Kadın okuyucu
Karakterler:Chuuya,Dazai,Fyodor,NikolaiNAKAHARA CUYA:
bazen kendinizi oğlunuzla kocanız arasında çekilen bir ip gibi hissedersiniz. ikisi de eşit derecede sahiplenici ve her ikisi de oldukça sinirli ve çoğu zaman barış koruyucusu gibi davranmanız gerekiyor.bugün farklı değildi; ancak, bu sefer sadece kenardan izlemeye karar verdiniz.
"baba! Ben annemle evleneceğim! bu konuda benimle tartışma!" oğlun kendinden emin bir şekilde söylüyor.
kocanız bir damar patlaması hisseder, "seni küçük... onunla evlenemezsin! o zaten benimle evli!"
"hayır değil!"
"Evet öyle!"
"kanıtın nedir?" oğlunuz sırıtarak söylüyor.
kocanız ona gözlerini kısar ve oflar ve ortak yatak odanıza gider. oğlunuz kıkırdar ve size doğru koşar, "sonunda! Anne, sarılabilir miyim lütfen?"
kollarını açıyorsun ve oğlun hiç vakit kaybetmeden kucağına atlıyor seni gülümsetiyor ve sırtını sıvazlıyor. chuuya'nın bugün o kadar sert karşılık vermemesine biraz şaşırdın; belki bugünün sonucunu yanlış tahmin ettin-
Chuuya'nız tüm ihtişamıyla düğün fotoğrafınızı, evlilik cüzdanınızı tutarken ve yüzüğünü gururla sergilerken göründüğünde, bunu gerçekten doğru tahmin ettiğinizi çabucak kanıtladınız.
oğlunuzun gözleri genişler, "bu nedir?"
"Benim ve y/n'nin evli olduğumuzun kanıtı," diye kendini beğenmiş bir şekilde yanıtladı ve sen iç çektin.
"Ş-şey, seninkiyle aynı yüzüğü yok!" oğlunuz kekeliyor ve kocanız sadece sırıtıyor ve sol elinizi işaret ediyor.
oğlunuzun 6 yıllık yaşamı boyunca gözleri yüzüğünüzdeyken hiç bu kadar yüksek sesle çığlık attığını duymadınız.
kalbini tutarak senden uzaklaşır, "anne bunun anlamı ne?!"
"Tam olarak neyin?"
"BABAMLA EVLİ MİSİN??" nefesi kesiliyor ve sen hafifçe kıkırdıyorsun çünkü gözlerini devirirsen bu ev harabeye döner.
"Tatlım, sana sahip olabilmemiz için babamla evlenmek zorunda kaldım," gülümsersin ve Chuuya oğlun kadar gücenmiş görünür.
"ZORUNDA??"
Ona yan gözle bakarsın ve o hızla ağzını kapatır ve bakışlarını başka yere çevirir ama homurdanarak birkaç küfür savurur.
"Ama bu seninle evlenemeyeceğim anlamına geliyor çünkü zaten evlisin," diyor oğlun yere otururken.
"BIRAK BİZİ OLSUN!" kocan kendinden emin bir şekilde bağırır.
oğlunuzun gözlerinde yaşlar doluyor ve birkaç saniye içinde evinizi sular altında bırakan bir feryat atıyor.
sadece chuuya'ya bakarsın, "aferin sana sevgili kocam."
DAZAI OSAMU:
dazai, kendisine bir aile sahibi olmanın nimetini veya mutluluğunu bahşedeceğini hiç düşünmemişti, ama işte burada. seni kollarının arasına aldı ve hiçbir şeyin bundan daha iyi hissettiremeyeceğinden emin.ancak, bu evde ürkütücü bir sessizlik var ve osamu bunun küçük şeytanın uykuda olmasından, küçük şeytanın onun oğlu olmasından kaynaklandığını tahmin ediyor.
oğlu tıpatıp sana benziyor, ama aman tanrım, eğer çocuk dazai'nin sana karşı duyduğu sevgi miktarına sahip değilse, o zaman dazai onda ne olduğunu bilemez.