Y/N: Siena Steele
Siena, Shield'in gizli arşivlerine ulaşmak için planını hazırlamıştı. Onun hedefi, belirli bir dosyaya ulaşmak ve içerdiği bilgileri ele geçirmekti. Ancak bu plan, lazerli güvenlik alanını geçmeyi içeriyordu. Siena, koridorun karşısındaki odaya giriş yaptığında, lazer ışıklarıyla kaplı olan alanı fark etti. İnce bir gülüşle, görevini yerine getirmek için hazırlandı.
Odaya giren Siena'nın hareketleri, Shield'in güvenlik merkezinde izleniyordu. Nick Fury, dev ekranda Siena'nın adı altında, güvenlik kameralarını dikkatle izliyordu. Bir yandan ekranın önünde duran Clint Barton'ı yanına çağırdı.
Nick: "Clint, bak bakalım. Siena, arşivlere girmeye çalışıyor gibi görünüyor."
Clint: "Hemen oraya gitmeme izin ver, şef. Müdahale edebilirim."
Nick, sakin bir şekilde başını salladı ve ekranı işaret etti.
Nick: "Bekle biraz, Clint. Onu izleyelim. Belki de bir şeyler öğreniriz."
Clint, kaşlarını çattı, ancak Nick'in emri üzerine beklemeye karar verdi. Siena, lazerler arasında ustaca manevra yaparak ilerlerken, Nick ve Clint, ekran başında adeta nefeslerini tutmuş bir şekilde izliyordu.
Nick: "Bu kızın neler yapabileceğini görmek istiyorum. Belki de bize sürpriz bir yetenek sunar."
Siena, lazerli güvenlik alanını zarif bir dans gibi geçti. Kamera ekranında, Nick Fury ve Clint Barton, bu yetenekli kadının performansını hayranlıkla izliyordu. Nick, bir karar alarak bir test için beş ajanını görevlendirdi.
Nick: "Clint, bu kızın gerçekten ne kadar yetenekli olduğunu görmek istiyorum. Beş ajanımızı gönderelim. Bakalım ne yapacak."
Clint, ekranı izlerken kaşlarını çattı, ancak sessizce başını salladı. Beş ajan, Siena'ya doğru yaklaşırken, onunla karşı karşıya geldiler. Siena, kendine güvenle durdu ve hafif bir gülümsemeyle karşı tarafı süzdü.
Dövüş başladığında, Siena'nın yetenekleri açıkça ortaya çıktı. Hızlı ve keskin hareketleri, rakiplerini etkisiz hale getiriyordu. Her saldırısı zarif, her savunması güçlüydü. Beş ajanın çabalarına rağmen, Siena, adeta bir gölge gibi onların arasında dolaşıyor ve her birini tek tek alt ediyordu.
Nick ve Clint, ekran başında etkilenmiş bir şekilde izliyordu. Nick, gülümseyerek konuştu.
Nick: "Bu kız gerçekten harika. Yetenekleri sadece dövüşte değil, aynı zamanda zarafetinde de ortaya çıkıyor. Onu takımımızda görmek istiyorum."
Clint, bir süre düşündü, ardından başını salladı.
Clint: "Evet, şef. Bence haklısın. Bu kızla çalışmak isterim."
Nick, memnuniyetle gülümsedi ve ekledi.
Nick: "Öyleyse işte yeni takım arkadaşımız. Siena, hoş geldin Shield'a."
Siena'nın dövüş sonrası zarif bir şekilde selamlamasıyla birlikte, ekran kararıp odanın içindeki atmosfer bir an için daha hafifledi. Artık Siena, Shield ailesinin bir parçası olacakti.
---
Siena, dövüş alanından ayrıldığında, Nick, Clint'e işi bitirmesi için yanına gitmesini söyledi. Clint, Siena'nın yanına yaklaştığında, bir süre sessiz kaldı, sonra konuşmaya başladı.
Clint: "Siena, harika bir performans gösterdin. Nick seni takımımıza davet etmek istiyor."
Siena, kaşlarını kaldırarak Clint'e baktı.
Siena: "Oh, gerçekten mi? Bu işin maaşı ne kadar?"
Clint, gülerek karşılık verdi.
