Ep 17 ❤️

976 14 0
                                    

SHAH POV

"baiklah semua seperti yang dijanjikan di ep 16, pada ep 17 ini aku akan cerita semua tentang aku dan Tuan Ash. Baik! nama panjang tuan aku ialah Rayyan Ashraf aku kenal dia time umur aku 16 tahun dan dia pula berumur 20 tahun. Time tu aku jalan kaki je balik rumah maklumlah motor baiki time tu so susah sikit tpi yang aku bencinya time tu boleh pula hujan lebat! So aku berteduh dulu dekat gelongsor taman sebab kalau aku teruskan jalan kaki makin basah kuyup aku nanti rumah aku jauh sangat. Lepastu, bila malap² tu ada sebiji kereta yang lampunya tinggi sangat² sakit mata aku so dia keluar dari kereta dia tanya aku. Er.. Korang dialog dekat bawah ya"

 
Ash: dik! Marilah tumpang! Sini cepat! Bahaya duduk situ sorang² hujan lebat ni! Rumah adik dekat mana? Jauh lagi ke?

Shah: rumah saya dekat hujung sana tu! Jauh lagi

Ash: ha! Jom lah abang hantarkan! Lagipun lebat sangat ni kesian adik sejuk! Nanti tk pasal² junior tu tegang sebab sejuk. Cepat!

Shah: ehh!! Tk pe lah bang! Saya berteduh je ni! Nanti saya jalan semula. Susahkan abang je

Ash: ehh.. Tk pe² kebetulan abang pun nk pergi ke sana! Jom

"akhirnya lepas dia paksa² aku, ha! Apa lagi aku naik je lahh. dalam kereta aku memang diam seribu bahasa mulut aku macam kena lock. Lama juga aku dengan tuan Ash diam akhirnya dia membuka bicara dan korang pun dh tahu yang tuan Ash ni otak dia kotor sikit kalau korang baca dialog atas tu"

Ash: nama adik?

Shah: nama saya Shah. Shah Rizwan

Yan: okay abang kenalkan diri abang nama abang Rayyan Ashraf. Abang nk panggil adik apa?

Shah: panggil Shah je riz pun boleh

Ash: abang panggil Shah je ok? Dan adik boleh panggil abang. Abang Ash

Shah: boleh je abang Ash

"hmm.. Sambil borak² dengan dia mata aku ni melilau cari rumah aku lepas tu dia tanya aku lagi"

Ash: adik tinggal dengan siapa dekat rumah?

Shah: tinggal dengan mama papa. Tpi diaorang pergi balik kampung ada emergency katanya

Ash: ohh.. Kalau macam tu. Duduk rumah abang dulu lah. Pasal baju pinjam je abang punya

"hm! Bila dia cakap macam tu cuak juga lah aku ni! Berdebar! Macam nk keluar jantung aku ni. Gila tk cuak! Baru kenal dh ajak tidur rumah!"

Shah: ehh.. Tk nk lh bang! Saya boleh duduk sendiri je

"tpi time aku tolak lawaan dia tu, aku rasa badan aku panas and rasa terangsang! Macam nk sesuatu masuk dalam lubang punggung aku and masa tu juga lah aku rasa khayal dengan terangsang aku. Time tu aku takut juga lah then aku tanya dia pasal benda ni"

Shah: ahh.. Bang.. Kenapa saya rasa.. Panas ni? Aircond kereta abang rosak ke? Tiba² je panas

"bila aku kata dekat dia macam tu, dia terus tutup penghawa dingin untuk bagi aku panas lagi dan lebih berpeluh untuk nampak lagi seksi"

Shah: ahhh! Bang! Panas lahh

"sumpah aku macam nk buka baju dalam kereta tuan Ash! Tpi aku sabar je! Sebab aku still ada maruah! Tpi memang panas gila wehh! Tk tipu! Betul cakap! Then aku rasa badan aku di tarik keluar dari kereta dan di tendang di beranda rumah dia. Rumah dia boleh tahan besar dan nampak kaya rumah dia semua warna hitam merah"

21+ GAY STORY [Complete] Where stories live. Discover now