Fel száltunk a gépre. Igazából azzal telt az út hogy, aludtam..12óra múlva meg is érkeztünk. A házunk úgy néz ki: kívül egy bőr színű emeletes ház fogadott. Egy kert ami tele virággal és egy kis patak amiben arany halak. A ház úgy nézett ki belülről hogy, az emeleten 2szoba egy fiusabb szoba persze hogy az enyém lett. A másik szoba pedig Biancáé. Az én szobámba egy francia ágy egy asztal, tükör, szőnyeg, 2gitár hely a falon. Fel is raktam. Egy nagy tükrös gardrób, egy terasz. Bianca szobája hasonló volt csak neki nem gitár tartó hanem D szövegek mikrofon és ennyi. Az alsó szint úgy néz ki hogy: anyuék szobája francia ágy szőnyeg saját fürdőszobával, terasszal, kis asztallal+székek, képek a falon, 3polc, nagy szekrény. A konyha egy nagy asztal és 6szék, pult meg minden ami kell egy konyhába. A fürdőszoba ami az enyém és Biancáé. Az pedig egy wc 2személyes kád. Tükör és ami kell egy fürdőszobába. Van egy nappali is ami úgy néz ki nagy kanapé nagy tw szőnyeg kis asztal és ennyi. Be rendezkedtünk.
*Time skip*
1év múlva
Na sziasztok igen eltelt egy év tehát 15éves vagyok 12versenyt nyertem gitárommal és 9 koncertünk volt... Igaz hogy nem a lányokkal hanem ismeretlen más lányokkal Diával és Dorcival. El sem hiszem 16éves vagyok.. hiányoznak Tomék. De nagyon rosszul esett tom mondata.. de Bill társasága is eléggé hiányzik. Gondolkodom a munkámon mert Itt belgiumban már 16évesen dolgozni kell pont úgy mint Berlingben.. de még gondolkodom... Talán Rock modell? Igen! Az jó megyek is töltöm ki a lapokat! Egy nagy épület fogadott ahol egy kedves nő várt.
-jó napot! Maga kicsoda?
-Jó napot! Edison Carlit
- értem, miért is jött hozzánk?
- rock Modellkedés re!
-Uhumm értem holnap kezdhet is! Csak töltse ki itt itt és itt! Telefon számát írja ide!
- értem 0630******
-jó köszönjük holnap kezdhet!
-és mikortól?
-6:00- tól!
-értettem! És mi a maga neve?
-tegezzen! De egyébként Karolina.
-viszont látásra!
-viszont látásra!
Boldog voltam hogy szereztem egy állást de mentem aludni mert későre járt.
4:10 jó reggelt mindenkinek! Ki keltem az ágyból majd fel öltöztem egy fekete baggy nadrágba egy fehér hosszú úju felsőt és rá egy fekete has pólót. Ki fésűltem a hajam fel vettem 3nyakláncot majd reggeliztem. Fogat mostam és egy rágót kaptam be. 5:20volt el is indultam. 5:37 re be is értem Karolina már ott várt és be mutatta az épületet. Mutatott egy láncos ruhát amit fel vettem majd fotóztak. Majd egy haspólot amit épp hogy a nyakláncok fogtak. Volt még 3óra fotózás és ebéd szünet.. ettem egy hotdogot. És ez így ment minden nap.
YOU ARE READING
★Meg Láttalak És Beléd Szerettem★ /javítás Alatt/
RandomMedison a nevem. Jelenleg 15 éves vagyok. Anyukámmal élek és nagyimmal . mert apukám el hagyott minket...