*1* 🔥

6.4K 30 10
                                    

Ege dersden dönmüşdü.Yağız hala işden dönmemişti.Ege eve girdi ve odasına girdi.Yatağınız üzerinde bi not vardı.
Kağıtda şöyle yazıyodu:

Beni bekleme bu gece geç gelicem.Saat 3-4 falan gelirim belki arkdaşalarımla olucam.Tatlı uyumalar

Ege kıskançlığından resmen geberiyodu.ilk defa onu yanlız burakmıştı ve yanlız uyuyucaktı.

Ege'den
Ahh seni gerizekalı bunun intikamını senden çok güzel alıcam şimdi eğlen.

Saat:2:30 geçmişti
Ege Salonda Yağızı beklerken birden uykuya daldı...

Yağız eve geldi ve sarhoştu.Egeyi görüp yanına oturdu ve boynunu kokladı.Ege onu saatlerce beklediğinden uyumuştu.Yağız'da sarhoşluğundan uyuya kaldı

Sabah oldu.Saat 8:15di

Ege uyandı ama Yağız yanında değildi.Lavaboya doğru yürüdü ama birden arkasından belini birisinin kolları sardı.Bu Yağızdı.Yağız onu arkadan kucaklaryarak boynuna öpücükler konduruyodu.Ama Ege hala ona sinirliydi.
Yağızı iterek:
Git başımdan uğraşma benle!

Yağız:noldu bebeğime neden sinirli?

Ege: HA!? nedenmi sinirliyim??
YİĞİZ GİT BAŞIMDAN!!

Yağız:BANA Bİ DAHA BAĞIRISAN SENİ NEFESSİZ BİRAKIRIMM!!!

Ege:Hah öylemi bıraksa-

Ege cümlesini bitirmeden Yağız dudakların yapıştı.10dk'dan çok dudaklarındaydı.Ege gerçekden artık nefessizdi elleriyle Yağızı itdi.

Ege:Ahh dudağım...Salakmısın!?
Nefesim kesiliyodu ve dudağımı patlatdınn.

Yağız:Sana söylemiştim bana her bağırdığıda daha çok ceza vericem.Dikkatli olsan güzel olur.

Ege:hıh...Neyse yemek yiyelim

Sofraya oturular Ege yemek yemeye başlar ama Yağız henüz yemiyodu.

Ege:neden yemiyosun?

Yağız:İstemiyorum

Ege:yemeğini yee.

Yağız:istemiyorum dedim ya!

Ege:YEMEĞİNİ YEMEZSEN SENİ BECERİRİMM.....!
YEMESENDE...!

Yağız artık yapacak bişey olmadığını anladığı için sadece Ege ye bakıyodu.
Egr birden Yağızın dudaklarına yaklaştı ve sonra yapıştı...
5-6dk sonra ayrıldı.Ve kucağına alıp odaya götürdü...


VAĞAĞAAĞAĞAĞ ACABA EGE YAĞIZA NAPICAK İNTİKAMINI NASIL ALICAK???
😈😈🔥

Gecenin zevki//+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin