נ.מ ליאו *ההווה*
//אני שונא לפגוע בה , מה נהיה לי? לפני שבועיים רציתי לחסל אותה ועכשיו אני אפילו לא רוצה לפגוע לה בציפורן של הזרת ברגל , למרות שנתתי לה סטירה לפני כמה דקות היא עדיין סומכת עליי בעיניים עצומות , למרות כל הפעמים שפגעתי בה ובאמון שלה .
היא התקרבה אליי ועשתה משהו שלא ציפיתי שהיא תעשה , היא נישקה אותי על השפתיים.//
לא ציפיתי שהיא תנשק אותי . אז עשיתי את הדבר הכי הגיוני שחשבתי עליו ומשכתי אותה לנשיקה , זאת לא הייתה נשיקה רכה ומחבקת אלא קשה ורכושנית . ינקתי ומצצתי את כולה אליי , את הלשון החמה והמלטפת שלה, את השפתיים הרכות שנשכתי . היא שמה ידיים על הבליטה במכנס שלי, היא רוצה את הזין שלי? היא תקבל אותו רק אם היא תהיה ילדה טובה.
קול פנימי אומר לי שהיא בתולה , שאני זה שיכבוש אותה מכולם ,זה שיחלל את כבודה ואותה.
הכנסתי אצבעות למכנס שלה וחיפשתי את הדגדגן החם שלה.
היא בלי תחתונים וזאת הפעם הראשונה שבאמת שמחתי על זה.
"את כל כך רטובה בשבילי אורורה, ואך ורק בשבילי ברור לך?"
"אבל אני אמורה להתחתן עם מישהו , מישהו שיהיה אבא של הילדים שלי , מישהו שאני אחלוק איתו את המיטה כל ערב , אתה מבין למה אני מתכוונת" היא שלחה אליי חיוך פלרטטני.
החדרתי לתוכה כמה אצבעות והיא הזקעפה .
"את כל כך הדוקה, את רוצה לגמור נסיכה?"
"מאוד"
"אני אגרום לך לגמור. תעני על השאלות שאני שואל אותך טוב נסיכה קטנה?"
"אוקיי... אוי אלוהים ליאו אל תפסיק"
"רק אם תעני" הגברתי את המהירות.
"איך פרצת לטלפון שלי?"
"באמצעות האלגוריתמים שהזנתי למחשב שלי וגיליתי את האמת עלייך באמצעות האפליקציה שיצרתי שמגלה אנשים , אולי השתמשת בה? אתה יודע כדי לגלות קורבנות חדשים , קוראים לה nascondere"
"אני משתמש בה כל הזמן , אפילו עלייך השתמשתי . איזה מצחיק זה השתמשתי על מי שיצרה את האפליקציה בלי לדעת שהיא זאת שיצרה את האפליקציה"
"מלבלב, עכשיו תמשיך!" היא פקדה.
הכנסתי שוב את האצבעות שלי לתוכה והפעם זיינתי אותה ממש חזק עם האצבעות שלי , הוצאתי את הציצים היפים שלה מהחולצה וסרטטתי עיגולים סביב הפטמות הורודות שלה.
"ליאו אני קרובה.... ליאו אני גומרת!" היא צעקה והתפרקה עליי.
"האצבעות שלי מלאות בנוזלים שלך , את רוצה שאני אלקק אותם?"
"כן"
הכנסתי את האצבעות שלי לפה שלי וגנחתי מהטעם שלה .
"את כל כך מתוקה וטעימה נסיכה קטנה"
ירדתי לה והתחלתי בתנועות מעגליות ללקק את הדגדגן שלה .
החדרתי את הלשון שלי לתוכה וזיינתי אותה עם הלשון שלי .
"אני לא רוצה את הלשון שלך, אני רוצה את הזין שלך בתוכי, עכשיו! וזאת פקודה מהנסיכה!" אני צחקקתי
"תפסיק לצחוק ותזיין אותי כבר!!"
"את רוצה את הזין שלי?" היא הנהנה .
"לכי למיטה שלי ותפשקי רגליים כל כך רחב שאני יצליח לראות מה יש לך בקצה הכוס"
זה בדיוק מה שהיא עשתה .
הורדתי את החולצה , המכנס והבוקסר ועמדתי מולה עירום לגמרי.
"תכניס את הזין שלך לתוכי עכשיו! או שאני מפרסמת לכל העולם שאתה..."
הפסקתי אותה בנשיקה ונכנסתי לתוכה בתנועה אחת וחדרתי את החומה.
"את תפרסמי לכל העולם שאני מה?"
"שלאונדרו מורטי הגדול הפך להיות החבר הכי טוב של הנסיכה אורורה, אבל עכשיו אתה רק ליאו שמזיין את אורורה"
בתגובה זיינתי אותה הכי חזק שאפשר שאני נשבע שהמיטה התחילה להסתובב.
"תגמור בתוכי בבקשה"
"את בטוחה? את יכולה להיכנס להריון מזה"
"מטומטם אחד, סיימתי את המחזור שלי היום בבוקר אני לא יכולה להיכנס החודש להריון"
"אם זה מה שאת רוצה זה מה שתקבלי"
ובמילים האלה גמרתי בתוכה .
יצאתי ממנה שהזרע שלי נוזל ממנה .
"נסיכה טובה , כל הדם שלך על הזין שלי"
"תודה ליאו , אני נהניתי מאוד ואתה?"
"הכי בעולם" נתתי לה נשיקה בפה."קיבלת מה שרצית, עכשיו אתה יכול לשחרר אותי?"
"למה שאני אעשה את זה?"
"שנינו יודעים שאתה צריך את הכוח שלי"
"הכוח שלך? אני הבוס של המאפיה הכי גדולה באירופה"
"אז סתם רצית להיות שומר הראש של הנסיכה בשביל הכיף?" חיפשתי תשובה כדי לענות לה, אני יודע שיש אמת במה שהיא אמרה אבל אני לא יכול לא להגיד כלום
"הכוח שלך רק מפריע לי"
"אז זה היה ככה, רצית להרוג אותי אבל אתה לא מסוגל אז חטפת אותי ושכבת איתי למרות שאסור לך"
"אני מסוגל להרוג אותך" לא אני לא.
"אז למה לא עשית את זה?"
"אני לא חייב לך הסברים אורורה"
"התוכנית שלך הייתה כל כך כושלת..."
"כושלת? עובדה שהצלחתי לחטוף את הנסיכה"
"הסגן שלך, כשהוא פתח את החלון שלי הוא לא השתמש בכפפות, טביעות האצבע שלו עדיין שם. יעלו על זה במוקדם או במאוחר"
לורנצו הרס את התוכנית שלי, הוא הולך לשלם על זה.
YOU ARE READING
מאפיה מלכותית
Romance*הספר הושלם❤* *ספר ראשון בסדרת הנסיכות של אירופה* (יכול להיקרא כספר יחיד) ליאו הוא בוס המאפיה האיטלקית שרוצה את הכוח של משפחת המלוכה , אבל לפני זה ,הוא צריך ללמוד את האויב . כשהארמון מפרסם רשימת דרישות לשומר ראש של הנסיכה אורורה הוא מבין שזה הזמן של...