Clint: "Maaşın bir yana, işin içinde biraz tehlike, biraz macera, belki de birkaç yara izi var. Ancak, senin gibi birinin bununla başa çıkabileceğinden eminim."
Siena, ironik bir şekilde güldü.
Siena: "Yara izleri mi? Bunu duyduğumda neden hemen koşmak istemeye başladım ki?"
Clint, bir süre düşündü ve sonra espri yaparak devam etti.
Clint: "Belki de yara izlerinin özel bir çekiciliği vardır, kim bilir? Ayrıca, bizim takımın tam senlik olduğunu düşünüyorum."
Siena, gözlerini devirerek karşılık verdi.
Siena: "Eğer bu çekici yara izlerinden bahsediyorsan, sanırım biraz daha fazla ödeme talep etmeliyim."
Clint, gülerek ona doğru eğildi.
Clint: "Tamam, tamam. Dediğim gibi, maaş sadece detay. Ama işte, seni takımımızda görmeyi gerçekten isteriz."
Siena, bir an duraksadı, sonra gülerek kabul etti.
Siena: "Peki, o zaman. Görelim bakalım, bu çılgın aileye ne kadar dayanabileceğim."
Clint, gülümseyerek Siena'ya elini uzattı ve onu takıma resmi olarak dahil etti. Bu noktadan sonra, Siena'nın Shield ailesindeki yeni maceraları başlamıştı.
---
Clint ve Siena, gizemli bir misyon için birlikte görevlendirilmişlerdi. Hedefleri, bilinmeyen bir tehdidi engellemek ve önlemekti. Gece, görevin başlaması için karanlık bir zemin sunuyordu. İkili, birkaç gökdelenin tepesinden geçerek hedef bölgeye yaklaşıyordu.Clint, Siena'ya dönerek bir gülümsemeyle konuştu.
Clint: "Hadi, gölgeli gül, bu geceki görev senin adını taşıyor gibi görünüyor."
Siena, gülerek karşılık verdi.
Siena: "Elbette, Hawkeye. Bu geceyi daha da renklendirmek için buradayım."
İkisi de hedef bölgesine vardığında, beklenmedik bir direnişle karşılaştılar. Karşılarına çıkan düşmanlarla baş etmek için yeteneklerini birleştirdiler. Clint, okları ve nişan alma becerisiyle düşmanları kontrol altına alırken, Siena, kılıç ve akrobatik yetenekleriyle saldırıları püskürtüyordu.
Siena, bir düşmanı etkisiz hale getirirken gülerek konuştu.
Siena: "Bu adamlar gerçekten de kendilerini aşırı ciddiye almışlar. Böyle bir geceyi mahvetmelerine izin veremeyiz, değil mi?"
Clint, bir düşmanın üzerine ok attığında cevap verdi.
Clint: "Doğru, gölgeli gül. İyi ki senin gibi biri yanımda. Senin esprilerin bile bu işi daha kolay hale getiriyor."
Siena, bir düşmanı etkisiz hale getirdikten sonra omuz silkerek konuştu.
Siena: "Hey, bu işi zorlaştırmamız gerekirdi, değil mi? Ne de olsa sıkıcı bir görevdi."
Clint, gülerek Siena'ya göz kırptı.
Clint: "Seninle birlikte hiçbir görev sıkıcı olmaz, gölgeli gül. Hadi devam edelim, bu gece daha fazla sürpriz bizi bekliyor gibi görünüyor."
Siena, Clint'in takma adına gülerek karşılık verdi.
Siena: "Evet, Hawkeye. Bu gece gölgelerin arasında dans etmeye devam edelim."
İkili, görevlerini başarıyla tamamladıktan sonra, gökyüzündeki yıldızların altında birlikte bir nefes aldılar. Bu gizemli gece, Clint ve Siena'nın işbirliğinin sadece başlangıcıydı.
---
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marvel Imagine: Evrenin Sınırlarından Kısa Hikayeler [Ara verildi]
FanfictionBenim gibi senin de beyninin içinde büyük bir sinema mı var? O zaman bu hikâyeler tam senlik! Hadi daha ne bekliyorsun! 23.12.2023 16 Mart 2024- ilk bininci okunma 🥹 ft. Chatgpt 3.5