6.8

17.7K 1.3K 437
                                    

"A-alo?"

Sulyeon sesinin düz çıkması için özen göstermişti ancak sesi yine de titrek çıkmıştı. Karşı taraftan bir cevap beklemişti ancak tamamen sessizlik hakimdi. Bu yüzden "Baekhyun?" diye sordu tereddütle.

"Üzgünüm. Sesini duyunca bir an..."

Baekhyun duraksayınca sadece ikisinin nefesleri duyulur oldu.

Baekhyun yeniden konuşmaya başlayıp "Ben... Özür dilerim." dedi. "Sanırım benden hala nefret ediyorsun."

Sulyeon aniden "Hayır!" diye çıkıştı. Sesinin gerektiğinden yüksek çıktığını fark edince duraksadı ve "Senden nefret etmiyorum. Asla edemem." dedi yumuşak bir ses tonuyla.

"Peki beni affediyor musun?"

Sulyeon hemen cevap vermek yerine biraz duraksadı. Baekhyun ise heyecanla bir cevap bekliyordu ve bir süre cevap gelmeyince Sulyeon'un onu reddedeceğinden korkup konuyu değiştirdi. "Bana şarkı söyler misin?"

Sulyeon Baekhyun'un ani sorusuna şaşırmıştı. "Bu da nereden çıktı?"

"Eğer beni affetmediysen... En azından sesini iyice duymuş olayım istedim. Nasıl şarkı söylediğini bilmek istedim... Bu yüzden bana şarkı söyler misin Sulyeon?"

Sulyeon derin bir nefes aldı ve aklına gelen ilk şarkıyı söylemeye başladı. "I don't mind spending everyday, out in your corner in the pouring rain"

(Her günü dışarıda senin köşende, sağanak yağmurun altında harcamayı umursamıyorum) 

"Look for the girl with the broken smile"

(Buruk gülümsemesi olan kızı ara)

"Ask her if she wants to stay a while"

(Ona bir süre kalmak ister mi diye sor)

"And she will be loved"

(Ve o seviliyor olacak)

"She will be loved"

(Seviliyor olacak)

Baekhyun sessizce Sulyeon'u dinledikten sonra "Vay canına." diye mırıldandı. "Sesin çok güzel. Ayrıca bu şarkıyı da çok severim."

"Taeyeon noonan kadar olmasam da idare ederim."

"Hayır. Başkaları için olmasa bile benim için daha iyisin. Benim için sen en iyisisin."

Sulyeon yutkundu. "Kapatmam lazım. Hoşçakal."

"Bekle! Beni affettin mi? Tekrar konuşacak mıyız?"

Sulyeon iç çekti. "Bilmiyorum. Gitmem lazım Baekhyun. Hoşçakal."

"Peki... Hoşçakal."

Telefon kapandığında Baekhyun "Senden hoşlanıyorum." diye mırıldandı. "Hemde çok."

kakaotalk 2 // baekhyun. ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin