15

522 23 6
                                    

Pov.deku
Wracałem właśnie z spotkania z chłopakiem i postanowiłem że pójdę do domu szybsza droga bo jednak nogi mnie bolały i nie chciało mi się tyle iść. Zawsze wracam dłuższą droga ponieważ ta krutsza roji się od podejrzanych typów.
No ale cóż
Gdy tak szedłem to czułem jakby ktoś mnie obserwował dlatego z natury
Przyspieszyłem tempo.
Na początku po prostu szedłem szybciej jednak po chwili zacząłem biec nie wiem czemu ale jakoś dziwnie się czułem.
Biegłem chyba z 30 minut moja kondycja to był jakiś żart dlatego jak dotarłem do domu to pierwsze co zrobiłem to położyłem się na kanapie. Nawet nie pamiętam kiedy zasnąłem, chciałem jeszcze pospać z rana ale mama do mnie zeszła i wyglądała jakby zobaczyła ducha.

- Co się stało mamo?- spytałem z zmartwieniem

-Jaka jest twoja relacja z nauczycielem od matematyki- gdy to usłyszałem patrzyłem tylko że zdziwienia na nią

-A-ale o czym ty mówisz?- nadal chciałem udawać że nie wiem

-Po pierwsze wiem że masz jego numer i napisałeś mu nick przystojniak a po drugie dzisiaj policja była u niego bo podobno jest z nieletnim w zwiazku- na tą informację zamarłem, co? Jaka policja? Powtarzałem sobie w kółko w końcu gdy ogarnąłem co się dzieje wybiegłem z domu biegłem do mojego ukochanej ile sił w nogach nie mogłem go stracić nie teraz biegłem jeszcze tak z 40minut az byłem na miejscu.

Stałem przy bardzo znanych mi drzwiach w których zawsze widziałem mojego ukochanego.
Ze łzami w oczach zacząłem energicznie klikać w dzwonek do drzwi z nadzieją że jeszcze tam jest nie mogłem się pogodzić z tym.
Waliłem i dzwoniłem aż otworzyła mi sprzątaczka.

-Szukasz pana Bakugo jest on na policji kilka ulic dalej biegnij tam i wyjaśnij im wszytski- wyprzedziła moje pytania pani sprzataczka.

Nie zwracając na co mówiła znów biegłem ile sił w nogach. OJ za te bieganie należy się 6 z w-f.
Ale wracając właśnie wchodziłem do komisariatu policji gdy weszłam tam ujrzałem te charakterystyczne czerwone oczy które tak mocno kochałem.

Jedyne o czym myślałem było to aby go uwolnili z kajdanek i pozwolili mu żyć ze mną na zawsze.

------🔥🔥🔥🔥🔥----
No i pieknie rozdział nowy😝
Zaspokojone było tam trzeba było akcje zrobić
Jak myślicie kto zrobił tajemnicze zdj🤨
To tyle misie papa

już na zawsze razem (bkdk, A/B/O)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz