Trenden indiklerinde herkes kendi ailesinin yanına gitti. Eva uzaktan anne babası ile sarılan kardeşini görünce gözlerinin yandığını hissetti. James ona doğru döndüğünü görünce hemen arkasına dönüp oradan uzaklaştı.
*****
Black malikanesi bir muggle sokağının içerisinde yoktan var olan bir evdi. İçerisi eski aile yadigarları ile doluydu. Bu eve baskın bir hava veriyordu. Alt katta yemek salonu, mutfak ve salon vardı. İçeri girdiklerinde doğrudan Cissy nin odasına yani üst kata çıktı. Eva nın şansına Cissy nin yan odası Sirius a aitti.
Evde ki herkes ona kötü bakışlar atarken Sirius oldukça korkmuş görünüyordu. Eva bunun Gryffindoor olmasından kaynaklandığını düşünüyordu. Aslında onun derdi ona yeterdi.
Üst katı gezerken karşısına çıkan oda ile duraksadı. Girmeli miydi? Aslında kimin odası olduğunu fazlası ile merak ediyordu. En sonunda merakına yenik düşüp kapıyı tıklattı. Kapı açıldığında karşısında daha önce hiç görmediği bir çocuk duruyordu. Kahverengi gözleri kapıyı ilk açtığında öfke ile baksa da gelenin tanımadığı bir kız olduğunu anlayınca sert bakışları yumuşadı.
''Ne var?''
Eva çocuğun bu tavrı karşısında hayal kırıklığına uğradı. Ne sanmıştı ki. Kibar ve nazik olacağını mı? Evet ama bu Blacklar için imkansızdı. Sırf Potter diye bütün aile üyeleri Cissy ile olan arkadaşlığını yargılıyordu. Büyük ihtimalle bu çocuk da aynı onlar gibi Slytherin takıntılı bir safkandı.
Buz gibi bir sesle yanıt verdi.
''Afedersin, evi dolanıyordum ve odana denk geldim''
''Bir dakika sen Narcissa nın arkadaşı olmalısın. Ben Regulus''
Eva böyle bir tepki beklemiyordu. Çocuğun ona bakan tatlı bakışları üzerine cevap verdi.
''Eva''
''İçeri gelmeye ne dersin eva? Hem zaten evi geziyordun değil mi?''
Evet anlamında başını salladı ve içeri girdi. Odanın içi yeşil ve siyah tonlarında dekore edilmişti. Ama evin çoğu yerinin aksine oda gayet güzeldi.
''Kapıdaki halim için kusura bakma. Şey abim okuldan döndü de. Aramız pek iyi değildir''
''Benim de kardeşimle aram iyi değil''
''Buna üzüldüm''
''Abin Sirius mu?''
''Ne yazık ki''
Eva sustu. James ile olanlardan sonra Sirius ona gerçekten çok yardımcı olmuştu. Ona kalırsa gerçekten iyi bir kardeş olabilirdi. James in aksine.
''Abin iyi biri, neden anlaşamadığınızı anlamadım?''
''Sen kardeşinle neden anlaşamıyor isen o yüzden''
''Sen benim kardeşim ile aramdakileri nereden bilebilirsin ki?''
''Slytherin olduğunu biliyorum Eva. Kardeşin James in de takıntılı bir Gryffindoor olduğunu da. Benim sirius ile sorunum tam da bu. Sırf o Gryffindoor ve ben kesinlikle Slytherin olacağım için beni sevmiyor''
Eva nın içi acıdı. O bunları yaşarken sirius ona destek olmuştu fakat Regulus un ona yardım edecek kimsesi yoktu. O an kendine söz verdi. Regulus un hissettiği boşluğu kapatacaktı.
SELAMMMMMMMMMM
Yazarınız sonunda bölüm attı.
Arkadaşlar Regulus hakkındaki düşünceleri yorumlarda paylaşmanızı istiyorum. En az beş yorum olmadan yeni bölüm atmayacağım bilginize.
Sizi çok seven yazarınız❤