e aşık olduğumu söyledim baba. O da beni seviyormuş öyle söyledi.

Biraz daha babamla sohbet ettikten sonra Ömer'in seslenmesiyle yanına gittim.
Tekrardan arabaya binip o söylemediği yere gidiyoduk.

--Ömer nereye gidiyoruz.

--Gidince görürsün.

Dağın tepesine dogru çıkmaya başladık.Siz degil araba çıkıyor Zehra hanım.Aman neyse ne iç ses. Tepeye vardığımızda manzarayı görmeniz lazımdı. Sanki daha da yukarı çıkma şansımız olsa aya dokunacakmışsınız gibi.

--Çokk güzel bi yer

--Evet öyle kafamı dağıtmak istediğim de buraya hep gelir...

--Ömeeerrrrr


Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın...🧚🏻‍♀️🤍

Polis Bey(Yarı texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin