~Luna
Ik werd wakker, blijkbaar was ik op Jacksons schoot inslaap gevallen. Ik keek op en zag dat ie veel bloeduitstortingen had. Blauwe plekken, noem maar op. Hij had ook kleren aan opeens. Na 10 minuten dat ik me verveelde vloog de deur open. 4 mannen liepen de kamer in. Ze waaren zwaar bewapend. Ik viel van Jacksons schoot af omdat hij opeens in vecht houding ging staan. Ik stond op omdat ik een gesprek met hen wou voeren. Ik voelde een schok in mijn lijf, Jackson had mijn arm vastgenomen en sleurde me achter zijn rug om mij te verdedigen.
Ik hoorde 1 van de leden grijnzen en voetstappen die snel naderden. Ik werd bang en duwde mijn gezicht in de gespierde rug van Jackson.
Ik voelde een hand op mijn rug heen en weer bewegen. Ik kreeg paniek en wou weg rennen. "Ssshhhttt. Ik ben het maar." Zei Jackson stilletjes.
"God dank! Jullie leven nog! Hoorde ik een bekende stem zeggen. Ik keek tussen Jacksons arm en zag Charlotte. "Charlotte?!" Riep ik. 'OMG! Luna! Je bent in orde." Zei Charlotte opgelucht. "Ook leuk om jou te zien bea." Zei Jackson geïrriteerd. "We hebben een chagrijnigge hier." Lachte Charlotte.
~Jackson
Dus Luna is belangrijker dan ik? Awel merci Charlotte.
Opeens hoor ik voetstappen op de gang. "Shit! Er komen mensen aan!" Riep ik. "We komen terug. Beloofd. We komen terug met heel de gang. En de gang van capo Adriano. Ze zijn met te veel." Zei Matteo nog voor hij de deur sloot.
10 seconden later vlamt de deur weer open. Dit keer is het Benne met 3 andere leden. Ik wil Luna net grijpen om haar te verdedigen maar de 2 mannen zijn me voor. De jongste van de 2 neemt mijn handen beet en trekt me tegen de grond. Zijn andere hand gaat door mijn haar en trekt mijn hoofd op zodat ik kan zien hoe Benne Luna mee neemt naar ergens anders. Ik kan net nog zien hoe Benne een hand op haar kont legt. Ik trek mijn mond open om iets te zeggen tot de man mijn kop tegen de grond smasht. Ik kreun van de pijn en de oudere man die duidelijk sterker is dan Senne en mij te samen stampt gelijk in mijn maag. Ik hapte naar adem en probeer me te verlossen van zijn greep. De oudere man herhaalde de stampen. Hij stompte me in mijn maag maar ook hoger en lager. De laatste trap die hij uitdeelde was op mijn kruis. Ik kromp in een en kreunde. De mannen verlieten de kamer teglijk grijnsde ze nog. Geen 2 seconde later werd alles zwart.
~Benne
Nu ik Lunatje in m'n handen heb moet Giovannitje me wel terug aan nemen als een zoon. Ik ga naar m'n kamer en leg haar op het bed. Ik maak haar vast aan het bed met haar armen en benen gespreid. Voor de zekerheid dat ze niet weg kan. Na ongeveer een half uur is ze kreunend wakker geworden.
"Hallo zusje, lekker geslapen? Ik heb tegen m'n manne gezecht da ze je rugzak en kleren moesten halen." Zei ik. "Waarom mag ik ni gewoon naar m'n broer en Senne?" Vroeg ze bot. "Ik ga onze broer svs halen. Dan kan jij nog even rusten zusje." Zei ik alsof ze gewoon rustig in haar kamer zat. "Noem me geen zusje! Ik ken jou niet eens! Vuile zwerver!" Vuurde ze naar mij. Ik grijnzde en ging naar Jackson.
Ik liep naar binnen en knielde voor Jackson. Meteen werdt ik geïrriteerd door hem.
"Wat heb je met Luna gedaan?" Vroeg hij. Ik gaf hem een rake klap tegen zijn wang en een stukje tegen zijn neus. Die begon te bloede. "Rustig broertje, ik kom je halen zodat je haar in bet kunt bewonderen." Zei ik kalmpjes.
"Wa?! Nee pleas! Ik smeek je, doe da haar ni aan!" Smeekte hij.
Ik greinzde en trok hem mee naar mijn kamer. Hij stribbelde hard tegen en kreunde soms van de pijn. Happend naar lucht zei hij "laat me los pleas. Ik krijg geen adem." Niet moeilijk. hahaha. Ik had hem aan zijn keel mee gesleurd. "Hou je koest, dan zul je geen problemen meer krijgen." Zei ik kil.
JE LEEST
Kindnapped by my brother?!✔️
Mystery / ThrillerLuna Esposito is een meid van 15 jaar. ze weet dat ze 2 broers heeft. Ze komt er later achter dat ze nog een 3de heeft. Zou die 3de broer ook even lief zijn als Jackson en Michael? Ontdek het in dit boek "Kidnapped by my Brother?!" Dit is mijn 1st...