11.BÖLÜM: Hain

5.8K 305 19
                                    

♠️♠️♠️ HAİN

Adam koşarak çıktığı eve yürüyerek geri girmişti ama keşke girmeseydi.
Bilemezdi ki karısını kanlar içinde bir ceset olarak göreceğini.
Arkasından vurulan birşey ile bayıldığını hatırlıyordu.

Sonrasında ise bir mağara da açmıştı gözünü. Karşısında çırılçıplak bedeni ile kızı cansız bir şekilde yatıyordu.
Ondan tarafa bakmadan gözlerini kaçırdı ve hıçkıra hıçkıra aglamyaa başladı. Kadim dostu ona ihanet etmişti.

" hayır! Allah belanızı versin hayır !" Diyerek ağlıyordu.
Öbür odadan çıktı şerefsiz.
" dedik madem o bize Dilsizi getirmiyor, bizde Dilsizi, üstünü kaçırdım gel bul emri ile getiririz. Nasıl fikir ama " dedi pis kahkahası eşliğinde.
" sen nasıl bir pisliksiAllahın-" derken kafasına yediği kurşun ile oracıkta can verdi.
" kimse benim hüküm sürdüğüm yerde o şeyin adını anamaz!" Dedi ve geri giriş odaya.
Berzan iti Fısıltı timini şaşırtarak bir sürü mağara adresi verecek ve her mağarada bir şehit vererek Dilsizi ayaklarına tek başına getirtecekti.

Plânları buydu...

♠️♠️♠️

Tomris hızla harekat merkezinden çıktı ve helikoptere bindi.
Bu görevi tek başına üstlendiği çünkü Berzanın yaptığı planı çözmüştü.

Timinin haberi yoktu o yüzden bu işi hızlıca bitirip haini ve Berzanı almayı planlıyordu. Helikopter onu istenilen mesafenin 2 km gerisinde bıraktı ve karargâha geri döndü.

Tomris sessiz hir şekilde yürürken, aslında bu 8 ayda sessizliğe ve yalnızlığa alışmış olduğunu gördü ama sanki timi olsa daha iyi olurdu...
O da sıkıntıdan diline dolanan şarkıyı mırıldandı.

" Bilmem hangi rüzgar attı
Nerden esti tuttun,
Hangi dalga sayesinde kıyıma kadar vurdun
Dön nerden geldiysen eğer oraya.
Söyleyeceklerini suya yaz
Okunabilir ; ama bu çok zor bir ihtimal ,
dokunabilir; kağıt denizi gözler ıslatır,
Yenilebilir ama yutulabilir değil,
Dibinde yüzenin karışısında.

Bu nasıl bir sır,
Sahte parantezler açma sakın ( sakın)
Nokta kadar dürüst olamadın,
Ey anam ey yine beni kandırdın.
Nefesini tut, son sözlerini de yut
( yut lan yut)
Ölümün önüne yürek koyamadın,
Gel yine gel ben seni kandırmam.

DİLSİZ KOMUTAN [TAMAMLANDI]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin