Hoş karşılandığımı hissettiğim anda, tekrar dışarı atılıyor gibiydim. Ailenin uyuyabileceğim bir odası yoktu ve Rue biz çözene kadar onun arkadaşlarından biriyle kalabileceğimi teklif etti. Leslie elbette şüpheci ve aşırı korumacıydı ama sonunda pes etti ve kabul etti.
★
O zamanlar Rue'nun uyuşturucu satıcısıyla kalacağımı bilmiyordum ve çok uzakta yaşamama rağmen annem ve ben Rue'nun aşırı dozunu ve sahip olduğu bağımlılığı açıkça biliyorduk. Annem Rue'nun hastaneye gönderildiğini duyar duymaz 2 uçak bileti aldı ve hemen buraya uçtuk. Kolaydı deyip yalan söylemeyeceğim, kolay değildi. Gia ve Leslie için travmatikti. Böylece kendimi Rue'nin uyuşturucu satıcısının arabasının arka koltuğunda, uyuşturucu satıcısı, uyuşturucu satıcısının küçük kardeşi ve Rue ile buluyorum. Gergin hissettiğimi söyleyebilirsin ama o gece gergin olan tek kişi ben değildim.
"Westside when we ride, come equipped with game
You claim to be a player but I fucked your wife."(hit em up-2pac) Rue arka koltuktan şarkı söylüyordu. Kafası iyiydi ve ona durmasını söyleyecek kelimeleri bulamadım. Ben yapsam da duracak gibi değil."Grab ya Glocks when you see Tupac
Call the cops when you see Tupac, uh"Bu gerçekten rahatsız edici olmaya başladı.
arabayı kullanan kişi bana kısa Bi bakış attı ardından söylendi "Yo, ona çenesini kapatmasını söyler misin?"
rue'ya baktığımda kendinden geçip adama surat asıyorfu."Gerçek Rue için orada rahatlamalısın."
"Şimdi düşünüyorum da,sizin tanıştığınızı sanmıyorum." diye söze başladı rue.
Oh hayır. Kendimi rezil olacakmış gibi hissediyorum.
"Bu sarah." Beni omzumdan yakaladı. dudaklarımda gergin bir gülümseme sundum "Sarah,bu fez ve ash ."
"Sarah sen kaç yaşındasın?"Dedi tekrardan soze girerek.
"Ash 15 yaşındasın değil mi?" Bana bakıp sırıtarak sordu. Durduğunda başımı hayır anlamında sallayarak ona ölümcül bakışlar atıyordum.
"Evet, Ash 15 yaşında." dedi Fez.
"Yani belki sen ve Sarah arkadaş olabilirsiniz, bilmiyorum belki daha fazlası olabilir." Göz kırpıyordu.Kafasının arkasına yavaş bir tokst attım. "Ah! sadece bir öneriydi."
fez'in yanında oturan çocuk hiç bir tepki vermeden sadece yolu izliyordu.
Fez bir köşeyi döner dönmez burnu kırık bir adamla bir kızın yanında durdu, hepimiz sessizleştik.İçimde hafiften korku vardı. Fez adamla konuşmak için dışarı çıktığı an ben Rue'ya bizi neyin içine soktun dercesine bakiş attım. Adamın yanındaki kız bizimle arabaya binip gülümsedi.
"20 dakika sonra döneceğiz, sadece arabada kal ve hiçbir şey yapma." dedi fez.
Arabadan inen ash, fez'i takip etti. Binaya girmişlerdi ve birinin bizi izlediğine dair garip bir hisse kapıldım.
"Merhaba ben Faye." dedi kız. Güzeldi ama konuşma şekli ağır çekimde oynatılan bir videoyu izlemek gibiydi.
"Merhaba ben Rue ve bu da Sarah" dedi Rue . "Yeni yılınız nasıl gidiyor?"
"Lanet olası yeni yıl mı?" Faye soruyor. "Erkek arkadaşım bana bir şey söylemiyor yemin ederim."
Onun için kötü hissettim. Rue, kız arkadaşının onu tren istasyonunda nasıl bıraktığını ve gerçekten ne kadar üzgün olduğunu anlatmaya başladı, gerçi pek dikkat etmiyordum. Beni bu kadar paranoyak yapan şeyi arıyordum ve bingo! .
Bir herif binanın penceresinden bize bakıyordu ve içeri ash girdi. Rue'ye az önce gördüğüm şeyi anlatmaya gittiğimde, Faye kasığına bir şey enjekte ediyordu ve canı acıyor gibi görünüyordu.
"Aman tanrım ne yapıyorsun!?"Dedim.
Yine de söylediklerime aldırış etmiyor ve tam gözümü kırparken birinin eli ağzıma gitmişti ve Rue ve Faye ile birlikte arabadan sürükleniyorumdum.
★
Bir duvara çarptım ve o zamana kadar sinirlerim yükselmeye başladı, yalnız değildim Fez, Ash, Faye ve Rue, kırık burnu olan adam oradaydı ve Dövmeli uzun boylu, kel bir adam bize bakıyordu sanki her an birini vuracakmışız gibi.
kel adam konuşmaya başladı.
"Mitch tereddüt etme, lanet olası evime 12 yaşında 2 lanet olası çocuk ve 2 keş fahişe ve tanımadığım bir orospu çocuğuyla geldin, aklını mı kaçırdın?" diyerek burnu kırık adamı duvara ittirdi ."Kahretsin!" Burnu kırık olan adam, burnu daha da fazla kanamaya başlamıştı.
"Hiçbir illegal olaya karışmadık"dedi kel adam ve tekrar konuştu
. "Ve şuradaki Laurie, Laurie bu boku hak etmiyor!"
Artık Laurie olarak bahsettiği kişinin büyük olasılıkla patronları olduğunu biliyordum. Bir sandalyede rahatça oturuyor ve sonunda bize bakmak için başını çevirdi.
"Brucy." Kel adamın gelmesi için elini salladı Laurie. Kulağına bizim duyamayacağımız bir şeyler fısıldıyor ve kel adam durduğumuz yere geri geliyordu ve beni daha da gerginleştiren bir müzik çalmaya başladı. O da dans etmeye başlıyordu içimden gülmek gelmişti fakat gülersem buradan cesedimi çıkacağına emindim.
"Pekala, hepiniz hemen soyunun lanet olası."
"Hadi hadi hemen çıplak soyunalım."
dedi kel adam.Bu noktada kaçmak istiyordum. Ne yapacağını bileceğini umarak Rue'ya baktım ama o da benim kadar rahatsız görünüyordu. Ash soyunmaya başlamıştı ama kel adam onu durdurdu.
"Siz ikiniz dışında kimse bunu görmek istemez."
Adamlardan biri beni ve Ash'ı bir dolaba doğru sürükledi.
"Sakin ol, kimsenin kahrolası teli yok." Arkamızdan fez'in sesini duyup ona ve Rue'ya baktım.
korktuğumu itiraf etmeliyim. bizi dolaba ittirdiklerinde adamlar ash'ta silah buldu. Ah ne kadar güzel Yeni yılı çok güzel geçiriyoruz!!
★★★★★★
oylayıp yorum atarsanız cok mutlu olurumm
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ashtray x yn (euphoria)
Teen FictionAshtray × Reader🫵 Rue ve Gia ile kuzensiniz. kitabın basları yazım hatalarından dolayı sacma gelebilir kusura bakmayinnn